چِمیدونم شاید یکی به خوندن این نیازمند باشه..
"گرنگهدارمن آنست که من می دانم
شیشه را دربغل سنگ نگه می دارد"
عزیزدلی که منت گذاشته و قابل دانستی اینجا را به تعریف هایت از تو نهایت سپاسگذاری را به عمل آورده و برایت ۱۶۵ درجه خم میشوم 💘.
*یادبگیرید از دوستجونیمون درسته بهم گفت پسر ولی دیگه:::))))))
اگر جعدِ شب زنده داری بگو یاعلی
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_14t0xaa&btn=جونُم
خواستم بگم از کویر بودن ناشناسان ناراحت نشو
من کانالم بالای یک کاست بازم ناشناس کویره
مردم شانس دارن با ناشناس هاشون
'
بچهای منو اینجور نبین قبلا یلی بودن برای خودشون