هدایت شده از دراخرمنماندموتو<:
درودیبهبویگلهاینرگس..✨
خالهروحهباتقدیمیجدیدخدمتتونهستم..
اینپیاموفورکنیدتودیلیتونومنبهتون
میگم
وایبچهسیارهاییاگربودیدمیدادید..
ظرفیتنداره..
احتمالادیربدم..
دیلیهایخصوصی
دوستدار همیشگی
خاله روحه((:✨🎨
خب یک اینکه من واقعا واقعاً خوشحالم که کم نشدیم ^^^^
دو اینکه بلههههه درسته ۶ نفر مونده تا من به 200 عدد مهربونِ صبورِ سبز خشگل برسم😁💚