eitaa logo
theosearch
957 دنبال‌کننده
2هزار عکس
32 ویدیو
349 فایل
Theology - research Ferdowsi University of Mashhad دانشگاه فردوسی مشهد - معاونت پژوهشی دانشکده الهیات - ارسال نامه الکترونیک به دانشکده : theosearch@um.ac.ir راه ارتباط با ادمین: tell : 38803873 @ms_sajedy
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷🌺 به نام خدا بازگشت به عزت و افتخار ایرانی و اسلامی آدرس : https://eitaa.com/Andishe_Din/828
هدایت شده از حکمت علوی
🇮🇷🇮🇷🇮🇷 به نام خدا لزوم جابجایی تجهیزات حساس و ارزشمند تحقیقاتی با سلام به نظر می رسد دشمن صهیونی در این آخرین روزهای حیات ننگین خود تلاش می کند زیرساختهای علمی و پژوهشی و صنعتی کشور ما را آسیب بزند ؛ و همچون ماری زخمی و در حال مرگ تا جایی که می تواند زهر خویش را ریخته باشد . لذا پیشنهاد و از مدیران و کارشناسان و اساتید محترم تقاضا دارد در همه مؤسسات دانشگاهی ، تحقیقاتی و پژوهشی ، تا جایی که امکان دارد تجهیزات آزمایشگاهی و پژوهشی ارزشمند را به مکانهای امن جابجا کرده ، و این کار بصورت محرمانه انجام شود تا توسط عوامل خیانت کار به اطلاع دشمن نرسد .
🕋 به نام خدا حضور در خیابان و ندای الله اکبر ، مقابله با شیاطین جنّ و انس با سلام این روزها جنگ و نبرد فقط با دو ابرقدرت نظامی دنیا نیست ؛ بلکه لشکر خدا با شیاطین جن و انس هردو ، در حال نبرد است . ادامه مطلب ..... https://eitaa.com/Andishe_Din/831
در این دوران جنگ که اینترنت قطع است، چه کارهای پژوهشی می توان انجام داد؟ حتی با وجود قطع اینترنت، یک پژوهشگر کارهای ارزشمندی می‌تونه انجام بده! این فرصت می‌تونه به تمرکز روی جنبه‌های عمیق‌تر پژوهش کمک کنه. ۱- مرور منابع آفلاین: اگه قبلاً مقالات، کتاب‌ها و داده‌های مهم رو دانلود کردید، می‌تونید بهشون مراجعه کنید و تحلیل‌شون رو شروع کنید. ۲- نوشتن و تدوین: این زمان می‌تونه برای نوشتن پیش‌نویس‌ها، ویرایش مقالات قبلی، یا تدوین پروپوزال‌های جدید عالی باشه. ۳-تحلیل داده‌های موجود: اگه داده‌هایی داری که جمع‌آوری کردید، می‌تونید روی تحلیل و تفسیر اون‌ها تمرکز کنید. ۴-مطالعه نظریه‌ها و چارچوب‌ها: وقت رو به مطالعه‌ی عمیق‌تر نظریه‌های مرتبط با پژوهشت اختصاص بدید. ۵-برنامه‌ریزی پژوهش‌های آینده: می‌تونید برای فازهای بعدی پژوهش برنامه‌ریزی کنید و روش‌های جمع‌آوری داده رو مرور کنید. ۶-ارتباط با همکاران (آفلاین): اگه همکارانی دارید که می‌تونید بهشون دسترسی داشته باشید، می‌تونید باهاشون در مورد ایده‌ها و چالش‌هات صحبت کنید. ۷-به‌روزرسانی دانش تخصصی: کتاب‌ها و مقالات تخصصی رو دوباره بخونید و دانش خودت رو تقویت کنید. 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 🎙امیررضا خاوریان گرمسیر، عضو هیئت علمی دانشگاه https://eitaa.com/khavarian_garmsir
💠 کانون قرآن و عترت دانشگاه حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها با همکاری یکشنبه های قرآنی دانشکده الهیات دانشگاه فردوسی مشهد و دیگر کانون ها و انجمن های سراسر کشور برگزار می‌کند: 🔹رویداد ملی 🔹《ایران قوی در سایه ولایت فقیه با رویکرد قرآنی》 ▪️باحضور: دکتر محمد علی رضایی اصفهانی [عضو هیات علمی جامعه المصطفی العالمیه] ▪️موضوع: ابعاد شخصیتی آیت الله سید مجتبی خامنه ای و بررسی شبهات پیرامون رهبری ▪️۹ فروردین‌ماه ساعت ۱۳:۰۰ 📍همراه با اعطای گواهی معتبر 📥 لینک ورود به جلسه https://Vroom.um.ac.ir/theology •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 🆔https://eitaa.com/etrat_hmu
