eitaa logo
theosearch
957 دنبال‌کننده
2هزار عکس
32 ویدیو
349 فایل
Theology - research Ferdowsi University of Mashhad دانشگاه فردوسی مشهد - معاونت پژوهشی دانشکده الهیات - ارسال نامه الکترونیک به دانشکده : theosearch@um.ac.ir راه ارتباط با ادمین: tell : 38803873 @ms_sajedy
مشاهده در ایتا
دانلود
📣📣 ثبت‌نام در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی پیوسته نوبت دوم سال ۱۴۰۴ دانشگاه آزاد اسلامی شروع شد 🏮متقاضیان جذب هیأت علمی پیوسته می‌توانند از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۴/۱۲/۰۳ با مراجعه به سامانه جذب به نشانی https://sajed.iau.ir در فراخوان نوبت دوم سال ۱۴۰۴ شرکت و ثبت‌نام کنند. 🔗 مشروح خبر 🔺 iau.ir/fa/news/5528 🔗 مشاهده لیست رشته‌های مورد نیاز 🔹 https://sajed.iau.ir/EmploymentRecall/TblRequirement/NotificationRequired 🔺عضویت در کانال اطلاع‌رسانی👇 🌐 http://eitaa.com/joinchat/2000027835Ce5ccd89770
ضمن عرض تسلیت شهادت رهبر معظم انقلاب اسلامی و در عمل به سیره قرآنی ایشان انجمن علمی دانشجویی علوم قرآن و حدیث دانشگاه فردوسی مشهد با همکاری کانون قرآن و عترت دانشگاه حضرت معصومه (س) برگزار می‌کند: فصل چهارم سلسله نشست‌های 💠ســـــی شــب ســـــی آیــه💠 🔸نشست‌ بیست‌و پنجم 👤 دکتر محمدعلی مروجی طبسی عضو هیات علمی دانشگاه حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها 🔻موضوع: چیستی (کرسی) در احادیث تفسیری اهل بیت علیه‌السلام با محوریت آیه‌الکرسی(سوره بقره آیه ۲۵۵) 🕗زمان: شنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۴ ساعـت ۱۹:۰۰ الـی ۱۹:۳۰ همراه با اعطای گواهی حضور ⚪️لینک حضور در جلسه: https://Vroom.um.ac.ir/theology •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 🆔️ @quran_hadith_fum https://eitaa.com/etrat_hmu
multipagetiffoutput10332792.pdf
حجم: 687.7K
با سلام و احترام مهلت دفاع پارساها براي دانشجويان "داراي راي كميسيون موارد خاص" (مبني بر مهلت دفاع تا پايان اسفند 1404)، منوط به نداشتن مشكل نظام وظيفه، تا پايان تيرماه 1405 تمديد مي شود.
theosearch
با سلام و احترام مهلت دفاع پارساها براي دانشجويان "داراي راي كميسيون موارد خاص" (مبني بر مهلت دفاع ت
————————- - به نام خدا با سلام و آرزوی قبولی عبادات در خصوص نامه فوق الذکر - تمدید مهلت دفاع ، دانشجویان محترم عنایت داشته باشند که این اجازه ای است که از سوی وزارت علوم صادر شده است . و هریک از دانشگاه ها به تناسب شرایطی که دارند ممکن است با همه یا بخشی از آن موافقت نمایند . لذا باید منتظر تصمیم و ابلاغ از طرف دانشگاه باشیم .
