نمیدونم هرکسی چقدر زمان برای فهمیدن این موضوع و رسیدن بهش نیاز داره، ولی چه بخوایم، چه نخوایم، آدمها از اول زندگیشون دنبالِ توجه هدف دار بوده ـن.
مثلا، نینی که به دنیا میاد، به توجه مامانش نیاز داره، گریه میکنه چون توجه و آغوش مادرشو میخواد، نه زنِ رندوم تو فامیل.
من فکر میکنم درمورد ادامه ی زندگی هم همینطوره و هرچی بیشتر میگذره، آدم ها کمتر به این موضوع اغراق میکنن که دقیقا به توجه از کدوم سمت نیاز دارن- به طوری که خودشون هم فراموش میکنن چنین چیزی بدیهی ـه.
توجه از طرفِ خانواده؟ دوست؟ پارنتر؟ مَردُم؟
فکر میکنی چرا سلبریتی ها درمورد دوست داشته شدن گلایه میکنن؟ مگه از طرف مردم به اندازه ی کافی عشق و توجه دریافت نمیکنن؟ خب اینجا مشخص میشه که دنبال توجهِ هدف دار، واقعی و مشخص هستن.
و. این. اشکالی. نداره.
(تا وقتی چیزی مثلِ فیک کردن برای جلب توجه هدف دار نباشه)
هدایت شده از • کرمیتِ خسته •
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من اسمشو نگفتم ولی تو فهمیدی اون کیه
+اینو فقط یه سریا میفهمن🌚
همینه که نیست
⭐️ذلتِ نغاشی! (بَس شده) شما با ذکرِ جنسیت، حالت صورت، لب، مو ها، چشم ها، ابرو، بدن و هر جزئیاتی که
میشه بزنم زیرِ ذلت نغاشیا و این بار رو از روی دوشم بردارم و برم پی زندگیم؟ بخدا اینا خیلی آرتیستیکه- از طرفی نمیخوام دلتون رو بشکنم، اما شما منتظرید و من عشقی میکشمشون، شاید اصلا یه ماه بعد، و نمیخوام منتظرتون بزارم
از طرفی شاید بگید خو چرا پس از اول همچین چیزی رو شروع کردی؟ چون خاک تو سرم کنن مثل آدم توضیح ندادم( اصلا همینه که نیست )
به هرحال: میشه؟
اگه خیلی واقعا واقعا دوست دارید ذلت ـتون رو داشته باشید و هنوز نکشیدمش، یه نشونی از چیزی که گفتید بدید تا اونارو بکشم و بس😭☝🏻
همینه که نیست
𑩒𑩒𑩒𑩒 𑩒𑩒𑩒𑩒 𑩒𑩒𑩒𑩒 چالش 𝟧𝟢 روز #نوشتن : ݂݂ ᩘ✉️ رؤز 𝟣 : شخصیت خود را توصیف کنید .
⭐ روز 6 : سخنی که هیچگاه فراموش نخواهید کرد.
بزارید خیلی انگیزشی و اینا بریم جلو و بگیم "درد یا لذت کاری که انجام میدی نمیمونه، ولی افتخار یا شرمندگیش چرا."
هدایت شده از گالریِ گوشیِ یک پرنده🪶
سلام و درود به شوما؛
کارمون اینجوریه که این پیام رو داخل محفلتون فور میکنید و از طرفِ
"زیر درخت پرتقال🍊" :
¹- باتوجه به وایب چنلِتون یک کارکتر گربه
²-لیریک اهنگ
و از طرفِ "گالریِ گوشیِ یک پرنده🪶" :
¹- تک بیت یا شعری از کتاب های شعرش باتوجه به وایب چنلِتون
هدیه میگیرید!
Tag