eitaa logo
تریبون مستضعفین
1هزار دنبال‌کننده
1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
52 فایل
کانال رسمی پایگاه اطلاع رسانی تریبون مستضعفین Www.teribon.ir تریبونی برای آنان که رسانه‌ای ندارند
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️جزئیاتی جدید از فساد واردات غیرقانونی خودرو/ افشای هویت مدیران دولتی بازداشت‌شده 🔹 Eitaa.com/teribon_ir 🔸 http://sapp.ir/teribon_ir 🔺http://ble.im/teribon_ir 🔹 t.me/teribon
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️افشاگری پشت پرده خیانت شرکت پوشک مولفیکس 🔺به اندازه نیاز 1 سال کل کشور مواد اولیه وارد کرده(50میلیون دلار)،دلار 4200 هم گرفته،قیمت رو هم هر روز زیاد میکنه 🔹t.me/teribon
⭕️در رثای قهرمان بگریید، تا شما هم عدالتخواه بشوید 🔹آدم نفله‌شده‌ی بیچاره‌ی بی‌دست و پای مظلوم، که دیگر گریه ندارد! 🔺اینکه گفتهاند رثای باید همیشه زنده بماند، حقیقتی است و از خود پیغمبر گرفته‌اند و ائمه اطهار نیز به آن توصیه کرده‌اند. این رثاء و مصیبت نباید فراموش بشود، این ذکری، این یادآوری نباید فراموش بشود و باید اشک مردم را همیشه بگیرید، اما در رثای یک . 🔺پس اول باید قهرمان بودنش برای شما مشخص بشود و بعد در رثای قهرمان بگریید، وگرنه رثای یک آدم نفله شده بیچاره بی‌دست و پایِ مظلوم که دیگر ندارد، و گریه ملتی برای او معنی ندارد. در رثای قهرمان بگریید برای اینکه احساسات قهرمانی پیدا کنید، برای اینکه پرتوی از روح قهرمان در روح شما پیدا شود و شما هم تا اندازهای نسبت به حق و غیرت پیدا کنید، شما هم بشوید، شما هم با ظلم و ظالم نبرد کنید، شما هم باشید، برای احترام قائل باشید، شما هم سرتان بشود که عزت نفس یعنی چه، شرف و یعنی چه، کرامت یعنی چه. 🔺اگر ما صفحه نورانی تاریخ حسینی را خواندیم، آن وقت از جنبه رثائی‌اش می‌توانیم استفاده کنیم وگرنه است. خیال می‌کنیم حسین بن علی در آن دنیا منتظر است که مردم برایش دلسوزی کنند یا- العیاذباللَّه- حضرت زهرا علیه السلام بعد از هزار و سیصد سال، آنهم در جوار رحمت الهی منتظر است که چهار تا آدم فکسنی برای او گریه کنند تا تسلّی خاطر پیدا کند! 📚مجموعه آثار استاد شهید مطهری، ج 17، صفحات 32 و 33 🔹 Eitaa.com/teribon_ir 🔸 http://sapp.ir/teribon_ir 🔺http://ble.im/teribon_ir 🔹 t.me/teribon
⭕️۷۳ نماینده #مجلس آماده انتشار داوطلبانه آراءشان شدند 🔹تنها ۲ نماینده از تهران برای شفافیت آراشان اعلام امادگی کرده‌اند! 🔹 Eitaa.com/teribon_ir 🔸 http://sapp.ir/teribon_ir 🔺http://ble.im/teribon_ir 🔹 t.me/teribon
⭕️ ماموریت جدید آمریکا به FATF / ورود به عرصه موشکی و هسته ای 🔹متن کامل را در سایت بخوانید👇 https://www.teribon.ir/archives/330251 🔹 Eitaa.com/teribon_ir 🔸 http://sapp.ir/teribon_ir
