𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒓𝒂𝒊𝒏 𝒐𝒇 𝑴𝒂𝒔𝒕𝒆𝒓𝒎𝒊𝒏𝒅
با بچه داداشم تو ماشین بودیم یه نخ سیگار روشن کردم، گفت عمو این چیه دستت؟ خودمو زدم به اون راه اشاره
این عمو تاریکی همش منو یاد باند دوستام توی سال آخر دبیرستان میندازه...
𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒓𝒂𝒊𝒏 𝒐𝒇 𝑴𝒂𝒔𝒕𝒆𝒓𝒎𝒊𝒏𝒅
این عمو تاریکی همش منو یاد باند دوستام توی سال آخر دبیرستان میندازه...
(به دلیل موارد امنیتی اسامی سانسور شده است*)
عمو تریا/ میدونستی من بهترین سطح زیرکشت و بزرگترین مزرعه بینالمللی خشـ*خاش رو دارم؟(واقع در افغانستان)👹
میتونی برای تجارت بهم درخواست بدی👽
منم چون خیلی اصرار میکنی سعی میکنم به درخواست شراکت و همکاریت فکر کنم...! 👺[😂]
هدایت شده از انجمنفیلسوفان ابلهستیز به جز هِگِل
دفتر نقاشی هام یادگاری از اون دورانن ، بهشون که نگاه میکنم با خودم میگم عجب بیکاری بودم ؛ ولی گاهی وقتا هم دلم برا نقاشی تنگ میشه ، اما نمیتونم چیزی بکشم. انگار انگشتام موقع کشیدن خشک میشن ؛ درست مثل مغزم موقع نوشتن
𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒓𝒂𝒊𝒏 𝒐𝒇 𝑴𝒂𝒔𝒕𝒆𝒓𝒎𝒊𝒏𝒅
everyone will die one day
چه قشنگ...
چه دلنشین...
چه آرامش بخش..
چه تسکین دهنده...
𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒓𝒂𝒊𝒏 𝒐𝒇 𝑴𝒂𝒔𝒕𝒆𝒓𝒎𝒊𝒏𝒅
everyone will die one day
انگار سجع و واجآرایی داره../
هدایت شده از رهسپاریم با ولایت تا شهادت
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🪐 تا میتوانید تبلیغ ایننماز را برای روز عید غدیر انجام دهید تا باقیات صالحات برای شما باشد
#شیخاسماعیلرمضانی
#اَللّهُمَّاجْعَلْعَواقِبَاُمورِناٰخَیْراً
اَللَّهُمَ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج💚🤲
#عاشقان_امام_زمان
@abaasaleh1
https://eitaa.com/yornika_banu/9148
ما پنجرهها رو باز کنیم چیزی جز پشه و مگس گرد و غبار و البته هوای داغ نمیاد تو خونه!✨️✨️[😂]
خب صد البته که اگر پنجرههای ذهنتو تنظیم کنی دقیقا با همین هوای سوزان و... عشق میکنی و لذت میبری دیگه...! (صدردصد تضمینی براساس تجربه)
مگه جریان زندگی همین نیست؟ [:/!]