𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒓𝒂𝒊𝒏 𝒐𝒇 𝑴𝒂𝒔𝒕𝒆𝒓𝒎𝒊𝒏𝒅
خستگیام از جهان نیست...
از خودم است...
#ناشناس
https://eitaa.com/theMastermind/1951
اول اینکه خیلی عمق انگیز بود!
دوم اینکه چرا قیافشو ساسنور کردی با لیام؟
سوم اینکه کانالتو اینجوری کردی نتونستم عکسو توی گوگل جستجو تصویری کنممم عکس اصلیوووو ببینمم خیلی قشنگههه و تازه تو هم سانسورش کردی و من کنجکاوممم که چییههه
- ۱. عمقانگیز...¿ ممنونم؟!...
۲. خودمم نمیدونم دقیق و شفاف که چرا... اما حس و حال و وایبش تقریبا وایب همین عکس ویلیام بود یجورایی...
۳. راستش این یه نسخه از نوجوانیِ رامیل هست...
با جستوجوی تصویری حتی مشابهش رو هم پیدا نمیکنی... چون خودم درستش کردم...(البته با AI، ولی با کلی زحمت(بدبختی)...)
𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒓𝒂𝒊𝒏 𝒐𝒇 𝑴𝒂𝒔𝒕𝒆𝒓𝒎𝒊𝒏𝒅
#ناشناس https://eitaa.com/theMastermind/1951 اول اینکه خیلی عمق انگیز بود! دوم اینکه چرا قیافشو ساس
کنجکاوم کردی که برم سرچ کنم... نتیجه جستجوی تصویری که دنبالش بودی:
𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒓𝒂𝒊𝒏 𝒐𝒇 𝑴𝒂𝒔𝒕𝒆𝒓𝒎𝒊𝒏𝒅
کنجکاوم کردی که برم سرچ کنم... نتیجه جستجوی تصویری که دنبالش بودی:
همونطور که گفتم مشابهش هم نیست...
(البته من از پینترست خبر ندارم🤷🏻)
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
...
درسته رو سیاهم..
آره پر از گناهم..
هدایت شده از ☫ تولید و توزیع تریاک اصل«شعبه³» ☫
صحبت از دیدهی دریایی عباس شده
تیر ها بین کمان است بیا برگردیم
#pp19_01
@gahvemigoli