eitaa logo
تیمورا
17.8هزار دنبال‌کننده
22.9هزار عکس
19.5هزار ویدیو
200 فایل
📢 کانال #تیٖـــمورا 📌 تعرفه تبلیغات 🆔 @tab_timoora ادمین تبادل و تبلیغات @adminita0
مشاهده در ایتا
دانلود
نتانیاهو ایران را به دست داشتن در توقیف کشتی در نزدیکی یمن متهم کرد دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران پشت توقیف یک فروند کشتی در جنوب دریای سرخ و در نزدیکی آب‌های سرزمینی یمن قرار دارد. دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی در ادعایی مضحک توقیف کشتی در نزدیکی یمن را کار ایران دانست و گفت: حمله ایران به یک کشتی بین‌المللی را محکوم می‌کنیم!
🚨 | محمد البخیتی، یکی از اعضای ارشد انصارالله: ما از عکس العمل دشمن نمی ترسیم، اما اگر از غزه حمایت نکنیم از عذاب خدا می ترسیم |
🔴 | وزیر خارجه اسرائیل:ایران تاوان این اقدام را میدهد.😂😂
🔴محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله: یا تجاوز به غزه را متوقف کنید یا درگیری را گسترش می‌دهیم و ما اجازه نخواهیم داد که برادران ما در غزه نابود شوند.
🚨 | | رسانه های صهیونیستی: هزاران خودرو لوکس بدست یمنی ها افتاد این یک غنیمت چند میلیارد دلاری است |
🚨 | | عقب‌نشینی اسرائیل از مناطق مختلف غزه | 🗞 منابع خبری از وادار شدن ارتش متجاوز صهیونیستی به عقب‌نشینی از مناطق مختلف غزه درپی رویارویی بسیار سنگین و جنگ خیابانی با رزمندگان مقاومت خبر دادند. 🔹این منابع افزودند درپی نبردهای سنگین و جنگ خیابانی، ارتش رژیم اشغالگر مجبور به عقب‌نشینی از محله‌ها و مناطق مختلف شهر غزه از جمله عسقوله، الصبره، خیابان الثلاثینی و میدان الساحه در ساعات گذشته شده است.
🚨 🔺خبرها حاکی از آن است که منزل شهردار الجبین در جنوب لبنان مورد هدف هواپیماهای دشمن صهیونیستی قرار گرفت.
🔴 | گردان های قسام: مجاهدان قسام شمار زیادی از نظامیان اشغالگر اسرائیلی را در داخل ساختمانی در جحر الدیک با راکت‌های TBG و راکت‌های ضدنفر هدف قرار داده سپس وارد ساختمان شده و مابقی نیروها را هم از پا درآوردند.
🔴خبرنگار کانال 12 عبری: تانک هایمان در غزه می سوزند، سربازانمان در شمال کشته می شوند و کشتی هایمان در یمن اسیر می شوند.
🚨وبگاه عبری انتلی تایمز: عناصر حزب‌الله یا حماس در تلاش هستند تا اسرائیل را به حمله‌ای بکشانند که نتایج آن حمله حزب‌الله به تأسیسات آمونیاک یا نیروگاه‌های برق منطقه حیفا و الخضیره را توجیه کند.
🚨 | | سخنگوی انصارالله یمن: طی یک عملیات نظامی در دریای سرخ، یک کشتی اسرائیلی را با خدمه اش توقیف و منتقل کردیم | 🔹همه کشتی های متعلق به اسرائیل اهداف مشروع هستند. 🔹عملیات نظامی خود علیه دشمن صهیونیستی را تا پایان تجاوز آنها به غزه، ادامه می دهیم. 🔹رژیم صهیونیستی امنیت منطقه را تهدید می کند، جامعه جهانی باید تجاوزات اسرائیل را متوقف کند. 🔹ما فقط کشتی های اسرائیلی را تهدید می کنیم.
