وای نیل بعد از مدت ها تلگرامم وصل شد رفتم تلگرام و دیدم واقعا عجیب و غیر قابل باوره که تقریبا باید از ۹۰ درصد چنلایی که عضوم لفت بدم اونم چنل هایی که واقعا تا قبل این قضایا چنلای دیلی یا چنلای عادی ای بودن از بس چرند و احمقانه حرف میزنن یا اگرم اینا نباشه ناامیدی تزریق میکنن و تمام تلاشی که آدم برا استواری امیدش انجام داده رو خراب میکنن
~ با تحلیلها کاری ندارم ولی از هرچیزی که باعث ناامیدی میشه فاصله بگیر، ناامیدی آدم رو بیچاره میکنه.
این برام عجیبه که آدمها قبول نمیکنن قتلهای فجیع کار تروریستی بوده، میندازن گردن هم که راه برای فجایع بعدی باز بشه.
این هم برام عجیبه که آدمهایی که بینش سیاسیشون سکولاریسم و جدایی دین از سیاست بود دارن دینشون رو به سیاست میبازن.
بهطور کلی جنگ داخلی در تمام طول تاریخ منفورترین چیز بوده و هست.
کاش همه سر این موضوع توافق کنن تا ازش اجتناب بشه.
بهطور کلی این ترم سر هر امتحان اینقدر دارم طولش میدم که احتمال بدم برای تموم کردن جزوه اشکم قراره در بیاد تا بالاخره انگیزهی خوندنش فراهم بشه.
این خانومی (هدابیوتی) فهمید، برانداز همچنان خودش رو به نفهمیدن میزنه که هیچ حتی بایکوت راه میندازه و در اولین فرصت هم پروپاگانداش رو در ویکیپدیا یه ثبت میرسونه.
بندهی خدا فقط گفت مداخلهی آمریکا مردم هیچ کشوری رو تا الان خوشحال نکرده، من چون عراقیام میدونم و اصلا قصدم حمایت از چیزی نیست چون اطلاع کافی ندارم.
سلااام نیل میشه درمورد کنکور ارشد یه کم توضیح بدی؟ چه منبع هایی رو خوندی؟
~ سلام عزیزم اگه آیدی بذاری توضیح کاملش رو برات میفرستم. 🤝