هدایت شده از اندرسون و قصه هایش:')
همسایه ها میشه فور بزنید تا وقتی که ۲۰۰ شدیم جبران میکنم:)))))
رویایِ سبزِ جنگل
تو اگہ گیاھ بودے میشدۍ پیچك پشت پنجرھ اگہ عطر بۅدۍ میشدۍ بوے یاسمن هاۍ اوّل صبح تو اگہ رنگ بودے میش
تو توے صورتۍ ترین نقطہ ۍ ذهنم جا دارے جایۍ کہ رزهایِ خجالتی نی شِکفن
و بوتہ های توت فرنگێ جوونہ میزنن
می تونم زمان رو نرسیدھ بہ آغوشت
متوقف کنم
و عطر پرتمناۍ دستات رو
تا عمیق ترین لایه ی ریہ هام حبس کنم
راستش رو بخواے ،
دلم میخواد اونقدر بهت نزدیک شم
که توی وجودت زندگۍ کنم
میخوام موجود تپنده ی وسط سینه ت باشم و جوشش خونت شیرینی ببخشم
میخوام خراش های روحتو پیدا کنم
و با بوسه های خیس و نرم مداواشون کنم ، میدونی این چه معنی میده؟
من تورو بی هیچ برچسبی
تا اخرین سلول وجودت دوستت دارم
💞💫
آسمان_ رویایِ سبزِ جنگل
هدایت شده از باغِ خرمالو.
ببین لطفاً کاري نکن که ازت متنفر بشم؛
دوست داشتنت، به اندازه کافي دردناك
هست..
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بھ نقل از اینجا