هدایت شده از 𝐔 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐔𝐧𝐢𝐪𝐮𝐞
هستم؟
نیستم؟
هستم...
نیستم!
نیستم؟
میدونم!
نمیدونم...
میدونم؟
نمیدونم!
میدونم؟
مطمئن نیستم...
مطمئنم!
نیستم...
هستم؟
آزمایشش کن...
تکرارش کن...
تحلیلش کن...
نقدش کن...
آزمایشش کن...
تحلیلش کن...
تکرارش کن...
بچرخونش و دوباره بهش نگاه کن...
پس دوباره آزمایشش کن...
تکرارش کن...
کافیه؟
کافی نیست؟
درسته...
اشتباهه؟
𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒓𝒂𝒊𝒏 𝒐𝒇 𝑴𝒂𝒔𝒕𝒆𝒓𝒎𝒊𝒏𝒅
هستم؟ نیستم؟ هستم... نیستم! نیستم؟ میدونم! نمیدونم... میدونم؟ نمیدونم! میدونم؟ مطمئن نیستم... مطمئنم
شبهحلقهای که توش گیر کرده بودم...
𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒓𝒂𝒊𝒏 𝒐𝒇 𝑴𝒂𝒔𝒕𝒆𝒓𝒎𝒊𝒏𝒅
شبهحلقهای که توش گیر کرده بودم...
شایدم دایره نبود.. چرخه نبود.. گودال بود...
هدایت شده از ☫ تولید و توزیع تریاک اصل«شعبه³» ☫
با بچه داداشم تو ماشین بودیم یه نخ سیگار روشن کردم، گفت عمو این چیه دستت؟ خودمو زدم به اون راه اشاره کردم به شیشه ماشین گفتم این؟ شیشهس دیگه.
رسیدیم خونه، جلو بیست نفر داد زد عمو تو ماشین شیشه میکشه :((
✍
𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒓𝒂𝒊𝒏 𝒐𝒇 𝑴𝒂𝒔𝒕𝒆𝒓𝒎𝒊𝒏𝒅
با بچه داداشم تو ماشین بودیم یه نخ سیگار روشن کردم، گفت عمو این چیه دستت؟ خودمو زدم به اون راه اشاره
این عمو تاریکی همش منو یاد باند دوستام توی سال آخر دبیرستان میندازه...
𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒓𝒂𝒊𝒏 𝒐𝒇 𝑴𝒂𝒔𝒕𝒆𝒓𝒎𝒊𝒏𝒅
این عمو تاریکی همش منو یاد باند دوستام توی سال آخر دبیرستان میندازه...
(به دلیل موارد امنیتی اسامی سانسور شده است*)
عمو تریا/ میدونستی من بهترین سطح زیرکشت و بزرگترین مزرعه بینالمللی خشـ*خاش رو دارم؟(واقع در افغانستان)👹
میتونی برای تجارت بهم درخواست بدی👽
منم چون خیلی اصرار میکنی سعی میکنم به درخواست شراکت و همکاریت فکر کنم...! 👺[😂]
هدایت شده از انجمنفیلسوفان ابلهستیز به جز هِگِل
دفتر نقاشی هام یادگاری از اون دورانن ، بهشون که نگاه میکنم با خودم میگم عجب بیکاری بودم ؛ ولی گاهی وقتا هم دلم برا نقاشی تنگ میشه ، اما نمیتونم چیزی بکشم. انگار انگشتام موقع کشیدن خشک میشن ؛ درست مثل مغزم موقع نوشتن
𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒓𝒂𝒊𝒏 𝒐𝒇 𝑴𝒂𝒔𝒕𝒆𝒓𝒎𝒊𝒏𝒅
everyone will die one day
چه قشنگ...
چه دلنشین...
چه آرامش بخش..
چه تسکین دهنده...