🇮🇷🍀 به نام خدا دموکراسی یا جمهوریت ؟ ادامه مطلب در آدرس : https://eitaa.com/Andishe_Din/806
هدایت شده از حکمت علوی
🇮🇷🌺 به نام خدا از دعا و تضرع به درگاه الهی فراموش نشود با سلام به لطف الهی ، با دست توانایی رزمندگان غیور سپاه اسلام و عوامل پشتیبانی آنها ، و با همت ملت رشید ایران که خیابان را رها نکردند ، آمریکا و اسرائیل به همان سرنوشت و بلایی دچار شده اند که آنها می خواستند بر سر ما بیاورند . —————- ولی لحظه ای نه باید مغرور شویم ؛ و نه لحظه ای دست از دعا برداریم . دشمن ما همچنان وحشی و خطرناک است . و این خدا است که می تواند از ما محافظت فرماید ؛ و ما را پیروز گرداند. —————- هر آنچه میسر است دعا کنیم ؛ و دیگران را نیز توصیه بر دعا و صبر کنیم . با صلوات بر محمد و آل محمد
ضمن عرض تسلیت شهادت رهبر معظم انقلاب اسلامی و در عمل به سیره قرآنی ایشان انجمن علمی دانشجویی علوم قرآن و حدیث دانشگاه فردوسی مشهد با همکاری کانون قرآن و عترت دانشگاه حضرت معصومه (س) برگزار می‌کند: فصل چهارم سلسله نشست‌های 💠ســـــی شــب ســـــی آیــه💠 🔸نشست‌ بیست و هشتم 👤حجت الاسلام دکتر غلامرضا رییسیان عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد 🔻موضوع ارائه: درنگی در آيه 105 سوره مبارکه مائده 🕗زمان: سه‌شنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۴ ساعـت ۱۹:۰۰ الـی ۱۹:۳۰ همراه با اعطای گواهی حضور ⚪️لینک حضور در جلسه: https://Vroom.um.ac.ir/theology •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 🆔️ @quran_hadith_fum https://eitaa.com/etrat_hmu
🔻کانال رهبر انقلاب ۲ میلیونی شد واقعا این توجه دلها و قلوب به کسی که حتی فیلم یا صوتش را نشنیدند جزء معجزاته! هر کس عضو نشده عضو شود مهمه کانال رهبر جوان‌مان در کمتر از یک هفته به بزرگ‌ترین کانال ایتا تبدیل بشه. خداخیرتون بده 🔺این پیامو بفرستید برای دیگران عضو بشن👇 @rahbar_enghelab_ir 🔺عضویت در کانال اطلاع‌رسانی👇 🌐 http://eitaa.com/joinchat/2000027835Ce5ccd89770
هدایت شده از حکمت علوی
🇮🇷🌹 به نام خدا جلوگیری از خیانت بزرگ در شرایط جنگی با سلام و تحیات این روزها ، روزهایی است که از روبرو دشمن غدار و حیله گر در مقابل ما است ، و از پشت سر عوامل تروریست و نفوذی دشمن . یک لحظه غفلت موجب ضربه خوردن از هر دو جهت خواهد شد ؛ و خدا می داند که این غفلت به چه قیمتی تمام خواهد شد . ———————— یادمان باشد آنهایی که از پشت مترصد ضربه زدن هستند ممکن است در لباس دوستان یا ناصحان ما ظاهر شوند ؛ و این کار را خیلی سخت می کند . ————————- بی شک ((خطرناک ترین ضربه)) در این دوران ، ایجاد تفرقه و تنفر در جامعه است . —————————- ما در کشور خود رهبری داریم که از نسل علی بن ابی طالب(ع) است ؛ فرزند رهبر شهید ما است و راه همان امامین انقلاب را ادامه می دهد بدون کوچکترین تساهل یا غفلت و کوتاهی . خونخواهی او از دشمنان این مردم کمتری از ما نیست که بیش از همه ما است . ما با ایشان بیعت کردیم ؛ و همه مردم ایران براساس قانون اساسی موظف به اطاعت از ایشان در موضوع جنگ و صلح هستیم . مطمئن باشیم که مسئولین عزیز کشور ما با تبعیت کامل از ولایت فقیه در همان جهتی گام بر می دارند که صلاح و مصلحت این کشور و تصمیم مدیران