eitaa logo
سارانگ
601 دنبال‌کننده
863 عکس
149 ویدیو
3 فایل
یا علی و پسرانش‌. * " مرگ بر ضد ولایت فقیه " * بازسازی چند روزی بعد از مهر.
مشاهده در ایتا
دانلود
سارانگ
پایان جالبی نداشت اما تا آخر پای هم ایستادن شیرین و امیر میتونه قشنگش کنه.
گاهی اوقات از کتاب خودن بیشتر از فیلم دیدن خوشحالم میکنه و برام جالب تره؛ فکر کن میتونی جوری که میخوای تصور کنی حتی با اینکه نویسنده نوشته باشه، میتونی خودت بسازی، چهره‌ی اشخاص رو، لوکیشن ها رو، میتونی با هر لحنی دوست داشتی بخونی، میتونی بعضی قسمت هارو به میل و روش خودت پیش بری؛ تازه میتونی بوی ورق های کتابم رو حس کنی 😭🤏🏻 و این واقعا لذت بخشههه‌*.
___‌
من واقعا " پزشکیان فن " ستیزم‌.
سارانگ
من واقعا " پزشکیان فن " ستیزم‌.
الان فهمیدم نصف بیشتر این افراد فقط به خاطر کسانی که از منتخب بهتر حمایت کردن رایشون آقای پزشکیان بوده.
دوست ندارم الان و در این وضعیت تفرقه پراکنی کنم چون هدف دشمن هم همینه به خاطر همین خیلی راجب این مساله حرفی نمیزنم با اینکه واقعا دارم حرص میخورم.
https://eitaa.com/دیگر اشتباه نکن دوست داشتم این حرفو چون باعث میشه بدون هیچ چیزی حرفامو بزنم. شمای عزیز، شمایی که تا چند وقت پیش حرف از انقلابی بودن میزدی الان داری حرف حضرت آقا رو زیر سوال میبری . شما به پزشکیان رای دادی درسته از مشکلات و خطر ها بی خبر نبودی خودت رو به بی خبری زده بود فقط چون جو اون زمان اینطور می‌طلبید . شما اون زمان گوشت رو به روی حرف های حق منتخب درست بسته بودی تا حرف های حق و درستش رو نشنوی . اینکه یک نفر بگه " ما میتونیم از دیوار بالا بریم " به معنیه این نیست که داره شما رو گول میزنه یا شما رو احمق فرض کرده یعنی با تمام قلب و عقلش شمارو باور داره یعنی امیدش به نیروی جوان کشورشه . ما کی سعی کردیم با زور و خشم صدای نارضایتی رو خاموش کنیم ؟ مای کی سعی کردیم صدایی رو ساکت کنیم . همین وضعیتی که خود شما بهش معارضی به دست دولت و کابینه فعلی و به پیشوانه جناب آقای روحانی حامیه‌ رئیس جمهور فعلی به وجود اومده . خدا بالای سر من و شما هست کجای حرف های آقای جلیلی اینطور بود که شما میگی ؟ من خودم هم قبول دارم خیلی از افرادی که به اصطلاح انقلابی هستن و دم از اسلام میزنن یک مشت بیشرف هستن که تنها کارشون خدشه دار کردن این دین و این انقلابه ولی کجای حرف های آقای جلیلی به شما این مفهوم رو میرسوند که " من ایران رو سرپا نگه میدارم به وسیله‌ی خفه مردن مردم ! ". بله آقای پزشکیان گفتن باید درستش کنیم ولی شما که خوب گوش دادی باید بدونی که در ادامه چی گفتن، گفتن باید " درستش کنیم ولی من بلد نیستم " . شما به این شخص رای دادی نه به کسی که گفت " مردم ما میتونن " . منتخب شما الان که باید سینه ستبر کنه و حق دشمن رو کف دستش بذاره هنوز هم از دوستی حرف میزنه هنوز معتقده ایران مطیع آمریکاست. یادت باشه شما به این شخص و به این دولت رای دادی پس اشتباهات این دولت که خودت انتخاب کردی رو گردن حضرت اما و این دین و انقلاب ننداز.
دیگر اشتباه نکن. بحث با شما مثل آب در هاون کوبیدنه‌. حداقل به خودت دروغ نگو‌ ، منتخب ما برای این کار ساخته شده بود.