هدایت شده از حکمت علوی
🌺 به نام خدا پیشنهاد نامه رهبر انقلاب به مردم آزاده آمریکا با سلام و تحیات بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ. · إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ .... حضور عظیم (شاید حدود 10 میلیون نفر ) از مردم آزاده آمریکا در مخالفت با سیاست های شیطانی کاخ سفید ، حادثه ای عظیم و نقطه عطفی در تاریخ این قاره بزرگ است . قاره ای که تاریخ آن با قتل عام بومیان سرخ پوست و جنایت های دیگر آغاز گردید. امروز آنها و جوانان آنها مشتاقانه منتظر شنیدن هستند . شنیدن حقیقت آنچه در طی این 47 سال در ایران گذشته است ؛ و شنیدن از حقیقت اسلام و راه خدا لذا به دلایل مختلف و متعدد پیشنهاد می شود رهبر معظم انقلاب ، حضرت آیت الله سیدمجتبی خامنه ای به هر صورت که صلاح می دانند با این مردم و بلکه با همه مردم حق جوی جهان سخن بگویند . ——————- و یک مطلب دیگر : مسئولان عزیز ما هم به نحو مقتضی به مردم آمریکا و جهان بگویند که تا کنون (شاید ) بیش از 2000 نفر از سربازان شان در این جنگ کشته شده و چند هزار نفر نیز زخمی و معلول شده اند . بگویند که ما نمی خواهیم جوانان آنها کشته و زخمی شوند ولی چاره ای نداریم چرا که به سرزمین و مردم ما حمله کرده اند ؛ بگویند که ما نگرانی یا ترسی از حمله زمینی دشمن نداریم بلکه به حول و قوه الهی برای آن آماده و مشتاق هستیم ، ولی این سربازان شما خواهند بود که کشته و نابود خواهند شد . ——————- مسئولان سیاسی و دولتی هم باید بدانند امروز وقت آن نیست که فقط حرفهای قشنگ و کلاسیک و دیپلماتیک گفته شود ؛ بلکه امروز باید محکم و صریح سخن گفت . بدون ترس از دشمن بیرونی و بدون ترس از وسواسان و خناسان درونی . ————— لذا از عزیزان که این پیشنهاد را می بینند تقاضا دارد اگر دسترسی دارند آن را به مسئولین محترم منعکس فرمایند . با تشکر و با صلوات بر محمد و آل محمد
هدایت شده از حکمت علوی
🇮🇷🍀 به نام خدا نکته ای مهم در خصوص آتش بس با سلام و دعا برای سلامتی و پیروزی رزمندگان اسلام بی شک آتش بس ، در این وضعیت و بدون اینکه شرایط امنیتی اقتصادی ایران تأمین شود ، احمقانه ترین کار است . دشمنی که با استفاده از ضربه اولیه ! رهبر و فرماندهان ارشد ما را ترور کرده ، آسیب های زیاد به صنعت ، اقتصاد ، توان نظامی ما و ... وارد کرده است ، حالا که با فدا شدن و شهادت جوانان عزیزی از نیروهای پدافندی و موشکی ، ورق جنگ برگشته و وارد مرحله آسیب به دشمن شده است ، آتش بس کنیم ؟؟ که خسارت های دشمن به حداقل برسد ؟ و دوباره تجدید قوا کند برای حملات بعدی خودش ! ———————— هیچ یک از مسئولان فهیم نظام نه چنین حرفی می زنند و نه لحظه ای چنین تصور احمقانه ای به ذهن خود خطور می دهند. ولی دشمن با رذالت و خباثت تمام همانند همیشه تاریخ مدام تکرار می کند که ما در حال مذاکره هستیم و مذاکرات بخوبی پیش می رود !!! ———————- اولین بار نیست که دشمن فریبکار از این حیله برای ایجاد تفرقه و سستی در سپاه اسلام استفاده می کند . هیچگاه یادمان نمی رود عمروعاص و معاویه سپاه حضرت امام حسن (ع) را با همین حیله از هم پاشیدند . و موارد فراوان دیگری که در طول تاریخ به اسلام و سپاه اسلام ضربه زده اند . ———————— لذا هیچ وقت ، و به هیچ عنوان این توئیت های شیطان کله زرد را نباید تکرار و بازنشر کرد ؛ چرا که همین انتشار و پخش این دروغ ها در جهت اهداف آن شیاطین است . آنها با انتشار و تکرار این دروغ با روشهای مختلف بتدریج این ذهنیت را در مردم ایجاد می کنند که نکند یک مذاکراتی پشت پرده در حال وقوع باشد ! سپس یک عده عوامل نفوذی آنها نیز همان را تکرار کرده و برای آن شواهدی هم می آورند !! یک عده ای هم که می خواهند خود را خیلی آگاه و صاحب خبر نشان دهند با تأیید همین حرفها بدون اینکه هیچ دلیلی داشته باشند ، بر همین فریبکاری دشمن صحه می گذارند ؛ و لذا به این ترتیب دشمن مکار به اهداف مورد نظر دست پیدا می کند . ———————- اگر نیز یک رسانه ای توئیت های دروغ و فریب این شیطان کله زرد را نقل می کند ، حتماً زیر آن تأکید کند که این ادعا صد درصد دروغ و فریب است . تا مباد یک عده افراد ساده لوح داخلی فریب خورده و این اتحاد داخلی ضربه بخورد . با صلوات بر محمد و آل محمد
اطلاعيۀ وزارت علوم، تحقيقات و فناوری در خصوص فعالیت امور آموزشي و پژوهشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی با عنایت به تداوم تجاوز دشمن آمریکایی - صهیونیستی به کشور عزیزمان و به منظور تداوم فعالیت‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، تصمیمات ذیل برای اجرا به همه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی ابلاغ می‌شود: ۱. ضروی است تداوم امور آموزشی و برگزاری کلاس‌های درسی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در نیمسال جاری از تاریخ ۱۵ فروردین ماه با جدیت در دستور کار قرار گیرد. ۲. برگزاری کلاس‌های درسی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی تا اطلاع بعدی به صورت *مجازی* خواهد بود. ضروری است تمهیدات لازم توسط دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی جهت برگزاری کلاس‌های برخط و اقدامات جبرانی برای دانشجویانی که امکان اتصال به کلاس برخط را ندارند، به‌صورت آفلاین پیش‌بینی شود. همچنین، برای آن دسته از دروس عملی که امکان ارائۀ درس به صورت مجازی وجود ندارد، دانشگاه‌ها متعاقباً برنامه‌ریزی مقتضی را انجام داده و اطلاع‌رسانی لازم را به عمل آورند. ۳. از پایان‌نامه، رساله و پیشنهادیۀ تحصیلات تکمیلی نیز می‌تواند به‌صورت مجازی برگزار شود. همچنین، زمان دفاع از پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی (خارج از سنوات مجاز) که کمیسیون‌های موارد خاص (دانشگاهی، استانی و مرکزی) زمان دفاع ایشان را تا پایان اسفند ۱۴۰۴ تعیین کرده بود، تا پایان تیرماه ۱۴۰۵ تمدید می‌شود. ۴. دانشگاه‌ها می‌توانند *آزمون جامع مقطع دکتری تخصصی* را به‌صورت مجازی برگزار نمایند. ضمن اینکه مطابق شرایط مذکور در تبصرۀ ۲ مادۀ ۴۴ آیین نامۀ یکپارچۀ مقررات آموزشی، دانشگاه ها می‌توانند آزمون جامع را برای دانشجویان با معدل ۱۷ و بالاتر جایگزین نمایند. ۵. در مورد دانشجویان در شرف دانش‌آموختگی تسهیلات مقتضی از جمله افزایش دروس معرفی به استاد (مطابق با مصوبات ابلاغی معاونت آموزشی) مورد توجه قرار گیرد. ۶. در مورد فعالیت گروه‌های آموزشی، آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و سایر امور پژوهشی و فناوری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، تصمیم لازم متناسب با مقتضیات و شرایط منطقه‌ای، بر اساس نظر کارگروه مدیریت استانی آموزش عالی انجام می‌شود. وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ۹ فروردین ۱۴۰۵ ♻️ با ما همراه باشید http://eitaa.com/msrt_ir
