همینه که نیست
کاشونی نباید استایلو به عهده ی منی میذاشتی که بهترین استایلی که در نظر دارم جین و سوییشرته💔
همینه که نیست
ذلتی از نغاشی، برایِ کوثر!
بیاید فرض کنیم قدش خیلی بلند تر از چیزیه که به نطر میاد🙏🏻
همینه که نیست
⭐️ذلتِ نغاشی! (بَس شده) شما با ذکرِ جنسیت، حالت صورت، لب، مو ها، چشم ها، ابرو، بدن و هر جزئیاتی که
دوستان بس🙏🏻🙏🏻🙏🏻من تو همینا موندمم