تنهامسیری های تهران
سلام به کانال تنها مسیر آرامش تهران خوش آمدید💐 ما برای رسیدن به لذت های عمیق ازعلاقه های سطحی خود عبور خواهیم کرد 🫡 جهت ارائه نظرات و پیشنهادات و انتقادات @Faraju
💥خطرناک تر از جنگ فلسطین🤔 🔸نکته بسیار مهمی که پیش از اعزام به فلسطین برای جنگ با صهیونیستها، حتما باید به آن توجه نمود! @TehranTanhamasiri
اندر بلاى سخت پديد آيد فضل و بزرگ مردى و سالارى پيرمرد يهودى است و پدر و مادرش بازمانده اردوگاه كشتار يهوديان در آشوويتس مخالف كشتار فلسطينيان است و مدافع فلسطين و منتقد دولت انگلستان و بى بى سى و ديگر رسانه ها كه از نسل كشى اسرائيل حمايت مى كنند. وقتى معيار انسانيت باشد همين ست. *عطاءالله مهاجرانی @TehranTanhamasiri
❌ خواب دردسرساز 🔹 از دنیای اسلام توقع بیشتری هست؛ دولت‌های مسلمان باید بدانند که اگر امروز به فلسطین کمک نکنند، دشمن فلسطین را که دشمن اسلام و دشمن انسانیت است، تقویت کرده‌اند و فردا همین خطر، خودشان را تهدید خواهد کرد. رهبر انقلاب اسلامی ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ @TehranTanhamasiri
لینک کانال تور زیارتی
عجب جلسه خاطره انگیزه‌ای عجب منبر زیبایی این کلیپ را دست با دست کنید همه ببینند. @TehranTanhamasiri
39.38M حجم رسانه بالاست
🎵❤️‍🔥 .:: آهِ غزه ::. ❤️‍🔥🎵 🥀سرودی برای هم نوایی با کودکان 🥀 😭😭 بی پناه فلسطین و غزه😭😭 ● گروه سرود ضحی لاهیجان @TehranTanhamasiri
نمایش در ایتا
سلام دوستان تنها مسیری عزیز ایندفعه که ۱۵ ابان ماه کاروان ما حرکت کرد به سمت عراق .لب مرز ما ازدحام زیادی دیدیم . من خودم بعد این همه رفتن تعجب کردم چرا اینقدر شلوغ بعد که از گیت ایران با سختی و فشار رد شدیم متوجه شدیم عراق مرز را بسته بوده از شب قبل . کاروان ها هم وقتی اومدن ایران نگه داشته بود بعد که فکر می‌کردمرز عراق باز میشه زائرها رو رد کرد. ولی ما از ۳ و خورده ای نصف شب تا ۱۱ یا شایدم ۱۲ بین دو مرز موندیم . توی جمعیت پیر مرد .پیر زن.بچه و حتی مریض ویلچری بود. خیلی هوا سرد ،امکانات هم نبود حتی برای نشستن . خلاصه شرایط سختی بود .بیشتر سرما اذیت می‌کرد مارو . تا گیت عراق باز شد اربعینی با فشار زیاد رد شدیم. نمیگذاشتن ماشین ها بیان مثل اربعین تا بعد سیطره همه رفتیم .خلاصه با کلی سختی رفتیم سوار اتوبوس ها شدیم . بعد متوجه شدیم یکسری با پرچم غزه وارد عراق شدن و شعار دادن.عراق هم مرز رابسته چقدر همه بدو بیراه میگفتن .میگفتن که حق الناس گردنشون .مگه اینجا جای این کارهاست خلاصه با سختی وارد شده که هم جامون امنیت داشت و هم کاروان ها همه صبحانه میدادن و امکانات غذایی هر فردی هم برای خودش وجود داشت فقط سرما بود همه را بی تاب کرده بود با خودم فکر کردم این ما نبودیم برای مردم غزه ناراحت بودیم و می‌خواستیم برویم جنگ براشون. الان فقط با یکم اذیت می‌گفتیم که چرا شعار دادن. و کلی ناراحت پس اینجا انگار خدا مکر درون مارو بیرون کشید که فقط شعار ،حرف، پای عمل کم میارید. از خودم و نیت درونم خجالت کشیدم .و آنجا بود که فهمیدم مردم غزه تو اون شرایط سخت شکر دارند نه ماها @TehranTanhamasiri
🌟 بسم الله الرحمن الرحیم 🌟 🔸کاروان زیارتی محبان رضا علیه السلام 🔹تور ۳ شب و ۴ روز مشهد مقدس 📆۲بهمن ماه 📆برگشت ۶ بهمن ماه بعد از ناهار 🍱صبحانه ناهار شام 🚌قطار ۶ تخته 🏨اسکان :هتل هرند(۵ دقیقه تا حرم فاصله)کنار بازاررضا 💵قیمت ۲۴۰۰۰۰۰تومان،قطار ۴ تخته ۲۷۰۰۰۰۰ تومان 🔻فرجی زاده ۰۹۱۹۴۰۴۲۲۷۱ @Faraju https://eitaa.com/mohebanhossen
⭕️ فلسطین معیار زندگی علی وار ماست... استاد حسن عباسی 🔹@IslamlifeStyles
