همینه که نیست
پرگاممم ببینید شبِ امتحان علومم چی پیدا کردمم!
این سایته، جدول تناوبی رو داره
و مهم تر از همههه، خودش زبان فارسی رو پشتیبانی میکنه، روی هر عنصری هم بزنی، مدل بور ـش رو نشون میده، عدد اتمی، جرمی، نوع و گروه و بلوک الکترونی و همههه چیز درموردش رو نشون میده. حتی اینکه اسم عنصر بر چه اساسی انتخاب شده. خیلی خفنه😭حداقل برایِ من😭
یه نگا بهش بندازید شاید بدردتون خورد:
https://zperiod.app
همینه که نیست
𑩒𑩒𑩒𑩒 𑩒𑩒𑩒𑩒 𑩒𑩒𑩒𑩒 چالش 𝟧𝟢 روز #نوشتن : ݂݂ ᩘ✉️ رؤز 𝟣 : شخصیت خود را توصیف کنید .
⭐️روز 4 : یک کتاب
دارم امیلی در نیومون رو میخونم، نویسندش منتگمری ـه، همونی که آنه شرلی رو نوشته.
برای همین توصیفات ساده و زیبایی داره و خیلی ازش خوشم میاد. اولین کتابیه که به خودم جرعت دادم از اولش هایلایتش کنم: چون واااقعا ارزششو داره.
خیلی با امیلی و افکارش همذات پنداری میکنم و دوسش دارم😭 خواستم بگم اینکه یه نفر اون بیرون هست که مثل من فکر میکنه خیلی آرامش بخشه که یادم اومد امیلی درواقع وجود خارجی نداره :))
به هرحال، پسر عمو جیمی هم واقعا☝🏻☝🏻☝🏻ماشالا ماشالا. یکی ندونه پیره فکر میکنه یک آقوپیسر خوشتیپیه با این وقار🙏🏻🙏🏻🙏🏻
آره دیگه :>
همینه که نیست
غنچهها یکم بیسکوئیت و چای چطوره؟
دوستان جاسمین که شروع میکنه از خوراکی ها گفتن، من ادامه ی چنلش رو با نوای شکمم میخونم.
از این به بعد باید چای و بیسکوئیت بردارم، بعد بیام بخونم.
خو عهه