eitaa logo
"برکه"
534 دنبال‌کننده
431 عکس
11 ویدیو
2 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
اینجا هم خیلی دوست نداشتنی و ناجالب شده، حس می‌کنم باید ازش اسباب‌کشی کنم ولی حوصله‌ی بنا کردن جای جدید هم نیست فعلاً. پس عذرم رو بپذیرید بابت فضای بی‌فایده‌ی این‌جا نمی‌دونم باید چیکارش کنم.
از بعدازظهر تا الان داشتم یه پاورپوینت برای ارائه‌م درست می‌کردم، با چشم‌های سوزان اومدم بهتون بگم که تموم شد و به نظرم چیز خوبی شده و شب بخیر.
توی لیله الرغائب هیچ آرزویی نکردم، هنوز حساب نیست دعا کنیم؟
📪 پیام جدید https://eitaa.com/24771964/7025 یکم دیره ولی خداقوت 🤝 ~ 🤍🤝
"برکه"
اینجا هم خیلی دوست نداشتنی و ناجالب شده، حس می‌کنم باید ازش اسباب‌کشی کنم ولی حوصله‌ی بنا کردن جای ج
فکر کنم اگه عکس بذارم بهتر می‌شه، انقدر ذهنم و حافظه‌ی گوشیم پره حوصله‌م نمیاد باید یه فکری به حالش بکنم. 🙏
چهار هفته به آخر.
امروز هوا تا حدی شفاف بود که حس می‌کردی می‌تونی آنتن برج میلاد رو توی دستت بگیری و برف‌های نوک قله رو مزه کنی. مثل این بود آجر ساختمون‌ها رو که همیشه با کیفیت hd می‌دیدی امروز با کیفیت 4k دانلود شده‌بودن.
مرا نجات بدهید این‌جا همه اپوزوسیون هستند. ✊✋
این‌همه شهید مطهری نخوندم که این دختره سرکلاس یه‌کاره برگرده بگه امام‌حسین مقاوم و سازش‌گر بود و دنبال قیام و انقلاب نبود :)))) البته ساکت ننشستم ولی مخالفتم خیلی کارگر نیفتاد.
چه خبر بود واقعاً؛ این‌یکی می‌گفت فلانی در عراق همه حرفای شهید مطهری رو رد کرده و گفته امام دنبال قیام نبود، اون‌یکی می‌گفت بهمانی گفته اصلا قیام بخاطر تعارض منافع مالی و نقض معاهده بود. محض رضای خدا یه اسم یا منبع درست هم نمی‌گفتن.