1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینو یکی از بچه هایی که هنوز هویزه است برام فرستاد
دلم چقدر تنگ شد💔
🌄 گناه...
✏️ مادام كه تو خودت را مذنب نمىبينى و حتى معتقد هستى كه طلبكارى، مادام كه نظام و سنتها و قانونهاى حاكم بر هستى را باور ندارى، در نتيجه نه عقوبت را خواهى پذيرفت و نه تأديب را خواهى فهميد.
✏️ ولى هنگامى كه ذنب در آن مفهوم وسيع براى تو مشخص شد و تو فهميدى، هر نعمتى، هر نگاهى، هر حركتى كه در جاى خود ننشيند، ذنب است و تو فهميدى كه يك ذنب در يك گوشه حبس مىشود و ذنبهاى ديگر را به دنبال مىآورد، در اين موقع است كه اين گونه با احساس مىگويى:
"اِلهى لاتُؤَدِّبنى بِعُقُوبَتِك"
✏️ تو مىفهمى كه اگر هستى تو و عمر تو براى او نباشد و مصرف بُتهايى شود كه تو براى خودت گرفتهاى، رنج مىبرى و عقوبت مىبينى. و اين اوست كه تو را ادب مىكند و از اين بتها مىكَنَد و ضربه مىزند. اينجاست كه از او مىخواهى تا با ضربهها تو را نسوزاند و در هنگامى كه ميان تو و بتهايت حائل مىشود و حيله مىكند، تو غافل نمانى و درس بگيرى.
"وَلا تَمْكُر بى فى حيلَتِک"...
✏️ قطع و بريدنها را بپذيريد؛ كه انقطاع، پذيرش اين قطعها و حائل شدنهاست. و در اين پذيرش لوطىوار و بىخيال نباشید، كه به سوى او باز گردد، كه در دعا هم هست؛
"هَبْ لِى كَمالَ الْإِنْقِطاعِ إِلَيْك"
📄 برشی از کتاب
📚 بشنو از نی
منتقم مدیا 🇮🇷 🇵🇸
اینجا حاج امیر پشت سرم تنها نشسته بود بعد از برنامه مناجات اومده بود زیارت
امیر ارسلان کرمانشاهی زمینه (سفره پدری) - امیر ارسلان کرمانشاهی.mp3
زمان:
حجم:
17.4M
بَه، به این عمر که با علی علی میگذرد...
#بسمربعلی
@TheHe313
اولین سالیه که میبینم همزمان،
گرما و سرما
برف و بارون
بخاری و پنکه
ماه رمضون،چهارشنبه سوری،عید نوروز
شب قدر و عید فطر،همه باهمن...
فقط جای مُحَرم خالیه :))))))