این هم برام عجیبه که آدمهایی که بینش سیاسیشون سکولاریسم و جدایی دین از سیاست بود دارن دینشون رو به سیاست میبازن.
بهطور کلی جنگ داخلی در تمام طول تاریخ منفورترین چیز بوده و هست.
کاش همه سر این موضوع توافق کنن تا ازش اجتناب بشه.
بهطور کلی این ترم سر هر امتحان اینقدر دارم طولش میدم که احتمال بدم برای تموم کردن جزوه اشکم قراره در بیاد تا بالاخره انگیزهی خوندنش فراهم بشه.
این خانومی (هدابیوتی) فهمید، برانداز همچنان خودش رو به نفهمیدن میزنه که هیچ حتی بایکوت راه میندازه و در اولین فرصت هم پروپاگانداش رو در ویکیپدیا یه ثبت میرسونه.
بندهی خدا فقط گفت مداخلهی آمریکا مردم هیچ کشوری رو تا الان خوشحال نکرده، من چون عراقیام میدونم و اصلا قصدم حمایت از چیزی نیست چون اطلاع کافی ندارم.
سلااام نیل میشه درمورد کنکور ارشد یه کم توضیح بدی؟ چه منبع هایی رو خوندی؟
~ سلام عزیزم اگه آیدی بذاری توضیح کاملش رو برات میفرستم. 🤝
عیدتون خیلی مبارک باشه. ⭐️
این آیه رو برای عیدی گرفتن از خدا بخونین:
«قَالَ عِيسَى ابْنُ مَرْيَمَ اللَّهُمَّ رَبَّنَا أَنزِلْ عَلَيْنَا مَائِدَةً مِّنَ السَّمَاءِ تَكُونُ لَنَا عِيدًا لِّأَوَّلِنَا وَآخِرِنَا وَآيَةً مِّنكَ وَارْزُقْنَا وَأَنتَ خَيْرُ الرَّازِقِينَ»
ﻋﻴﺴﻲ ﺑﻦ ﻣﺮﻳﻢ ﮔﻔﺖ : ﺧﺪﺍﻳﺎ ! ﺍﻱ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭ ﻣﺎ ! ﺑﺮﺍﻱ ﻣﺎ ﺍﺯ ﺁﺳﻤﺎﻥ مائدهای ﻧﺎﺯﻝ ﻛﻦ ﺗﺎ ﻋﻴﺪﻱ ﺑﺎﺷﺪ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻫﻞ ﺯﻣﺎﻥ ﻣﺎ ﻭ ﻧﺴﻞ ﺁﻳﻨﺪﻩ ﻣﺎ ، ﻭ ﻧﺸﺎﻧﻪ ﺍﻱ ﺍﺯ ﺳﻮﻱ ﺗﻮ ; ﻭ ﻣﺎ ﺭﺍ ﺭﻭﺯﻱ ﺑﺨﺶ ﻛﻪ ﺗﻮ ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺭﻭﺯﻱ ﺩﻫﻨﺪﮔﺎﻧﻲ .(١١٤)