📪 پیام جدید
https://eitaa.com/24771964/6910 من این پیامو الان دیدم
سن و اینا که مهمه؟ اخه من ۱۴ سالمه ولی تجربه کردم توی همچین محیطی بودن رو
~ ببین برای اون بحث تفاوت خیلی پیام داشتیم (فکر کنم تعریف خوبی نذاشتم) ولی اکثرا نابرابری موقعیتی تجربه کرده بودن و اقلیت حقیقی و ساختاری نبود که برای این مصاحبه لازم بود، یعنی در دین یا فرهنگ یا زبان با اکثر جمعیت اطراف متفاوت باشی. سن مهم نیست و این هم که الان در اون موقعیت باشی مهم نیست.
اینکه آدم ندونه برای چی تلاش میکنه و صرفاً بدوه در مسیری که نمیدونه تهش چیه خیلی آزاردهندهست.
امروز رانندگی کردم، توی کتابخونه درسهای خوندنیم رو جمع کردم، با حال جسمی نامساعد باشگاه رفتم، تأیید بیمه رو گرفتم، بعد الان گیر کردم سر مقالهی مروری که پیش نمیره.
"برکه"
با من آماده شید بریم مدرسهی تهران پایش سلامت و بهداشت. 🤡
اونقدری هم که فکر میکردم بد نبود، مرحلهی سلامت جسمانی ورزشیش رو دوست داشتم.