همینه که نیست
برایِ واقعی با عموهام و خانواده ـشون حال میکنم.
خدا حفظدون کنه☝🏻
همینه که نیست
بیاید یکم حرف بزنیم؟
🌀:فک کنم فقط تو بیداری که بتونم بهش پیام بدم ، درس دارم ولی اصلاااااا حال ندارم چیکار کنم؟ *مجبورم بخونم سال اخرمه:)) ولی اصلا حال ندارم چه کنم؟ -منتظر بهونم فقط
-
از تحقیر شدن خوشت میاد؟ پس نخون تا تجربه ـش کنی، با پوستت، گوشتت و استخونت🙏🏻( ببخشینو، روش های انگیزه دادنم یکم زاغارته😭☝🏻 )
ولی خب باید هدف داشته باشی خوشگله، به رسیدن به هدفت فکر کن، یا به آرامش، بعد از گرفتن نمره ای که میخواستی
تو میتونییی، و من بهت افتخار میکنمم☝🏻
درحال انگور کردنِ تقلا ها و بوق بیق های ایرپاد برای اینکه بزنمش تو شارژ( هنوز دارم گوش میدم )
هدایت شده از عبد العرشیا !
📻 : اهم اهم شنوندگان عزیز به خبری که هم اکنون به دستم رسید توجه کنید ⚠️ ..
[ سومین تقدیمی سیرک ملی عبد العرشیا آغاز شد 🗣🗣🗣🗣 ]
طبق اعلام انجمن دلقکان بی صلامط روان سومین تقدیمی سیرک ملی عبد العرشیا در تاریخ ۷ خرداد ۱۴۰۵ به طور رسمی آغاز شد ❗️❗️❗️
مراحل شرکت در این تقدیمی بدین شرح است ✍🏼 :
۱ . این اطلاعیه را بدست شهروندان در خانه تان میرسانید
۲ . به طور مختصر از مزایای زندگی در ایران را در خانه تان میگویید
۳ . زین پس کد پستی خانه تان (دیلیتان) را به رابط انجمن دلقکان بی صلامط روان میفرستید
۴ . یک میم هم وایب خودتان/خانه تان + اعطای یک سِمَت در انجمن دلقکان بی صلامط روان + اعطای لقب به عنوان یک عضو در انجمن دلقکان بی صلامط روان به شما تعلق میگیرد .
باتشکر منعم (دلقک العظما/رابط انجمن دلقکان بی صلامط روان)🤡♥️
🔸جهت اطلاعات بیشتر به سایت سیرک ملی عبد العرشیا مراجعه فرمایید : https://eitaa.com/Abdol_arshia