هدایت شده از Doctor Nyoko:>
بچه ها بابام دورش بگردم شب اول قبرشه میشه براش فاتحه بفرستید
هدایت شده از زندگی که زندگی نبود:)
حال و هوای محرم بخشی از وجودمه:)
خدایا ارادت مارو به حضرت ارباب بیشتر
ودشمنان مارو به عشق به حسین بن علی مبتلاکن:)
در لبــهٔ جهــان
اینجا نشستهام؛
جایی که شهــر
فقط یک تصویر دور است..
و ذهنــم؛
نزدیکترین دشمن و
نزدیکترین پناه...
نه سقوط میکنــم،
نه برمیگردم..
فقط میمانم...
میان خستگــیِ جنگــی که
هیــــــــچکــس
نمــیبینــد
و سکوتــی که
خودم انتخابش کردهام...
از این ارتفــــاع،
همهچیــز واضحتــر است..
جز خــودم.....
#cy༄
𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒓𝒂𝒊𝒏 𝒐𝒇 𝑴𝒂𝒔𝒕𝒆𝒓𝒎𝒊𝒏𝒅
خستگیام از جهان نیست...
از خودم است...
#ناشناس
https://eitaa.com/theMastermind/1951
اول اینکه خیلی عمق انگیز بود!
دوم اینکه چرا قیافشو ساسنور کردی با لیام؟
سوم اینکه کانالتو اینجوری کردی نتونستم عکسو توی گوگل جستجو تصویری کنممم عکس اصلیوووو ببینمم خیلی قشنگههه و تازه تو هم سانسورش کردی و من کنجکاوممم که چییههه
- ۱. عمقانگیز...¿ ممنونم؟!...
۲. خودمم نمیدونم دقیق و شفاف که چرا... اما حس و حال و وایبش تقریبا وایب همین عکس ویلیام بود یجورایی...
۳. راستش این یه نسخه از نوجوانیِ رامیل هست...
با جستوجوی تصویری حتی مشابهش رو هم پیدا نمیکنی... چون خودم درستش کردم...(البته با AI، ولی با کلی زحمت(بدبختی)...)