⭕️«سیاست‌زدگی» و «یک‌درصدی شدن» رسانه‌ها 🔺فکر می‌کنم دو مفهوم «سیاست‌زدگی» و «یک‌درصدی شدن» بتواند این وضعیت رسانه‌ها را توضیح بدهد: 🔺 به این دلیل که اغلب رسانه‌های ما، از یک کانال طنز تلگرامی گرفته تا ژورنال‌های فکری و صدا و سیما، خیلی سیاست‌زده هستند. یعنی رو به قبله‌ی سیاست می‌خوابند و آمد و شد آدم‌ها در منصب‌ها را زیادتر از اندازه‌ای که هست مهم می‌پندارند. همه حواس‌‌ها به سیاست است. این بلیه‌ای عامی که فضای فکری دو جناح کلان کشور را در نوردیده باعث شده به مسائل «اجتماعی» به معنای واقعی کلمه بی‌توجهی شود و همین سر منشأ آسیب‌های حاد کنونی شود. 🔺 از طرف دیگر هم یک عده‌ آدمی پیدا شوند که به جز سیاست‌ورزی حرفه‌ای، به جز لابی و فیگور تبلیغاتی و شگرد تخریبی، هیچ هنر دیگری ندارند. آن‌قدر این آدم‌ها در فضای رسانه‌ها بازنمایی و تیتر می‌شوند، که جایی برای مسئله‌های یک کشاورز و یک کارگر و یک راننده باقی نمی‌ماند. از همین‌جا وارد مفهوم «یک‌درصدی شدن» می‌شویم. وضعیت کم‌کم به گونه‌ای شده که رسانه‌ها وقتی می‌خواهند به مسائل اجتماعی هم بپردازند اغلب به سراغ بازنمایی مسائل همین سیاست‌ورزان حرفه‌ای می‌روند. این سیاست‌ورزان حرفه‌ای البته به نحوی صوری احزاب متکثری را شکل داده‌اند و ادای تکثر را در می آورند اما به لحاظ ماهوی یک‌سانند و فرق چندانی ندارند. در نتیجه رسانه‌ها علی‌رغم تکثرها و تفاوت‌ها و حتی تضادها، در نهایت و در سطحی کلان به مثابه یک سناریویی هستند که بازیگران نقش اصلی‌اش یک صدر بالایی جامعه هستند؛ یعنی حدود یک میلیون نفری که تنها آن‌ها در رسانه‌ها روایت می‌شوند. ✍ 🔹 Eitaa.com/teribon_ir 🔸 http://sapp.ir/teribon_ir 🔺http://ble.im/teribon_ir 🔹 t.me/teribon
4_5821320045032113639.mp3
4.89M
⭕️مضامین انقلابی و مسائل روز در هیئت 🔹روزگاری مردم با اینگونه ها انقلاب عظیم اسلامی را رقم زدند! حد زنید ویژه‌خوار بانی احتکار... 🔹 Eitaa.com/teribon_ir 🔸 http://sapp.ir/teribon_ir
⭕️برشی از کتاب «بر جاده‌هایِ آبی سرخ» ⁠⁣​​🔺ما پرچمِ خونینِ حق‌طلبیِ مولایمان علی را به دوش می‌کشیم، بی آنکه او را دیده باشیم. ما سلمانِ پارسی و بلالِ حبشی را از اعماقِ قلبمان می‌ستاییم، گرچه هرگز ایشان را ندیده‌ایم. 🔺شرطِ اعتقاد به رهبری، دیدنِ شخصِ رهبر نیست، بلکه دیدنِ نتایجِ اعمال اوست؛ شرطِ پیوستن به یک نهضت، ملاقات با سرانِ آن نهضت نیست، بل برداشتنِ محصولِ مبارزه‌ی افرادِ آن نهضت است. 🔺آقای ما برای این حسین نشده است که ما او را دیده‌ایم، دستش را بوسیده‌ایم، در آغوشش گرفته‌ایم، خاک پایش را سرمه‌ی چشمانمان کرده‌ایم، یا او از نقشه‌هایی که برای رهایی فرزندانش دارد، چیزهایی به ما گفته ... نه ... ما حسین را دوست داریم به خاطرِ آنکه با نامِ او، عِطرِ نجابت در فضا پراکنده می‌شود؛ عِطرِ ایمان، عطرِ مقاومت در برابرِ ظلم - از این سو تا آن سویِ جهان، از زمین تا ستارگان .... https://t.me/teribon_media/85 🔺حتی اگر حسینی هم وجود نداشت، این عطرِ حسینیِ پیچیده در فضا کافی بود تا ما را به ارادتِ حسین و مرکزِ شهادت بکشاند. 