هدایت شده از سیب سبز؛
سلام بر تمام اهالی ایتا،بنده قراره همسایه بپذیرم، این شامل همسایه های فعلی هم میشه.
خب موضوع از این قراره که همسایه های قبلی اگر هنوز مایل به همسایگی هستید این پیام رو فور کنید و بقیه که میخوان تازه همسایه شن هم این پیام رو فور کنن
ترجیحا امارتون +150 باشه،فاقد محتوای دپ،مذهبی،رمان و چالشی و همینطور فاقد تبادلات گسترده باشید(این موضوع برای همسایه های فعلی صدق نمیکنه)
توقع حمایت بیش از حد و همینطور تقدیمی بیش از حد نداشته باشید،وایبتون با وایب ما یکی باشه..حداقل 10 تا 15 چنل رو پذیرا هستیم..اگر با شرایط موافق هستید میتونیم همسایه های خوبی باشیم.
چنل های خصوصی اینجا بفرستن
خب همین،تا فردا حدود ساعت 7,8 شب فرصت دارید..اگر فور کردید و تو لیست نبودید ناراحت نشید لطفا.
با تشکر از همه ی شما؛راکویوی سیب سبز.
@Green_apple
رویایِ سبزِ جنگل
𓂃․˖𝓦𝓪𝓵𝓵𝓹𝓪𝓹𝓮𝓻 ֪
اشک های من جاری از اینهمه زیبایی توی قاب
🥲🤍