𝕬𝖘𝖍𝖎░𝖐𝖆𝖌𝖆
نمیدونم جدی هرچی میخواین بگین... کپی یا هرچی برام اهمیتی نداره. فقط از پوزش و مدلش استفاده کردم اون
گایز کاشکی منقرض شید
ثقتی تایم لپسو گذاشته و خب کلی تفاوت دارن و اینو واضح میکنه که رفرنس گرفته چرا از مغزاتون استفاده نمیکنین😭
#ناشناس
https://eitaa.com/thesettingsun/346
چتونه شماها
یکی با ارت خودتون اینکارو میکرد جرش میدادید از چند جهت حالا چون دوستتونه دلیل نمیشه دیگه چرت و پرت بگید که
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
...آنون عزیز اولا که من نیومدم رو آرت طرف بکشم بزنم به اسم خودم ، فقط از اناتومیش رفرنس گرفتم رو کاغذ کشیدم بعد دیجیتال کردمش که حتی تایم لپسش هم گذاشتم. کنار هم دیگه هم بذاریشون اونقدر شبیه نیستن
𝕬𝖘𝖍𝖎░𝖐𝖆𝖌𝖆
#ناشناس https://eitaa.com/thesettingsun/346 چتونه شماها یکی با ارت خودتون اینکارو میکرد جرش میدادید
عشق دل ما هیچیمون نیست شما از منطقتون استفاده کنید وقتی وریتاس دیگه الان هم رفرنسو جلوتون گذاشت هم تایم لپسشو و هم کاغذیشو داد
بعدشم چه چرتوپرتی گفتیم خدایا
𝕬𝖘𝖍𝖎░𝖐𝖆𝖌𝖆
#ناشناس https://eitaa.com/thesettingsun/346 چتونه شماها یکی با ارت خودتون اینکارو میکرد جرش میدادید
حالم حال خودم
داداش مشتی قربونت برم الهی
این استفاده از بیسه
به علی که استفاده از بیسه
به خدا که___
𝕬𝖘𝖍𝖎░𝖐𝖆𝖌𝖆
حالم حال خودم داداش مشتی قربونت برم الهی این استفاده از بیسه به علی که استفاده از بیسه به خدا که_
حتی استفاده از بیس هم نیست
چون اصلا زیر دستم نذاشتم که بکشم
رفرنس رو گذاشتم جلوم رو کاغذ کشیدم دیجیتالش کردم 😭😭😭