-
ترس فقط اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه :
وقتی همه چیز خوب است، میترسیم!
ما به لنگیدن یک جای کار عادت کردهایم ...
-
|تیفآء|
-
روزی برایتان خواهم گفت؛همان لحظاتی که با لبخند و امید همراهیتان میکردم، چقدر ناامید و اندوهگین بودم.
-
#دلی
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نوای من دم آخر علیاکبر..❤️🩹
#شهزادهعلیاکبر³³³