eitaa logo
سبک زندگی اسلامی
483 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
2.5هزار ویدیو
17 فایل
با یاری خداوندو احادیث و روایات اسلامی به پیشگیری و درمان بیماری دست می یابیم ارتباط با ادمین: @Bahamin_a2
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 مسابقه شماره دو طرح «زندگی با آیه ها» 🎁 ۳ جایزه ۵ میلیون ریالی برای منتخبین به صورت روزانه اهدا خواهد شد. سوال مسابقه: در کدام آیه شرط پیروزی و برتری، مومن واقعی بودن بیان شده است؟ ۱- سوره بقره آیه ۲۸۵ ۲- سور بقره آیه ۲ ۳- سوره آل عمران ۱۳۹ ۴- سور بقره آیه ۲۱۸ 📲 لطفا فقط عدد گزینه صحیح را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۵۷۸ ارسال کنید. اعلام برندگان روز بعد از شبکه سهند و در کانال رسانستان آذربایجان شرقی در ایتا، روبیکا و بله 🌐 مرکز رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی
💠 برندگان مسابقه شماره یک «زندگی با آیه ها» ۱- آقای علی اصغر افتخاری - شهرستان هریس ۲- آقای اصغر حیدری - شهرستان شبستر ۳- خانم افسانه فیض عارفی- استان یزد 🎁 برگزاری مسابقه پیامکی در ماه رمضان و اهدای روزانه ۳ جایزه ۵ میلیون ریالی به برندگان کسب اطلاعات بیشتر در کانال رسانستان آذربایجان شرقی در ایتا، روبیکا و بله resanestan_azarsharghi
9.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینقدر زیبا گفت شهید بهشتی که تا دیدم اشک ریختم 😭
6.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ چند روز روزه گرفتی ، فکر نکنی به جایی رسیدی. خبری نیس 🎥فکر نکنی کسی هستی! 👤علامه محمدتقی جعفری
یعسوب الدین یکی از القاب زیبای حضرت امیرالمؤمنین "علیه السلام" است آیا می دانید یعسوب به چه معناست؟ عرب به فرمانده زنبورهای عسل یعسوب می گوید هنگامی که زنبورهای کارگر گل ها را برای درست کردن عسل می مکند و به کندو باز می گردند، ابتدا مورد بازرسی قرار میگیرند بدین صورت که فرمانده زنبورها (یعسوب) در جلوی در کندو می ایستد. آن گاه زنبورها را می بوید و هر زنبوری که بر روی گل بدبو نشسته باشد و توشه بدبو به همراه داشته باشد حق ورود به کندو را ندارد، بلکه مورد تهاجم زنبورهای نگهبان قرار می گیرد و اگر موفق به فرار نشود لاشه او مورد عبرت سایر زنبورها خواهد شد. آری حضرت امیرالمؤمنین "علیه السلام" در روز قیامت بر در بهشت می ایستد و هر کسی را که بویی از ولایت آن حضرت نداشته باشد از ورود به بهشت محروم می نماید. 📚منابع: 📗 بحارالانوار، ج 26، ص 154 📘 غررالحكم، ص 118 📙 تفسير عياشي، ج 2، ص 17.