هدایت شده از 𝐰𝐞
-وقتی رهایم کردی فکر کردم آخرین نفس هایم را میکشم و بی تو نمیتوانم ولی رفتی و رفتنت مانند طنابی بود که از گردن من جدا کردند.
بودنت حس میشد ولی نبودنت لذت بخش تر است.
اول سلام
خب نوبتی هم باشه نوبت تقدیمی دادن رویایِ سبزِ جنگل رسیده و من میخام
به هریک از چنل ها یک عکس و یک
شعر بدم همسایه و غیر همسایه نداره
کسایی که خصوصی هستن میتونن توی ناشناس آیدی بدن و اینکه درسته شاید بعضی هاش به وایب چنل شما نخوره اما زیبا هستند🌿
فور کنید و تا فردا ساعت نمیدونم چند وقت دارید موفق باشید🌼
چنل:
𓂃․˖․˖ ֪ 𝐓𝐡𝐞𝐠𝐫𝐞𝐞𝐧
ناشناس برای خصوصی ها:
𓂃․˖․˖ ֪https://harfeto.timefriend.net/16644089856641
شاملو خیلی قشنگ میگه:
شهر من رقص کوچه هایش را باز می یابد. هیچ زمان هیچ کجا، فریاد زندگی بی جواب نمانده است...