همینه که نیست
𑩒𑩒𑩒𑩒 𑩒𑩒𑩒𑩒 𑩒𑩒𑩒𑩒 چالش 𝟧𝟢 روز #نوشتن : ݂݂ ᩘ✉️ رؤز 𝟣 : شخصیت خود را توصیف کنید .
⭐ روز 5 : سفر به ده سالِ آینده.
فقط امیدوارم تا ده سال آینده ذلت نغاشی رو تموم کرده باشم.
وای عاشق اینم که ضمیر آهنگارو عوض کنم و طوری بخونمش که به دیگری نسبت داده بشه، نه به خودم
از این بدم میاد که یه وقت خدایی نکرده حسود به نظر برسم- حسودِ معمولی نه، ازون حسودا که از موفقیت حالشون بد میشه
متنفرم از اینکه خدایی نکرده همچین کسی بشم/باشم
از این به بعد تویِ آرزوهام همچین آدمی نشدن رو لحاظ میکنم☝🏻
وقتی دارم عکس ـا رو تو گالری بالا پایین میکنم و یهو از اسکرین شات های خشک میرسم به یه دسته عکسِ رنگی رنگی یعنی اون روز، روزِ خیلی خوبی بوده.