eitaa logo
دانلود
𝕬𝖘𝖍𝖎░𝖐𝖆𝖌𝖆
میگه کپی اینه ولی بذاریشون کنار هم فقط پوزشون همینه حتی مدل موهاش بیشتر الهامه تا کپی
درسته به هر حال ما که هم تایم لپس گذاشتیم هم عکس اصلی رو
ناراحت که...چی بگم آنون در هر حال کپی به این نمیگن،این رفرنس گرفتنه
𝕬𝖘𝖍𝖎░𝖐𝖆𝖌𝖆
کاش
جالبه میگن برگرد بعد وقتی میای دوباره شروع میکنن
حمایت از وریتاس
𝕬𝖘𝖍𝖎░𝖐𝖆𝖌𝖆
نمیدونم جدی هرچی میخواین بگین... کپی یا هرچی برام اهمیتی نداره. فقط از پوزش و مدلش استفاده کردم اون
گایز کاشکی منقرض شید ثقتی تایم لپسو گذاشته و خب کلی تفاوت دارن و اینو واضح میکنه که رفرنس گرفته چرا از مغزاتون استفاده نمیکنین😭
https://eitaa.com/thesettingsun/346 چتونه شماها یکی با ارت خودتون اینکارو میکرد جرش میدادید از چند جهت حالا چون دوستتونه دلیل نمیشه دیگه چرت و پرت بگید که ~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~• ...آنون عزیز اولا که من نیومدم رو آرت طرف بکشم بزنم به اسم خودم ، فقط از اناتومیش رفرنس گرفتم رو کاغذ کشیدم بعد دیجیتال کردمش که حتی تایم لپسش هم گذاشتم. کنار هم دیگه هم بذاریشون اونقدر شبیه نیستن