𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒓𝒂𝒊𝒏 𝒐𝒇 𝑴𝒂𝒔𝒕𝒆𝒓𝒎𝒊𝒏𝒅
https://eitaa.com/XGostonia/1762 میشه منم سوار شم ویکتور؟👹
وقتی جنگنده رو بیشتر از گوشی دوست داری:
𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒓𝒂𝒊𝒏 𝒐𝒇 𝑴𝒂𝒔𝒕𝒆𝒓𝒎𝒊𝒏𝒅
وقتی جنگنده رو بیشتر از گوشی دوست داری:
حیف که به این وسیله ارتباطی (متأسفانهگرونقیمت) رومخ وقتگیر نیاز دارم وگرنه همینم از شرش خلاص میشدم✨️
𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒓𝒂𝒊𝒏 𝒐𝒇 𝑴𝒂𝒔𝒕𝒆𝒓𝒎𝒊𝒏𝒅
(بازم توبه شکستم*)
و نتیجه توبهشکنی میشه فاجعه:
(به لطفش بعد از مدت طولانیای هر وقت میبینمش خندم میگیره😂)
𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒓𝒂𝒊𝒏 𝒐𝒇 𝑴𝒂𝒔𝒕𝒆𝒓𝒎𝒊𝒏𝒅
و نتیجه توبهشکنی میشه فاجعه: (به لطفش بعد از مدت طولانیای هر وقت میبینمش خندم میگیره😂)
حالا خودم میدونم کلا نقاشیم خوب نیست و مخصوصا استعداد چهره اصلا ندارم ولی این دیگه خیلییی....😂😂🤣💔
𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒓𝒂𝒊𝒏 𝒐𝒇 𝑴𝒂𝒔𝒕𝒆𝒓𝒎𝒊𝒏𝒅
و نتیجه توبهشکنی میشه فاجعه: (به لطفش بعد از مدت طولانیای هر وقت میبینمش خندم میگیره😂)
اصلاح؟ بازسازی؟ ترمیم؟ تجديد..؟
𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒓𝒂𝒊𝒏 𝒐𝒇 𝑴𝒂𝒔𝒕𝒆𝒓𝒎𝒊𝒏𝒅
اصلاح؟ بازسازی؟ ترمیم؟ تجديد..؟
فکر کنم یکم بهتر شد...
پس اینم میره به جمع هزارویکمین بایگانی..
𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒓𝒂𝒊𝒏 𝒐𝒇 𝑴𝒂𝒔𝒕𝒆𝒓𝒎𝒊𝒏𝒅
@an_bari
با اینکه همونطور بود که انتظار میرفت، بازم خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم...
𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒓𝒂𝒊𝒏 𝒐𝒇 𝑴𝒂𝒔𝒕𝒆𝒓𝒎𝒊𝒏𝒅
@an_bari
حالا شما هی بگو اسپایدرمن سوپرمن پشمکمن :/