🔺این که دستِ من - دست هایِ من - هرگز به قبای حسین نمی رسد [و] به خاطرِ او شمشیر می‌زنم و به هوای وصلِ او با کرور کرور اجنبی می‌جنگم، حسین را حسین نگه می‌دارد. حسین، حسین نشد برایِ آنکه آفتابِ حضورش، سرمازدگانِ بی پناه را گرم کند، داغ کند و بسوزاند؛ بل حسین شد به خاطرِ حضور ازلی‌اش در ذهنِ هرکس که می‌خواهد در راه شمشیر بزند. ✍ 🔹 Eitaa.com/teribon_ir 🔸 http://sapp.ir/teribon_ir 🔺http://ble.im/teribon_ir 🔹 t.me/teribon
شفافیت آرا نمایندگان.pdf
11.54M
⭕️«جزوه شفافیت آرای نمایندگان مجلس» منتشر شد شفافیت پارلمانی بررسی تجربیات جهانی پرسش وپاسخ شفافیت آراءنمایندگان مجلس 🔹 Eitaa.com/teribon_ir 🔸 http://sapp.ir/teribon_ir 🔺http://ble.im/teribon_ir
⭕️از "اسفند۵۹" تا "خرداد۶۰" راهی نیست! 🔹امروز روحانی پس از قریب ۴۰سال سبب تکرار سابقه "اسفند۵۹" شده، آیا او از فرصت آخرش استفاده می‌کند یا تَکرار "خرداد۶۰" در راه است؟👇 ✅ http://yon.ir/39Ydj
⭕️خطر فرو بردنِ انقلاب در مُردابِ تجدُّد 🔺 ، چون خودشان شده‌اند، می‌خواهند انقلاب را نیز استحاله کنند؛ قصد دارند انقلاب را به گونه‌ای «تفسیر» و «توجیه» کنند که با وضعِ جدیدشان مطابق باشد تا شکاف‌شان با انقلاب، آشکار نشود؛ اندیشیده‌اند که چگونه می‌توان بی‌سروصدا، از ارزش‌های انقلاب دست کشید و عقب‌نشینی کرد. 🔺 شرمنده و پشیمان معتقدند عقلِ انقلابی، «بی‌عقلی» ‌ست و با چنین عقلی نمی‌توان جامعه را تدبیر کرد؛ قواعدِ «انقلاب کردن» و «حکومت کردن» با یکدیگر تفاوت دارند؛ هنگامی که به تبدیل می‌شود، باید انقلاب را «تمام‌شده» در نظر گرفت و امثالهم. 🔺 هر چند انقلاب در برابرِ تجدُّد شکل گرفت، اما اینان می‌خواهند انقلاب را در مردابِ «تجدُّدِ جهانی‌شده» غرق کنند و برای این منظور، باید انقلاب، «انقلابی» نباشد، و در واقع، باید خودِ «انقلاب» نباشد و از میدان به در شود. باید از خود تهی شویم تا به تدریج، در تجدُّدِ جهانی‌شده، «هضم» و «حلّ» شویم. اینان از «همسویی با روند اجتناب‌ناپذیر جهانی شدن» سخن می‌گویند، در حالی‌که غرض‌شان، «عقب‌نشینی» است. ✍🏻 🔹 Eitaa.com/teribon_ir 🔸 http://sapp.ir/teribon_ir 🔺http://ble.im/teribon_ir 🔹 t.me/teribon
⭕️امام موسی صدر : من حسینیه را حسینیه نمی دانم مگر آنکه دلاورانی را برای نبرد با دشمن اسرائیلی فارغ التحصیل کند #جهاد #شهادت #هیئت_سکولار_نداریم 🔹 Eitaa.com/teribon_ir 🔸 http://sapp.ir/teribon_ir 🔺http://ble.im/teribon_ir 🔹 t.me/teribon
