هدایت شده از مدرسه ی شبانگاهی؛
دینگ دینگ دینگ
بچه ها جمع شید کار مهم باهاتون دارم
به...
دومین تقدیمی مدرسه ی شبانگاهی خوش اومدین!
اونم مشترکککککک
شما توی این تقدیمی این پیام و این متن رو توی مدرستون میفرستید و برگه ی آزمون ورودی مدرستون(لینک کانالتون) رو برای من میفرستید - اگه مدرسه ندارید اشکالی نداره فدا سرتون آیدیتون رو بفرستید یا حالا نقطه ای چیزی - تا؛
لیلیف :
-بگم اگه نقاش بودین کدوم نقاش میشدین .
-میگم مدرستون کدوم نقاشی اون نقاشه .
-شباهتاتون با اون نقاشی رو میگم .
-و عکس اون نقاش رو براتون میفرستم و ...
کایرا :
-یک نقاشی پینترستی که سعی میکنم خوب در بیاد و ناز باشه و در کل وایبتون رو بده میکشم براتون (این از تقدیمی قبلی سخت تر-)
-بهتون میگم بین ابزار نقاشی (قلمو، مدادرنگی ، آبرنگ و ... و همینطور مدل هایی که دارن مثلا قلمو کوچیک و بزرگ و ...) کدوم هستید و کارآمدتون توی نقاشی چیه .
ظرفیت هم تا جایی که بتونیم، بهتون میگیم کی تمومه .
و ممنون میشیم توی مدرسه و نوشتارگاه مون حضور داشته باشید .
اگه نمیتونید تو پیوی بفرستید اینجا بفرستید.
پیوی:
@Once_upon_a_dream
مدرسه ی شبانگاهی جائیه که دانش آموزایی که توسط کادر مدرسه از بین رفتن،توی تیراندازی ها و حمله هایی که به مدرسه شده از بین رفتن و یا توی مدرسه یا به خاطر مدرسه و یا اتفاقاتش کار بدی کردن جمع شدن و شب ها مثل چندتا تینیجر توی مدرسه درس میخونن،میرن زنگ تفریح،از بوفه چیزی میخرن یا هرچی. مثل دانش آموزای دنیای واقعی رفتار میکنن. اگه یک فرد فانی وارد این مدرسه بشه،هیچ راه فراری نیست. اون مدرسه یا زیادی شبیه یک رویاست،یا زیادی شبیه یک زندان. هرچی که هست به نوعی افراد فانی رو اونجا نگه میداره.