هدایت شده از بادماراخواهدبرد
میدونم همه نگاهشون به لب هاست، ولی من نیاز داشتم کسی به چشم هام نگاه کنه و از پیچ و خم مژه هام و رگ های توی چشمام و حالت پلک هام همه چیز رو حس کنه.
https://eitaa.com/Malaria_red8
هانیوپ ناز چنل قبلیم فیلتر شد، خوشحال میشم اینجا ببینمت😭
-
حتمااا
بچهها پیشنهاد میکنم اگه فیلم سینمایی "زیر درخت خفچه" رو امروز از تلویزیون ندیدید یه بار ببینید پشیمون نمیشید خیلی قشنگه :)))
توروخدا دعا کنید ، عزیزم ای سی یوئه زنده بمونه برگرده پیشم...
ـ
ای خدا :(
انشاالله سالم و سلامت بشن😭۱۰ تا صلوات میفرستم براتون