دلم یه ڪربلا میخواهد ..
بغض هایم را گذاشته ام بین الحرمین بشکنم
درد و دل هایم را گذاشته ام
تا برای حسین بگویم ..
نگاهم را ڪنار گذاشتم ام
برا؎ دیدن شش گوشه ...💔🚶🏻♀!
_
قانونِ زمان🕰
الهم عجل لولیک الفرج🌱
عمریستبـهدنبــالتــوأم
نیستنشانی . .
ایخوبترازخوبترازخــوب
کجایــی؟!"💔"
ما در میانِ هیاهویِ روضهها، فقط جایِ خالیِ تو را جستجو میکردیم؛ 🫠❤️🩹
کاش پایانِ این محرم، آغازِ طلوعِ تو باشد.🥹❤️
.
خونِ دل خوردم علی!
تا که تو آقا شدهای،
پدرت پیر شده
تا که تو رعنا شدهای،
لشگر امروز،
به قَدِّ خَمِ من میخندد،
مَردَکی داد زد و گفت:
حسین! تا شدهای...
#محرم