"برکه"
اینجا هم خیلی دوست نداشتنی و ناجالب شده، حس میکنم باید ازش اسبابکشی کنم ولی حوصلهی بنا کردن جای ج
فکر کنم اگه عکس بذارم بهتر میشه، انقدر ذهنم و حافظهی گوشیم پره حوصلهم نمیاد باید یه فکری به حالش بکنم. 🙏
امروز هوا تا حدی شفاف بود که حس میکردی میتونی آنتن برج میلاد رو توی دستت بگیری و برفهای نوک قله رو مزه کنی. مثل این بود آجر ساختمونها رو که همیشه با کیفیت hd میدیدی امروز با کیفیت 4k دانلود شدهبودن.
اینهمه شهید مطهری نخوندم که این دختره سرکلاس یهکاره برگرده بگه امامحسین مقاوم و سازشگر بود و دنبال قیام و انقلاب نبود :)))) البته ساکت ننشستم ولی مخالفتم خیلی کارگر نیفتاد.
چه خبر بود واقعاً؛ اینیکی میگفت فلانی در عراق همه حرفای شهید مطهری رو رد کرده و گفته امام دنبال قیام نبود، اونیکی میگفت بهمانی گفته اصلا قیام بخاطر تعارض منافع مالی و نقض معاهده بود.
محض رضای خدا یه اسم یا منبع درست هم نمیگفتن.
چیزی که از دیروز دارم بهش فکر میکنم اینه که صدرصد باید کلاس جریانشناسی دکتر زادبر رو هم شرکت کنم، انسان باید تاریخ بدونه.