داشتم فکر میکردم من مدت زیادی (از کلاس ششم تا دهم) مخصوصاً وقتی امتحان داشتم بعد از نماز صبح درس میخوندم و نتیجهش خیلی بهتر میشد. میخوام عجالتاً فردا و پسفردا رو باز به همین سبک درس بخونم.
اینجا گفتم که باز اگه فردا پاشدم و دیدم حسش نیست بدونم آبروم جلو ۴۷۰ نفر در خطره. 🌚
"برکه"
از هفت دارم میخونم. 🤝
تا قبل از ظهر کاملا بودجهی میانترمم رو خوندم تموم شد. باز از ظهر رفتم سر مقاله و سرم داره میترکه ولی هنوز هییچ پیشرفتی حاصل نشده چون اصلا نمیدونم باید چیکار کرد و کاملا سردرگمم.
از حدود هشت دارم میخونم. اشتباهی که کردم این بود که گفتم جهت جلوگیری از کمبود خواب یه ساعت اضافه بخوابم چون دیشب داشتم مغزم رو از دست میدادم ولی همین باعث شد بیشتر خوابآلوده بشم.
اینکه چرا نمیاومدم ربط داشت به محتوایی برای تولید کردن نداشتن و یکی دوروز که به بیمحتوایی میگذره آدم میترسه بیاد ببینه ۷۴۸۳۹ نفر لفت دادن.