⭕️ خطر مذهبی های بی خطر 🔺" و دو پرتگاه جهنمی هستند که در این سوی و آن سویِ صراط دهان باز کرده‌اند..." هرکسی و در هر لباسی را به کام خود می کشد، پرتگاه جهنمی که برای ریش دارها و یقه بسته های متحجر ساخته شده است. 🔺 که بیش از هر مسئله ای مروج سکولاریسم و اسلام فردی هستند. تقوایی که مورد تجویز این جریان خطرناک است، تقوای مسئولیت گریز و گوشه گیر است. تمام اسلام را در یک سری ظواهر خشک و خالی و بی روح تفسیر و عمل می کنند. معنویت در این ابزاری است برای تخلیه ی روحی و روانی فرد. نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی کمترین واکنش را نشان می دهند. 🔺اینان حتی حسین(ع) را هم شهید دوست دارند، نه حسینی زنده و حاضر در همه زمان ها و مکان ها، چرا که ممکن است از حنجر چنین حسینی هر لحظه صدای "هل من ناصر ینصرنی" شنیده شود! در قاموس مذهبی های بی خطر کل یوم عاشورا یعنی هر روز زیارت عاشورا را با100لعن و 100سلام بخوانی، تا خیالت از باب تولی و تبری راحت شود، و دیگر نیازی به مبارزه با ظالمین زنده و اطاعت از امام حاضر نباشد. 🔺"فرقی نمی کند زن یا مرد، آخوند یا کراواتی، پلو می دهند همیشه برای کشتن حسین، حتی گاهی پرچم سیاه می زنند، و روضه خوان هم می آورند..." اما نباید هدف قیام امام حسین(ع) را بازگو کرد، نباید حسینی زیست، نباید پیام بازگو شود. بچه ی هیئتی باید تنها خاصیتش به سر وسینه زدن باشد و هیچگاه نباید به صورت دشمن و ظالمین عالَم تعرضی کند! https://t.me/teribon_media/86 🔺و چه زیبا حضرت سیدالشهدا در خطبه منا خطاب به این جماعت فرمود: "شما نسبت به حق ضعفا و محرومین کوتاه آمده ¬اید. این حقوق را نادیده گرفته ¬اید و سکوت کرده¬ اید اما هر چیز که فکر می کردید حق خودتان است مطالبه کردید. شما نه مالی در راه خدا بذل کردید و نه جانتان را در راه ارزشها و عدالت به خطر انداختید و نه حاضر شدید با قوم و خویش¬ها و دوستانتان به خاطر خدا و اجرای عدالت و اسلام درگیر بشوید. با همه¬ی این کوتاهی¬ها از خدا بهشت را هم میخواهید؟ در حالی که من میترسم خداوند در همین روزها از شما انتقام بگیرد...شما می¬ بایست این ستمگران و فاسدان را نهی از منکر میکردید و نکردید، و مصیبتتان از همه بالاتر است. چون عالم به دین و اصحاب پیامبر بودید و چشم مردم به شما بود و شما را نماینده ی اسلام می دانستند." ✍🏻 🔹 Eitaa.com/teribon_ir 🔸 http://sapp.ir/teribon_ir 🔺http://ble.im/teribon_ir 🔹 t.me/teribon
⭕️ «قصه عزاداران وی آی پی، جایگاه های خاص، علم کشان انقلاب» به قلم مازیار بیژنی 🔹 Eitaa.com/teribon_ir 🔸 http://sapp.ir/teribon_ir 🔺http://ble.im/teribon_ir 🔹 t.me/teribon
⭕️قربة إلی رسانه! 🔺عجیب است که مجامع حسینی را تا این حد، به سیطرۀ دوربین و تصویر درآورده‌ایم. اسمِ این کار «رسانه‌ای عزاداری» نیست؛ بلکه اسمش «رسانه‌ای عزاداری» است! رسانه‌ای شدن، یعنی مالِ رسانه شدن، برای رسانه شدن، به استخدام رسانه درآمدن. 🔺رسانه‌ای شدن، اقتضائاتی دارد؛ هم در فُرم و هم در محتوا. اقتضائاتی که ناخودآگاه در تضاد با مفاهیم غیرملموسی مانند است. رشتۀ رسانه‌ای شدن، سرِ دراز دارد. عطشِ رسانه‌ای شدن، به سختی فروکش می‌کند. جاذبه‌های اغواکنندۀ تصویر و رسانه، به سادگی قابل چشم‌پوشی نیست. تصاویرِ اسلوموشن و اصلاح رنگ شدۀ مداحیِ مداحان، هر بیننده‌ای را مسحور خود می‌کند. 