داخل بیمارستان شفاء در زمان حمله صهیونیست‌ها ♦️حمله زمینی ارتش اسرائیل به بیمارستان الشفاء غزه 🔹شبکه الجزیره قطر از یورش نظامیان ارتش رژیم اسرائیل به بیمارستان الشفاء در غزه خبر داد. 🔹وزیر بهداشت غزه:«نیروهای تک‌تیرانداز ارتش رژیم اسرائیل اقدام به تیراندازی به سمت بیمارستان الشفاء کرده‌اند. 🔹ارتش رژیم اسرائیل تمامی خبرنگاران و عکاسان حاضر در اطراف این بیمارستان را بازداشت کرده است. 🔹همه تماس‌ها و ارتباطات با این بیمارستان قطع شده و این بیمارستان در تاریکی به سر می‌برد.»/ تسنیم 🙌برای مردم بی دفاع و مظلوم کنید..... التماس دعا، ناصرکاوه @TehranTanhamasiri
36.48M حجم رسانه بالاست
🎥 ویژه | حتما این فیلم را با دقت و در جمع خانواده ببینید حس و حال عجیب مادری که سه دختر خردسالش طی بمباران اسرائیلی‌ها در جنوب لبنان به شهادت رسیدند. به نگرانی‌های این مادر در تربیت فرزندانش و خوشحالی از شهادت آنها خوب فکر کنیم. @TehranTanhamasiri
⁉️دشمن از چه چیزی میترسد؟ 🆘شاید یکی از دلایل اوضاع و احوال امروز دانشگاه های ما، قطع ارتباط دانشجویان با مسجد و البته قطع ارتباط مسجد با مدارس و دانشگاه هاست... @TehranTanhamasiri
اگر یک عمل صالح در طول عمرمان بتوانیم انجام بدیم و قدمی برای ظهور برداریم و مورد قبول خداوند قرار بگیره، شاید انتشار همین کلیپ چند دقیقه ای باشه.... خواهشا تمام دوستان مذهبی و انقلابی این چند دقیقه را با دقت ببینند و نشر دهند وظیفه خودمون را در قبال ظهور بدانیم و کوتاهی نکنیم😔😔😔😔
✨ میلاد بانوی بزرگ اسلام، پرستار مهربان و قهرمان عاشورا، حضرت زینب کبری سلام الله علیها مبارک باد. 🌻اللّٰھـُم؏جِّل لِوَلیڪَ‌الفَرَج
43.02M حجم رسانه بالاست
السلام علیک یا زینب کبری سلام الله علیه سلام بر شما که کوه غیرت و استقامت و صبر هستید. @TehranTanhamasiri
🔴 حاج محمود کریمی غوغا کرده 😄 اگه زینب نبود أسعد الله ایامکم @TehranTanhamasiri
نمایش در ایتا
سلام .شب بخیر دوستان عزیزم ما روز سه شنبه ۳۰ ابان ساعت ۱۱ سر مزار ابراهیم هادی دور همی داریم هرکس دوست داره تشریف بیاره .🌹 دوستان دور همی قبلی ناراحت بودند چرا به همه نگفته بودیم .اینجا اعلام می‌کنیم سه شنبه گلزار شهدای بهشت زهرا برنامه دور همی داریم ان شاءالله
کارگاه همسرداری مؤمنانه 💯ویژه بانوان محترم 👨‍🏫 با حضور استاد سیدحسینی 📍مدیر موسسه تنها مسیر آرامش 📚مولف ۱۰ جلد کتب تربیتی و خودسازی 🔖 سرفصل‌های آموزش دوره همسرداری 🔸 تشریح موضوع اهمیت حفظ اقتدار مرد 🔹 روش‌های دقیق و کاربردی اقتداردهی به مرد 🔸 ایجاد یک رابطه عاشقانه با همسر 🔹 بررسی عوامل ناامنی روانی در رابطه زن و مرد 🔸 راهکار حل مشکلات زوجین 📆تاریخ برگزاری چهارشنبه ۱ آذرماه ⏰ساعت ۸ الی ۱۲ 💳مبلغ کارگاه حضوری ۵۰ و مجازی ۲۰ تومان می‌باشد. 👨‍👩‍👧‍👦برای آرامش والدین عزیز شرایط نگهداری از نوگلان ۲ تا ۷ سال فراهم است. 🔴 برای آرامش شما بانوان گرامی، نگهداری کودکان ۲ تا ۷ سال رایگان شد. 👈 جهت ثبت‌نام در مهد، نام و نام خانوادگی و سن کودک را ارسال کنید. ⛔️ از پذیرش کودکانی که ثبت‌نام نشدند، معذوریم. 🔴 ظرفیت کارگاه محدود است‌. 💳هزینه را به شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۱۵۰۰۴۰۷۳۶۲ واریز کنید. ♻️جهت ثبت‌نام، نام و نام خانوادگی، شماره تماس و فیش واریزی را به آیدی زیر ارسال کنید. 👇👇👇 🆔 @amoozeshe_afsarie 📌محل برگزاری: تهران، اتوبان بابایی، جنب دانشگاه امام‌حسین علیه‌السلام، مجتمع ولایت 💎باما همراه باشید 👇 ☎️02177117139 📲09937236563 💠 لینک کانال مرکز فرهنگی خانواده دانشگاه افسری امام‌حسین علیه‌السلام ◍⃟🌼◍⃟🍃◍⃟🌼 1⃣لینک کانال‌ در پیام‌رسان ایتا 🆔 https://eitaa.com/khanevadehfarhangi 2⃣لینک کانال‌ در پیام‌رسان سروش 🆔https://splus.ir/khanevadefarhangi 3⃣لینک کانال‌ در پیام‌رسان بله 🆔https://ble.ir/khanevadehfarhangi ◍⃟🌼◍⃟🍃◍⃟🌼