همینه که نیست
عیدتون مبارکک!
به تمامیِ سید و ساداتِ محترم و محترمه:
عی عیدی مو کووو؟🗣️🗣️🗣️
همینه که نیست
به تمامیِ سید و ساداتِ محترم و محترمه: عی عیدی مو کووو؟🗣️🗣️🗣️
یه کفِ مرتببب
برای شیریننن
اولین سیدی که عیدی دادد!~
(بابا مشتی😭)
همینه که نیست
یه کفِ مرتببب برای شیریننن اولین سیدی که عیدی دادد!~ (بابا مشتی😭)
تن ماهی هم عیدی داد ممنونم هییهیههی💘
اون بیست دقیقه اولی که با یه نفر آشنا میشم و ازش خوشم میاد و تصمیم میگیرم شخصیت ـم رو بهش نشون بدم و نظرشو جلب کنم تا باهم دوستای خوبی باشیم، دلقک ترین ورژن من دیده میشه. یعنی اگه حتی به یه حرکتم از قبل فکر کرده باشم.