🔹یک مثال عینی برای فهم معنا و پیامد رسانه‌ای شدن: روز عاشورا، در میدان مرکزی شهر، مداح با هیجان در حال نوحه‌خوانی است. به او اشاره می‌کنند که عزاداری‌شان در حال پخش مستقیم از شبکۀ سه است. مداح بلافاصله رو به عزاداران می‌گوید: «دست‌ها را بالاتر بیاورید، صداها را بلندتر کنید، محکم‌تر سینه بزنید که تلویزیون دارد پخش‌مان می‌کند... پیشِ شهرهای دیگر، آبروداری کنید!» ✍🏻 🔹 Eitaa.com/teribon_ir 🔸 http://sapp.ir/teribon_ir 🔺http://ble.im/teribon_ir 🔹 t.me/teribon
⭕️ انفعال شدید وزارت نفت در آستانه آغاز تحریم‌های نفتی آمریکا 🔺در روزهایی که تحریم‌های نفتی آمریکا در پیش است، وزیر نفت تنها به نامه‌نگاری با دبیرکل اوپک می‌پردازد و به او می‌گوید کشورهای عضو اوپک باید به سهمیه‌ها پایبند باشند؛ مدیرعامل شرکت ملی نفت هم بیکارترین مدیر نفتی این روزهای کشور است که دفتر کار خود را برای استراحت در منزل ترک می‌کند. 🔺مدیرعامل شرکت نیکو هم که نقش مهمی در دور زدن تحریم و لابی دارد، جوانی ۳۲ ساله است که یک روز سابقه کار در صنعت نفت ندارد و ورود به بازار کار را از مدیریت این شرکت آغاز کرده است. مدیرامور بین‌الملل شرکت ملی نفت هم از توانمندی خاصی بهره‌ای ندارد و دراین میان این کارشناسان فروش نفت هستند که به کشورهای خریدار نفت ایران سفر می‌کنند تا کاهش نیافتن صادرات نفت ایران را پیگیری کنند. 🔹 Eitaa.com/teribon_ir 🔸 http://sapp.ir/teribon_ir 🔺http://ble.im/teribon_ir 🔹 t.me/teribon
⭕️نامه جنبش عدالتخواه دانشجویی به سرپرست وزارت اقتصاد در خصوص تصویب سه لایحه مرتبط با fatf: 🔺سرپرست محترم وزارت امور اقتصادی و دارایی جناب آقای دکتر اکرمی سلام‌علیکم 🔹در روزهای اخیر بعضی جریان های داخلی و خارجی به طرز مشکوکی علی رغم مخالفت های صریح کارشناسان اقتصادی و سیاسی دلسوز انقلاب دوباره درصدد مطرح کردن 3 لایحه مرتبط با FATF در مجلس شورای اسلامی هستند. حال اینکه از 41 بند تعهد ایران به FATF هم اکنون حدود 30 مورد آن در حال اجراست و برخلاف نظر برخی افراد FATF نه تنها باعث کاهش قیمت ارز نشده بلکه باعث افزایش افسار گسیخته قیمت آن گردیده است. طی اخبار واصله، واحد اطلاعات مالی ایران در اقدامی عجیب و برطبق تعهدات ایران در FATF لیست صرافی هایی را که به نوعی تحریم ها را دور می زدند به واحد اطلاعات مالی طرف های خارجی ارائه داده اند که این امر منجر به شناسایی این صرافی ها و ایجاد بحران ارزی اخیر شده است. 🔹جنبش عدالتخواه دانشجویی در صورت صحت این خبر این اقدام را خیانت آمیز دانسته و علیه مسببان این اقدام اعلام جرم می کند و از دادستان کل کشور خواستار پیگیری قاطع و سریع این خیانت بزرگ به ملت شریف ایران می باشد. حال اگر این خبر از نظر مسئولین صحت ندارد، منتظر تکذیبیه رسمی وزارت امور اقتصادی و دارایی و دولت محترم خواهیم بود. به امید ظهور عدالت‌گستر گیتی جنبش عدالتخواه دانشجویی 🔺رونوشت: رئیس محترم جمهور دبیر شورای عالی امنیت ملی دادستان کل کشور وزیر محترم اطلاعات 🔹 Eitaa.com/teribon_ir 🔸 http://sapp.ir/teribon_ir 🔺http://ble.im/teribon_ir 🔹 t.me/teribon