عالی آن است. آنها همه در یک سنگر هستند و با یک دشمن می جنگند ؛ گرچه پست های متفاوتی دارند ، و مسئولیت های متفاوتی دارند . ———————- لذا هیچ مقام و فردی در این نظام و در این شرایط جنگی وحشتناک ، نباید به خودش اجازه دهد که به مسئولین نظام توهین کنید . مسئولینی که با همه وجود درحال تلاش برای دفاع از کشور هستند . گرچه هریک با وظایف به ظاهر متفاوت —————————— یادمان نرود که اگر دشمن احساس کند یک شکاف در جامعه ایجاد شده است . بلافاصله شروع می کند به تولید دروغ ها و فریب کاری های بیشتر تا این شکاف و اختلاف را عمیق تر سازد و به جنگ های داخلی بکشاند . از ابتدا نیز اغلب سوء تفاهمات براساس دروغ گویی های همان دشمن فریبکار است . و ما باید به مسئولین خودمان بیشتر اعتماد داشته باشیم تا حرفها و ادعا های دشمن . ——————— بی تردید هرکس در این شرایط جنگی موجب تفرقه و تنفر از مسئولین بشود ، یا عامل و نفوذی دشمن است ، یا تحت تأثیر نفوذی های دشمن است ، و یا قدرت طلبی است که از این شرایط برای کنار زدن حریف سیاسی می خواهد بهره ببرد ، و یا انسان جاهل و بی بصیرتی است . در کنار ایستادگی در خیابان ها روشنگری هم داشته باشیم . با صلوات بر محمد و آل محمد
هدایت شده از حکمت علوی
🇮🇷🌺🇮🇷 به نام خدا پویش حفاظت از مسئولین با سلام ملت ایران ملت امام حسینی است و از شهادت ترسی ندارد که حتی آن را آرزو و افتخار می داند . و هر شهادتی نیز موجب بیداری و هوشیاری بیشتر در مردم می شود. ولی یادمان نرود که هرعالمی که از دنیا برود (یا شهید شود ) یک سلمه و زخمی در عالم اسلام ایجاد می شود که قابل جبران نیست . و نیز یادمان باشد که نخبگان ، اندیشمندان و مسئولین متعهد کشور ، عصاره ملت و چراغ راه هدایت آن در مسیر درست هستند . ——————— از دست رفتن یک مسئول با تجربه و توانا ، چه بسا موجب شود که برخی افراد ضعیف یا نالایق فرصتی برای تصاحب قدرت در برخی مسئولیت ها پیدا کنند . و این خسارت بزرگی است . ————————- به نظر می رسد دشمن با کمک رسانه ها که در اختیار دارد و با کمک برخی مغزهای وابسته ، ما را در تله ای می اندازد که بتواند رهبران و مدیران ما را شناسایی و ترور کند. و سپس با استنفاده از خلاء ایجاد شده ضربه های خودش را بزند . ضمن اینکه خود همین حذف مدیران ما نیز برای دشمن پیروزی است . آنها (یعنی دشمن ) با طرفند های مختلف رسانه ای اعلام می کند که رهبران ایران در پناه گاه های مخفی و 40 متر زیر زمین هستند ؛ و یک عده افراد غافل ، جاهل یا مغرض داخلی نیز همین صحبت دشمن را به طعنه تکرار می کنند . سپس ناچار می شویم برای اینکه این هجمه و فریب دشمن را خنثی کنیم مسئولان خود را آشکار کنیم ، که در معرض شناسایی دشمن قرار می گیرند . این فریب است . آنها (مسئولان دشمن ) خودشان در مخفی ترین و امن ترین پناه گاه ها هستند . و هیچ کس از آنها بازخواست نمی کند . لذا ما نیز باید هوشنمندانه برخورد کرده و هرگاه دشمن هجمه ای از این دست در رسانه ها یا بین مردم منتشر ساخت ، فقط یک پاسخ به دشمن دهیم : به تو چه که مسئولان ما کجا هستند - مسئولان ما هرجا صلاح باشد همانجا خواهند بود . و تمام ——————— و با همین شکل ذهن جامعه را نیز نسبت به فریب های دشمن ، مسلح و واکسینه کنیم . ان شاء الله با صلوات بر محمد و آل محمد