🔴پوستر جدید انصارالله یمن: این آغاز است...!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨بی‌بی‌سی دروغ رژیم صهیونیستی را برملا کرد چندی پیش، رژیم صهیونیستی برای توجیه نسل کشی خود، ادعا کرد حماس در زیر بیمارستان شفاء، مرکز فرماندهی تشکیل داده است. این درحالیست که بی‌بی‌سی می‌گوید ادعای اسرائیل را راستی آزمایی کرده و مرکز فرماندهی حماس در زیر بیمارستان شفاء وجود ندارد و اسرائیل گفته است. 💠گروه رسانه‌ای تیمورا 🆔 @timoora
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📢کاربران خارجی با انتشار این فیلم، واکنشی طنزگونه به افزایش قیمت مواد غذایی و تورم بالا در غرب داشتند... 💠گروه رسانه‌ای تیمورا 🆔 @timoora
🎤خبرنگار اسرائیلی: (ایت الله) خامنه ای به همراه فرمانده سپاه پاسداران و فرمانده نیروی هوافضا پهپاد جدیدی به نام «غزه» را معرفی کردند. 💠گروه رسانه‌ای تیمورا 🆔 @timoora
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔚به پایان اسرائیل نزدیک میشویم... 💠گروه رسانه‌ای تیمورا 🆔 @timoora
⭕️ یک لحظه تصور کنید شبیه این اتفاق در ایران رخ داده بود، تیترهای BBC رو حدس بزنید: ⬅️شکست مفتضحانه و پیاپی ایران در پرتاب ماهواره ⬅️ناتوانی متخصصان ایرانی در پرتاب ماهواره ⬅️روزهای بد و سیاه صنعت هوایی در ایران ⬅️نارضایتی مردم از هزینه در حوزه پرتاب ماهواره و هزاران لجن پراکنی دیگر که این شبکه و رسانه های معاند همسو منتشر می نمودند. 🔹اما الان که ایلان ماسکه تیتر میزنه، استارشیب منفجر شد اما در ارتفاعی بالاتر این یعنی یه موفقیت بزرگه برای ایلان ماسک که استارشیپ در ارتفاع بالاتری منفجر شده.. 💠گروه رسانه‌ای تیمورا 🆔 @timoora
🔴رسانه های رژیم صهیونسیتی:به نظر می رسد که حوثی ها برنامه ای برای حمله به همه منافع مربوط به اسرائیل و قصد اذیت و آزار ما را دارند‌‌.
🔴 # نوشته سرباز اسرائیلی در غزه اکنون آخر الزمان است‼️
🔴 |هم اکنون چندین پهپاد حزب‌اللّه وارد اسرائیل شدند
💢 هانیه توسلی به حبس محکوم شد ‌متهم بابت انتشار مطالب خلاف واقع به قصد تشویش اذهان عمومی به تحمل ۶ ماه حبس تعزیری و پرداخت۱۵میلیون تومان جزای نقدی محکوم که اجرای حبس به مدت ۳ سال معلق گردید.
‼️ظاهرا هم اکنون سپاه پاسداران 5 ماهواره دسترسی دارد: - ماهواره‌های نور-۲ و ۳ که توسط فرماندهی فضایی پرتاب شدند و از کلاس کیوبست‌های 6U و 12U هستند. - ماهواره خیام که سال گذشته توسط روسیه پرتاب شد و هم‌اکنون کنترل و کاربری آن در اختیار ایران است. - ماهواره مبین-۲ که از کلاس کیوبست 6U بوده و مشخص نیست توسط چه کشور و چه زمانی پرتاب شده. - و ماهواره مبین-۱ از کلاس ماهواره خیام که آن هم مشخص نیست که چه زمانی و توسط کدام کشور پرتاب شده است.
🔺بیانیه یحیی سریع بیش از ۳ و نیم میلیون بازدید در عرض یک ساعت!
📌 مولوی عبدالحمید که سال ها مشغول هتاکی به حزب الله و انصارالله بود با این بهانه که آنان دغدغه اسلام و مسلمین را ندارند ولی ما (عبدالحمید و مسجد مکی) داریم 👈 در چهل روز اخیر حتی یک تجمع کوچک علیه جنایات اسرائیل برگزار نکرد اما انصارالله و حزب الله در حمایت از اهل سنت فلسطین به صورت رسمی وارد جنگ با صهیونیست ها شدند 👉 📌 زمان باعث می شود مرد و نامرد نمایان شوند
🚨 | امیرعبداللهیان: مرحلۀ اول گسترش دامنۀ جنگ توسط گروه‌های مقاومت که خودشان جداگانه تصمیم می‌گیرند را شاهدیم و اگر سناریوهای ممکن برای توقف جنایات صهیونیست‌ها به نتیجه نرسد احتمالا شاهد وضعیت جدیدتری در منطقه خواهیم بود.