4_5830256746693657931.rar
1.36M
⭕️مجموعه پوستر های 🔹مناسب برای دایر کردن نمایشگاه در هیئت های عزاداری 🔹 Eitaa.com/teribon_ir 🔸 http://sapp.ir/teribon_ir 🔺http://ble.im/teribon_ir 🔹 t.me/teribon
⭕️ 🔺امام حسین را که نباید منفعل نشان داد، چون اگر خدای ناکرده اباعبدالله اینطور شناسانده شود، تکلیف قیام برای حق چه می‌شود؟ از روضه‌های اباعبدالله باید از اقامه عزا به اقامه حق رسید اگر نه همه چیز روی هواست. اینکه گفته می‌شود گریه برای امام حسین اگر به اندازه بال مگسی باشد گناهان را محو می‌کند و بهشت را واجب، این کدام گریه است؟ من می‌گویم همه گریه‌ها. گریه بر مصیبت‌شان، گریه بر شوقشان، گریه بر فراقشان، گریه بر اسارتشان. همه این گریه‌ها هست اما یک گریه هست که اگر باقی عزاداری‌ها و اشک‌ها به آن وصل شوند، مقبول این حدیث می‌افتند؛ گریه‌ای که شما را در صف سیدالشهدا نگه دارد. گریه‌ای که مصداق «یالیتنا کنا معک» باشد اگر نه داریم در روایات که ملعونین هم برخی برای اباعبدالله گریه کردند. لذا روی گریه‌ای که شما را در این محور نگه ندارد، نمی‌شود زیاد حساب باز کرد. 🔺سیدالشهدای تابلوی سیاست انقلابی است. برخی فهم از سیدالشهدا را در اقامه عزا نگه داشتند به طوری که به اقامه حق نرسد. مگر در این مکتب من می‌توانم اقامه حق نکنم؟ می‌فرماید: «کونوا للظالم خصما و للمظلوم عونا» یعنی بر ظالم خصم کن. نه تنها از ظالم بدت بیاید بلکه از ظالم مطالبه کن، بگو غلط می‌کنی ظلم می‌کنی. من می‌توانم در جلسه‌ام مظلوم را و ظالم را معرفی نکنم؟ ظالم زمان کیست؟ https://t.me/teribon_media/87 🔺یک شعرهایی وجود دارد که شاید زیاد به نظر من جالب نباشد؛ مثلا اینکه خطاب به داعشی‌ها گفته شود «ما از سرهای شما کوه می‌سازیم» خب! اینکه کار تکفیری‌هاست! ما باید در ادبیات توجه داشته باشیم به چیزی که مطرح می‌کنیم. من با رجز مخالف نیستم. اتفاقا شعرهای حماسی را هم خیلی استفاده می‌کنیم. اما دقت لازم است. 🔺این ها قسمتی از مصاحبه حاج است. این جملات و امثال مهدی رسولی ها از های انقلاب اسلامی هستند آن هم در برهه ای که در بعضی هیئات مانور می دهد ، استحاله می کند ، تبدیل به پوستین وارونه می کند و تکثیر می شود. این ها دُر گرانبهایی هستند که باید قدرنعمت دانست و در کنار کارهای سلبی در نفی و طرد وجوه مختلف شیعه انگلیسی ، اقدام به معرفی ، ترویج و تکثیر این مدل های انقلابی پرداخت. 🔹 Eitaa.com/teribon_ir 🔸 http://sapp.ir/teribon_ir 🔺http://ble.im/teribon_ir 🔹 t.me/teribon
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️اگه دیوانه ای پاشو برو دیوانه خانه، اینجا مجلس عزاست 🔺رحیم پور ازغدی:اگه میخوای اظهار شجاعت کنی چرا میزنی، پاشو برو بجنگ؛ چرا نمیری، برای اینکه بازیه..‌. ✅ @teribon
