(در آخر نقل قول از بچههای پشت صحنه:
"میفهمم چی میگیا ولی متوجه نمیشمم"
"اوووففف باباااا👀"
"سی ای بی؟")
داداش نیوکو... خالصانه این غم جانسوز و بزرگ رو بهت تسلیت میگم...🥀
خدا رحمت کنه پدر بزرگوارت رو...
خیلی سنگینه... خیلی...
...🥀 خدا بهتون صبر و تحمل بده...
هدایت شده از Doctor Nyoko:>
بچه ها بابام دورش بگردم شب اول قبرشه میشه براش فاتحه بفرستید
هدایت شده از زندگی که زندگی نبود:)
حال و هوای محرم بخشی از وجودمه:)
خدایا ارادت مارو به حضرت ارباب بیشتر
ودشمنان مارو به عشق به حسین بن علی مبتلاکن:)
در لبــهٔ جهــان
اینجا نشستهام؛
جایی که شهــر
فقط یک تصویر دور است..
و ذهنــم؛
نزدیکترین دشمن و
نزدیکترین پناه...
نه سقوط میکنــم،
نه برمیگردم..
فقط میمانم...
میان خستگــیِ جنگــی که
هیــــــــچکــس
نمــیبینــد
و سکوتــی که
خودم انتخابش کردهام...
از این ارتفــــاع،
همهچیــز واضحتــر است..
جز خــودم.....
#cy༄