eitaa logo
دانلود
𝕬𝖘𝖍𝖎░𝖐𝖆𝖌𝖆
#ناشناس https://eitaa.com/thesettingsun/346 چتونه شماها یکی با ارت خودتون اینکارو میکرد جرش میدادید
عشق دل ما هیچیمون نیست شما از منطقتون استفاده کنید وقتی وریتاس دیگه الان هم رفرنسو جلوتون گذاشت هم تایم لپسشو و هم کاغذیشو داد بعدشم چه چرتوپرتی گفتیم خدایا
𝕬𝖘𝖍𝖎░𝖐𝖆𝖌𝖆
#ناشناس https://eitaa.com/thesettingsun/346 چتونه شماها یکی با ارت خودتون اینکارو میکرد جرش میدادید
حالم حال خودم داداش مشتی قربونت برم الهی این استفاده از بیسه به علی که استفاده‌ از بیس‌ه به خدا که___
𝕬𝖘𝖍𝖎░𝖐𝖆𝖌𝖆
حالم حال خودم داداش مشتی قربونت برم الهی این استفاده از بیسه به علی که استفاده‌ از بیس‌ه به خدا که_
حتی استفاده از بیس هم نیست چون اصلا زیر دستم نذاشتم که بکشم رفرنس رو گذاشتم جلوم رو کاغذ کشیدم دیجیتالش کردم 😭😭😭
اخ مرسی
جدی ملت هنوز باید فرق بین تریس و رفرنس و بیس رو یاد بگیرن😭😭😭
درسته گفتی کپی کردم که فکر کنم متوجه شده باشی اشتباهه
الان عجیب بنظر میاد ولی خب امیدوارم نتیجش خوب شه🥲
خیلی نازههههه
هدایت شده از ꒰͜͡ ୭ ͜͡꒱
پخپخ
-کاتارا از آواتار آخرین بادافراز؟ ✧˚ʚɞ˚ ༘⋆