هدایت شده از حکمت علوی
☘️🌸 به نام خدا لزوم تشکیل تیم های نظارت مردمی تحت نظر مساجد با سلام و تحیات گاهی فراموش می کنیم که الان درگیر یک جنگ بسیار بزرگ موجودیتی با دو ابرقدرت نظامی دنیا هستیم . مگر شوخی است ؟ بعید است هیچ کشور دیگر دنیا حتی مدعیان ، توان و یا جسارت ورود به چنین جنگی داشته باشند. از آن طرف آمریکا (و اسرائیل) نیز با همه توان خود در حال حمله هستند ؛ چرا که این جنگ برای امروز و آینده آمریکا حکم مرگ و زندگی دارد . اسرائیل که جای خود دارد . اما به لطف الهی ، و به همت عظیم مردم و مسؤلان ، جامعه ما با کمترین مشکلات اقتصادی و اجتماعی درگیر است . به لطف الهی همه چیز موجود است و بازارها پر از اجناس است ، بسیاری از مردم نیز با کمک یارانه ها و سبد کالا ، نیازهای ضروری خود را تهیه می کنند. تنها مشکل فقط بمباران دشمن است که در برخی کلان شهرها بصورت مداوم انجام می شود. ————————— امّا ادامه جنگ و نیز وجود برخی افراد منفعت طلب در جامعه ، این نگرانی را ایجاد می کند که ممکن برخی سوء استفاده ها موجب برخی کمبود ها و یا نارضایتی ها بشود؛ در حالیکه براحتی قابل جلوگیری باشد . ———————— لذا پیشنهاد می شود که تیم ها و گروه های مردمی بازرسی و امر به معروف در جامعه تحت نظارت مساجد تشکیل شود ، و کار این تیم ها بررسی مشکلات و نیازها و کمبود ها باشد ، که به نحو مقتضی به اطلاع مسئولین رسانده شود ؛ و یا در مواردی خودشان بتواند با تذکر و امر به معروف و نهی از منکر مشکلات رو کاهش دهند . ————————— به عنوان نمونه اخیراً در برخی محلات دیده می شود که برخی نانوایی ها تعطیل است و یا ساعت کاری خودشان را کاهش داده اند. در حالیکه هیچ کمبودی از نظر سهمیه آرد ندارند . بهانه برخی از این نانوایی ها مشکل کارگر نانوایی است ؛ ولی این بهانه درست یا نادرست باشد ، اخباری شنیده می شود که این نانوایی ها بصورت مخفیانه سهمیه آرد خود را به فروش می رسانند . و با جمع کردن تعدادی کارت بانکی از آشنایان خود صورت ظاهری آن را هم درست می کنند . خب این موضوعی است که باید با سرعت و جدیت با آن مقابله بشود . و با نانوایی های متخلف و منفعت طلب برخورد شود. ولی اینکار مستلزم کمک و همکاری همگانی است . این یک نمونه و مثال بود و موارد از این دست بازهم وجود دارد . ———————— ولی درکل این بازرسی و نظارت مردمی ، یکی از مهمترین ابعاد امر به معروف و نهی از منکر در شرایط کنونی ما است . امر به معروف و نهی از منکر فقط مربوط به حجاب و امثالهم نیست . اللهّم صلّ علی محمّد و آل محمّد
هدایت شده از حکمت علوی
