وای عاشق اینم که ضمیر آهنگارو عوض کنم و طوری بخونمش که به دیگری نسبت داده بشه، نه به خودم
از این بدم میاد که یه وقت خدایی نکرده حسود به نظر برسم- حسودِ معمولی نه، ازون حسودا که از موفقیت حالشون بد میشه
متنفرم از اینکه خدایی نکرده همچین کسی بشم/باشم
از این به بعد تویِ آرزوهام همچین آدمی نشدن رو لحاظ میکنم☝🏻
وقتی دارم عکس ـا رو تو گالری بالا پایین میکنم و یهو از اسکرین شات های خشک میرسم به یه دسته عکسِ رنگی رنگی یعنی اون روز، روزِ خیلی خوبی بوده.
نمیدونم هرکسی چقدر زمان برای فهمیدن این موضوع و رسیدن بهش نیاز داره، ولی چه بخوایم، چه نخوایم، آدمها از اول زندگیشون دنبالِ توجه هدف دار بوده ـن.
مثلا، نینی که به دنیا میاد، به توجه مامانش نیاز داره، گریه میکنه چون توجه و آغوش مادرشو میخواد، نه زنِ رندوم تو فامیل.
من فکر میکنم درمورد ادامه ی زندگی هم همینطوره و هرچی بیشتر میگذره، آدم ها کمتر به این موضوع اغراق میکنن که دقیقا به توجه از کدوم سمت نیاز دارن- به طوری که خودشون هم فراموش میکنن چنین چیزی بدیهی ـه.
توجه از طرفِ خانواده؟ دوست؟ پارنتر؟ مَردُم؟
فکر میکنی چرا سلبریتی ها درمورد دوست داشته شدن گلایه میکنن؟ مگه از طرف مردم به اندازه ی کافی عشق و توجه دریافت نمیکنن؟ خب اینجا مشخص میشه که دنبال توجهِ هدف دار، واقعی و مشخص هستن.
و. این. اشکالی. نداره.
(تا وقتی چیزی مثلِ فیک کردن برای جلب توجه هدف دار نباشه)
هدایت شده از • کرمیتِ خسته •
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من اسمشو نگفتم ولی تو فهمیدی اون کیه
+اینو فقط یه سریا میفهمن🌚
همینه که نیست
⭐️ذلتِ نغاشی! (بَس شده) شما با ذکرِ جنسیت، حالت صورت، لب، مو ها، چشم ها، ابرو، بدن و هر جزئیاتی که
میشه بزنم زیرِ ذلت نغاشیا و این بار رو از روی دوشم بردارم و برم پی زندگیم؟ بخدا اینا خیلی آرتیستیکه- از طرفی نمیخوام دلتون رو بشکنم، اما شما منتظرید و من عشقی میکشمشون، شاید اصلا یه ماه بعد، و نمیخوام منتظرتون بزارم
از طرفی شاید بگید خو چرا پس از اول همچین چیزی رو شروع کردی؟ چون خاک تو سرم کنن مثل آدم توضیح ندادم( اصلا همینه که نیست )
به هرحال: میشه؟
اگه خیلی واقعا واقعا دوست دارید ذلت ـتون رو داشته باشید و هنوز نکشیدمش، یه نشونی از چیزی که گفتید بدید تا اونارو بکشم و بس😭☝🏻