تنها نیازمندیِ الانم فقط و فقط و فقط زیارت امام رضاست. فکر نمیکنم هیچوقت اینجوری محتاج چیزی باشم و بهش نرسیده باشم.
الان فقط میخوام تو شلوغیِ حرم باشم و غر بزنم که " سلطان یه بارم فقط من و تو باشیم دیگه ".
وای یه روز دیگهم بود : اون روز خیلی از دستشون اذیت شدیم همه و به من گفتن که برو و جذبَتو نشون بده بلکه آروم شن، بعد من رفتم سر کلاس و روی صندلی نشستم و با اخم بهشون گفتم که دارید اذیت میکنید و بقیه کلافن و اینا مثلا دعوا که یکیشون گفت " خاله خیلی خوشگلی " بعد من اینجور بودم که " دختر من الان چیکارت کنم تو روو، چجوری دعوات کنم من ༎ຶ‿༎ຶ "
سارانگ
__
حضور آدم ها در زندگی میتونه تاثیراتی داشته باشه که تا مادام العمر همراه و شاید جزوی از وجودمون باشه، چه تاثیرات مثبت و شگفت انگیز چه تاثیر بد و بعضا غیر قابل تحمل و درست نشدی. به خاطر همین آدم های اطرافتون رو از سر لج یا رودروایسی انتخاب نکنید؛ برای خودتون خط قرمز هایی مشخص کنید و حتما بسنجید.