🇮🇷 به نام خدا درخواست دشمن برای آتش بس به (( معنی مذاکره نیست )) با سلام و تحیات این روزها و شب ها همچنان که سربازان شجاع کشور در میدان نبرد به شدت درحال مبارزه با دشمن هستند و مردم در برخی شهرها نیز در حال مقابله با بمباران شهرها توسط دشمن ، فضای مجازی و افکار عمومی جامعه نیز توسط دشمن با همه توان درحال بمباران فریب و دروغ است ؛ تا آنچه را در میدان بدست نیاورده است با روایت های جعلی برای خودش حاصل نماید . دشمن ، با شدت به پیروزی نیاز دارند هرچند یک پیروزی دروغ و در فضای مجازی باشد . و لذا این روزهای حساس خیلی بصیرت لازم است . —————————- یکی از این سفسطه ها و فریب هایی که دشمن به شدت در حال ترویج آن است ، تکرار عبارت مذاکره با ایران است . متأسفانه عده ای در داخل کشور (با اغراض مختلف ) همین عبارات دروغ و فریب را بازنشر می دهند ؛ تا کمک کنند به اینکه مردم نسبت به مسئولین خود بی اعتماد بشوند . این ، همان حیله و فریبی است که شیاطین و دشمنان خدا در زمان حضرت امام حسن مجتبی (ع) بکار بردند و موجب شدند که دو دستگی و چند دستگی در مردم و نظامیان تحت امر ایشان ایجاد شود . دوباره فریب نخوریم . مواظب باشیم این بار دوباره فریب شیاطین را نخوریم . مسئولین ما و مسئولین عالی نظام ما همگی متفق القول و همدل هستند و همان راهی را دنبال می کنند که صلاح کشور و نظام و ملت است. همه آنها چه نظامی و چه دولتی و چه قضایی و .... هماهنگ با هم و تحت هدایت ولی امر زمانه هستند . شک نکنید و فریب هیچ سفسطه بازی دشمن را نخوریم. اینکه دشمن از سر استیصال بارها و از طرق مختلف و با وساطتت کشورهای متعدد تقاضای آتش بس کرده است ، معنای مذاکره ! ندارد . بلکه این دشمن است که التماس می کند . ———————— دشمنان خدا و دشمنان انسانیت که امروز با تمام توان در حال جنگ با ایران عزیز و جبهه مقاومت هستند ، آرزوی خودشان را بیان می کنند ؛ نه آنچه دارد اتفاق می افتد . آنچه اتفاق دارد می افتد ، این است که هر روز و هر لحظه سربازان دشمن که هرجا یافت شوند ، با شدید ترین وجهی مورد حمله سربازان رشید اسلام قرار می گیرند . این ، واقعیت میدان است . —————————— همچنین این روزها باید بصیرت داشته باشیم ؛ و تذکر بدهیم به افراد و گروه هایی که خواسته یا ناخواسته محتواهای تبلیغاتی در جهت تفرقه افکنی داخلی را بازنشر می دهند . هرگونه ادعا ، تهمت و بهتان به مسئولین کنونی و یا سابق که موجب تشدید اختلافات داخلی می شود ؛ در جهت اهداف شیاطین است. حتی به فرض که برخی خطاها در سالهای دور گذشته اتفاق افتاده باشد ، امروز باید کنار گذاشته شود ؛ و به شرط برخورداری از مدارک و مستندات ان شاء الله بعد از پیروزی بر دشمن از طریق دادگاه صالحه پیگیری شود . نه در فضای رسانه ای که فقط برای تنفر سازی و تفرقه اندازی بین مردم است . با صلوات بر محمد و آل محمد
💠 کانون قرآن و عترت دانشگاه حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها با همکاری یکشنبه های قرآنی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌کند: 🔹رویداد ملی 🔹️《ایران قوی در سایه ولایت فقیه با رویکرد قرآنی》 ▪️باحضور: دکتر محمد علی وطندوست [عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد] ▪️موضوع: استقامت و مقاومت در قرآن در سایه امامت اهل بیت و ولایت فقیه ▪️۱۱ فروردین‌ماه ساعت ۱۳:۰۰ 📍همراه با اعطای گواهی معتبر 📥 لینک ورود به جلسه https://Vroom.um.ac.ir/theology •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 🆔https://eitaa.com/etrat_hmu