@teribon تریبون مستضعفین.mp3
2.23M
⭕️سخنرانی انقلابی حجه السلام انجوی نژاد: 🔹مبارزه با فساد را از مباحث مناظرات انتخابات96 آغاز کنید 🔺مفسدین اقتصادی یکی از این سه نفرند یا آقای روحانی یا آقای جهانگیری یا آقای قالیباف! بالاخره یکی از آنها در مناظرات راست گفتند! 🔹 Eitaa.com/teribon_ir 🔸 http://sapp.ir/teribon_ir 🔺http://ble.im/teribon_ir 🔹 t.me/teribon
⭕️شیر صحرا عمر مختار: نحن لا نستسلم ... ننتصر أو نموت : ما تسلیم نمی شویم؛ پیروز می شویم یا می میریم #سالگشت_شهادت 🔹 Eitaa.com/teribon_ir 🔸 http://sapp.ir/teribon_ir 🔺http://ble.im/teribon_ir
⭕️گمشده های مان پیدا شدند 🔺پایان ماجرای بچه های پاکستانی، آغاز ماجرای پاکستانی ها 🔹یک. بچه ها بالاخره پیدا شدند. یکی در پاکستان و دیگری نزد اقوامی که به ناکجاآبادی رفته بودند و حالا که محرم شده برای حضور در هیئت باشکوه، بی‌نظیر و عجیب پاکستانی ها به آنجا برگشته اند. ما به سبک و شیوه مادران ایرانی بچه از دست داده، سخت ترین و تلخ ترین احتمال را می دادیم، اما لطف خدا شامل آنها و ما شد و حالا هیچ کودک گم شده ای در ماجرای تخریب خانه های پاکستانی های شهرری وجود ندارد. 🔹دو. کم بودند،اما بودند آنها که تلخ گفتند و سنگین و گمان کردند مادر فرزند گم کرده را باید اول به ملیتش شناخت و سنجید و کمک کرد و یا اینکه برای منافع گروه و ان جی او و دارو دسته شان از همان ابتدا زیر میز زدند. اما چه بسیار بودند آنها که بر پای آرمان بزرگ عدالت ایستادند و عقب نکشیدند، از سردار اشتری که مدام پیگیر بود و مراقب تا بانویی که تک و تنها از اصفهان بلند شده بود و آمده بود و می گفت درد مادر را من فرزند از دست داده می فهمم، کاری هم نتوانم، مادر را تسلی می دهم. جوانان و دانشجویان پای کار بودند و تحمل این یک ماه و نیم سخت را برای خانواده ها و مطلعین آسان تر کردند. ما کاره ای نبودیم، اما متشکریم 🔹سه. ماجرای بچه ها تمام شد. اما ماجرای پاکستانی های مقیم تهران، اطراف شهرری تازه شروع شده است. آنها به معنای واقعی کلمه مستضعف هستند. فضای زندگی آنها هولناک است و غیر قابل باور. کوچکترین امکانات زندگی برای آنها به رویا شبیه است. و وضع تحصیل کودکان آنها به شدت مبهم و نامعلوم است و آنها درمجموعه ای به نام جمهوری اسلامی ایران زندگی می کنند و سندی زنده و دست نخورده برای شرمندگی آرمانگرایان و انسان مداران. ماجرای تخریب خانه های آنها که با ابهامات زیادی در شیوه برخورد اخلاقی و انسانی با آنها همراه بوده است و در هیاهوهای گم شدن بچه ها گم شد و دیده نشد، شاید نشانه ای برای همه آنهایی بود که نامی از انسانیت یا انقلابی گری بر خود نهاده اند و مشغولیاتی جز کاهش رنج مستضعفین انتخاب کرده اند. مسیر بهبود زندگی پاکستانی های اطراف تهران با شدت بیشتری آغاز خواهد شد. اگر خدا بخواهد ✍🏻 🔹 Eitaa.com/teribon_ir 🔸 http://sapp.ir/teribon_ir 🔺http://ble.im/teribon_ir 🔹 t.me/teribon