سارانگ
خانهای جامانده از ده پنجاه شمسی.
عاشق نوستالژی ام.
عاشق گشت و گذار مابین خاطرات و وسایل قدیمی، عاشق مرور زندگی در ده های مختلف، عاشق خیابان انقلاب تهرانم، عاشق کوچه پس کوچه های یزد که هنوز خونهاش از کاه و گله. عاشق مردمم قدیمم.