خب یک اینکه من واقعا واقعاً خوشحالم که کم نشدیم ^^^^
دو اینکه بلههههه درسته ۶ نفر مونده تا من به 200 عدد مهربونِ صبورِ سبز خشگل برسم😁💚
رویایِ سبزِ جنگل
خب یک اینکه من واقعا واقعاً خوشحالم که کم نشدیم ^^^^ دو اینکه بلههههه درسته ۶ نفر مونده تا من به 200
درسته همینقدر من ذوق دارم و دوسدارم قربون صدقتون برم😂😐
هدایت شده از سیب سبز؛
سلام بر تمام اهالی ایتا،بنده قراره همسایه بپذیرم، این شامل همسایه های فعلی هم میشه.
خب موضوع از این قراره که همسایه های قبلی اگر هنوز مایل به همسایگی هستید این پیام رو فور کنید و بقیه که میخوان تازه همسایه شن هم این پیام رو فور کنن
ترجیحا امارتون +150 باشه،فاقد محتوای دپ،مذهبی،رمان و چالشی و همینطور فاقد تبادلات گسترده باشید(این موضوع برای همسایه های فعلی صدق نمیکنه)
توقع حمایت بیش از حد و همینطور تقدیمی بیش از حد نداشته باشید،وایبتون با وایب ما یکی باشه..حداقل 10 تا 15 چنل رو پذیرا هستیم..اگر با شرایط موافق هستید میتونیم همسایه های خوبی باشیم.
چنل های خصوصی اینجا بفرستن
خب همین،تا فردا حدود ساعت 7,8 شب فرصت دارید..اگر فور کردید و تو لیست نبودید ناراحت نشید لطفا.
با تشکر از همه ی شما؛راکویوی سیب سبز.
@Green_apple