اینهمه شهید مطهری نخوندم که این دختره سرکلاس یهکاره برگرده بگه امامحسین مقاوم و سازشگر بود و دنبال قیام و انقلاب نبود :)))) البته ساکت ننشستم ولی مخالفتم خیلی کارگر نیفتاد.
چه خبر بود واقعاً؛ اینیکی میگفت فلانی در عراق همه حرفای شهید مطهری رو رد کرده و گفته امام دنبال قیام نبود، اونیکی میگفت بهمانی گفته اصلا قیام بخاطر تعارض منافع مالی و نقض معاهده بود.
محض رضای خدا یه اسم یا منبع درست هم نمیگفتن.
چیزی که از دیروز دارم بهش فکر میکنم اینه که صدرصد باید کلاس جریانشناسی دکتر زادبر رو هم شرکت کنم، انسان باید تاریخ بدونه.