𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒓𝒂𝒊𝒏 𝒐𝒇 𝑴𝒂𝒔𝒕𝒆𝒓𝒎𝒊𝒏𝒅
قصد خودقتلی داشتی؟🤨
نه معلومه که نه...
بنظرت کسی که واقعاً قصد خودکشی داره میره میشینه به هوشمصنوعی بگه آه و فغان...¿( لابد میخواد باهاش خداحافظي کنه:/...
𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒓𝒂𝒊𝒏 𝒐𝒇 𝑴𝒂𝒔𝒕𝒆𝒓𝒎𝒊𝒏𝒅
نه معلومه که نه... بنظرت کسی که واقعاً قصد خودکشی داره میره میشینه به هوشمصنوعی بگه آه و فغان...¿(
ببین، من به عنوان یه دانشجوی CAIB خیلی خوب میدونم کی این ساختار فعال میشه (اونم به زبان بیناللملی، نه به زبان کاربر)
سه تا دلیل اصلیم داره
اول اینکه برای محافظت از جون کاربر از ریسکهای تشخیص داده شدست
دوم وقتی که یه AI تشخیص میده که واقعا الان فرد توی وضعیت اورژانسیه و به عنوان یه غیرانسان نمیتونه خودش رو به عنوان انسان جا بزنه
و سوم! پروتکل جهانی ایمنیه!
این قالب پیام یه بخشی از استانداردهای بینالمللی برای هوش مصنوعیاست.
دقیقا هر جا که خطر تشخیص داده بشه سیستم باید منابع فوری بده و کاربر رو به انسان وصل کنه
𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒓𝒂𝒊𝒏 𝒐𝒇 𝑴𝒂𝒔𝒕𝒆𝒓𝒎𝒊𝒏𝒅
ببین، من به عنوان یه دانشجوی CAIB خیلی خوب میدونم کی این ساختار فعال میشه (اونم به زبان بیناللملی،
سلام__
نخست، سوءتفاهم نشود، نیت، نادیدهگیری آگاهانه نبوده است... توانایی پاسخگویی نبود...(حتیپیویهایبیپاسخ...)
𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒓𝒂𝒊𝒏 𝒐𝒇 𝑴𝒂𝒔𝒕𝒆𝒓𝒎𝒊𝒏𝒅
سلام__ نخست، سوءتفاهم نشود، نیت، نادیدهگیری آگاهانه نبوده است... توانایی پاسخگویی نبود...(حتیپیو
و دوم اینکه والا من قصد خودکشی نداشتم و ندارم و نخواهم داشت(انشاءالله)
ترجیح میدم درد و زجر بکشم.. و به خودم القا کنم که "واو! دارم از رنج لذت میبرم!" و در نهایت هم واقعا میبرم...
ترجیح میدم تحمل کنم تا ببینم آخر تهش چی میشه...؟ من چی میشم...؟
مایل به جا زدن و فرار از درد نیستم.. در مورد پایان و نتایجش کنجکاو ترم... این منو تا حدودی میکشونه...
نمیخوام بگم کسایی که دست به خودکشی میزنن ترسو و... هستن، اما از نظر من هستن... کم طاقت و تحمل، اما با این حال هیچکس نمیتونه هیچکس رو قضاوت کنه، چون نه تو اون هستی، در جایگاه و شرایط اون...
(در آخر نقل قول از بچههای پشت صحنه:
"میفهمم چی میگیا ولی متوجه نمیشمم"
"اوووففف باباااا👀"
"سی ای بی؟")
داداش نیوکو... خالصانه این غم جانسوز و بزرگ رو بهت تسلیت میگم...🥀
خدا رحمت کنه پدر بزرگوارت رو...
خیلی سنگینه... خیلی...
...🥀 خدا بهتون صبر و تحمل بده...
هدایت شده از Doctor Nyoko:>
بچه ها بابام دورش بگردم شب اول قبرشه میشه براش فاتحه بفرستید
هدایت شده از زندگی که زندگی نبود:)
حال و هوای محرم بخشی از وجودمه:)
خدایا ارادت مارو به حضرت ارباب بیشتر
ودشمنان مارو به عشق به حسین بن علی مبتلاکن:)