𝕬𝖘𝖍𝖎░𝖐𝖆𝖌𝖆
جالبه میگن برگرد بعد وقتی میای دوباره شروع میکنن
اخه میدونی من کسیم که کپی کارم اینجا
𝕬𝖘𝖍𝖎░𝖐𝖆𝖌𝖆
نمیدونم جدی هرچی میخواین بگین... کپی یا هرچی برام اهمیتی نداره. فقط از پوزش و مدلش استفاده کردم اون
گایز کاشکی منقرض شید
ثقتی تایم لپسو گذاشته و خب کلی تفاوت دارن و اینو واضح میکنه که رفرنس گرفته چرا از مغزاتون استفاده نمیکنین😭
#ناشناس
https://eitaa.com/thesettingsun/346
چتونه شماها
یکی با ارت خودتون اینکارو میکرد جرش میدادید از چند جهت حالا چون دوستتونه دلیل نمیشه دیگه چرت و پرت بگید که
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
...آنون عزیز اولا که من نیومدم رو آرت طرف بکشم بزنم به اسم خودم ، فقط از اناتومیش رفرنس گرفتم رو کاغذ کشیدم بعد دیجیتال کردمش که حتی تایم لپسش هم گذاشتم. کنار هم دیگه هم بذاریشون اونقدر شبیه نیستن