همینه که نیست
غنچهها یکم بیسکوئیت و چای چطوره؟
دوستان جاسمین که شروع میکنه از خوراکی ها گفتن، من ادامه ی چنلش رو با نوای شکمم میخونم.
از این به بعد باید چای و بیسکوئیت بردارم، بعد بیام بخونم.
خو عهه
هدایت شده از گالریِ گوشیِ یک پرنده🪶
آقا ما میخوایم یکم در کار خلقت دقت کنیم و از دوربین من تقدیمی تقدیمتون کنیم😼🪲
به مدد خداوند منان شما این پیام + یک(یا بیشتر) از عکسا که دوسش داشتید فور میکنید در محفلتون و لینک رو برای بنده ی حقیر ارسال میکنید،
یک چیزی که دوست دارید زیر میکروسکوپ ببینیدش نام میبرید و به شرط حیات از این عکس خوشگلا دریافت میکنید🌚
هدایت شده از دنیای زیزی🌸✨
اینطوری نمیشههه باید شروع کنم عادت های مثبت ایجاد کنم و کارامو پشت گوش نندازمممم