eitaa logo
🌻🌻🌻🌻 طلوع 🌻🌻🌻🌻
1.9هزار دنبال‌کننده
64.5هزار عکس
67هزار ویدیو
2.7هزار فایل
اسیرزمان شده ایم! مرکب شهادت ازافق می آیدتاسوارخویش رابه سفرابدی کربلاببرد اماواماندگان وادی حیرانی هنوزبین عقل وعشق جامانده اند اگراسیرزمان نشوی زمان شهادتت فراخواهدرسید. @tofirmo
مشاهده در ایتا
دانلود
☀️ دعای روز سه‌شنبه
زیارت امام زين العابدين و امام محمد باقر و امام جعفر صادق عليهم السلام در «روز سه شنبه» بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ «السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ يَا خُزَّانَ عِلْمِ اللَّهِ السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ يَا تَرَاجِمَةَ وَحْيِ اللَّهِ‏ السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ يَا أَئِمَّةَ الْهُدَى السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ يَا أَعْلاَمَ التُّقَى السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ يَا أَوْلاَدَ رَسُولِ اللَّهِ‏ أَنَا عَارِفٌ بِحَقِّكُمْ مُسْتَبْصِرٌ بِشَأْنِكُمْ مُعَادٍ لِأَعْدَائِكُمْ مُوَالٍ لِأَوْلِيَائِكُمْ بِأَبِي أَنْتُمْ وَ أُمِّي صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ‏ اللَّهُمَّ إِنِّي أَتَوَالَى آخِرَهُمْ كَمَا تَوَالَيْتُ أَوَّلَهُمْ‏ وَ أَبْرَأُ مِنْ كُلِّ وَلِيجَةٍ دُونَهُمْ وَ أَكْفُرُ بِالْجِبْتِ وَ الطَّاغُوتِ وَ اللاَّتِ وَ الْعُزَّى صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ يَا مَوَالِيَّ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَكَاتُهُ‏ السَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا سَيِّدَ الْعَابِدِينَ وَ سُلاَلَةَ الْوَصِيِّينَ السَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا بَاقِرَ عِلْمِ النَّبِيِّينَ السَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا صَادِقاً مُصَدَّقاً فِي الْقَوْلِ وَ الْفِعْلِ يَا مَوَالِيَّ هَذَا يَوْمُكُمْ وَ هُوَ يَوْمُ الثُّلاَثَاءِ وَ أَنَا فِيهِ ضَيْفٌ لَكُمْ‏ وَ مُسْتَجِيرٌ بِكُمْ فَأَضِيفُونِي وَ أَجِيرُونِي بِمَنْزِلَةِ اللَّهِ عِنْدَكُمْ وَ آلِ بَيْتِكُمْ الطَّيِّبِينَ الطَّاهِرِينَ»
🔅 پای درس بزرگان * خاصیت سخنان ائمه علیهم‌السلام ، ایجاد محبت است.
🌷 خاطرات ... (۲۹۳)
📕 احکام ⬅️ شارژ آپارتمان «استفتائات آیة‌الله العظمی ؛ امام خامنه‌ای»
💠 کلام رهبر معظّم انقلاب اسلامی دام‌ظلّه * ممنوعیت‌های مردم و مسئولان در مسیر و راه پیشرفت کشور ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 با «قرآن کریم» نورانی شویم سوره مبارکه عنکبوت آیه ۶۲ اللَّهُ يَبْسُطُ الرِّزْقَ لِمَن يَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ وَيَقْدِرُ لَهُ إِنَّ اللَّهَ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلِيمٌ خداوند براى هر كس از بندگانش كه بخواهد (جهت حکمت و یا بخاطر امتحان بندگان) روزى را مى‌گسترد و يا تنگ مى‌كند همانا خداوند به هر چيزى آگاه است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سید محمد خاتمی و میرحسین موسوی پدران سانسور و چماق داری در کشور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمله ارتش اسرائیل به بیماران با بولدوزر 🔹ارتش رژیم صهیونیستی به بیماران بستری بر روی تخت‌های بیمارستان کمال عدوان نوار غزه با بولدوزر حمله کرده است. ترس از آبرو، بایدن را به جان نتانیاهو انداخت 🔹«تنش بی‌سابقه‌ای بین مقامات کاخ سفید و نتانیاهو در جریان است؛ بایدن احساس می‌کند که هزینۀ سیاسی ایستادن در کنار اسرائیل را می‌پردازد و رهبری جهانی واشنگتن با این ضربۀ سخت، تهدید می‌شود» این گزارش شبکۀ آمریکایی سی‌ان‌ان از ماهیت روابط تل‌آویو و واشنگتن است. 🔹بعد از حواشی سفر مشاور امنیت ملی کاخ‌سفید به تل‌آویو، خبرنگار فاکس‌نیوز باراک راوید به نقل از منابع آمریکایی درباره پیام اصلی او تاکید کرد که که جیک سالیوان به نتانیاهو و کابینۀ جنگ تل‌آویو گفت که «نبردهای زمینی در غزه باید ظرف چند هفته پایان یابد، نه چند ماه». 🔹نیویورک‌تایمز نیز امروز با انتشار تحلیلی دربارۀ اختلاف آمریکا و رژیم صهیونیستی نوشت که «هرکدام از ابزارهای کاخ‌سفید در جهت تغییر مختصات جنگ در غزه، هزینه‌هایی سیاسی برای بایدن به همراه خواهد داشت؛ اظهارات بایدن، دیپلماسی پنهان را از پشت درهای بسته به عرصۀ عمومی کشانده است».
🖇 📌 نمونه‌ای از تکنیک و توسط رسانه‌ی بهایی 👈 خبر فلاکت و آلونک‌نشینی یک بدبخت و یا فراری برای پناهندگی رو بَزَک کرده و زیبا جلوه میده، و مخاطبینش رو میده و تحمیق میکنه!
گروه هکری اسرائیلی "گنجشک درنده" مدعی شد: این حمله سایبری به شیوه‌ای کنترل شده انجام شد تا آسیب احتمالی به خدمات اضطراری انجام نشود. با وجود اینکه توانایی مختل کردن کامل پمپ‌بنزین‌ها وجود داشت، تعدادی از جایگاه‌ها در سراسر کشور سالم مانده‌اند.  از صبح امروز دوشنبه تعدادی از جایگاه‌های سوخت تهران، قم و خراسان شمالی با اختلال مواجه شده و امکان ارائه بنزین وجود ندارد. 👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گروه هکری صهیونیستی که پیش از این مسئولیت هک جایگاه‌های سوخت و خطوط راه‌‌آهن را به عهده گرفته بود مسئولیت هک شدن جایگاه‌های سوخت را برعهده گرفته است.
📙مداخله ارتش شاه در ظفار برای حفظ تاج و تخت سلطان عمان؛ سلطنت طلب ها کجا بودند از شاه بخواهند نیروهای ایرانی را پیشمرگ شاه عمان نکند؟! ▪️تعداد تلفات ارتش عمان در جنگ:187 کشته و 560 زخمی تعداد تلفات انگلستان: 24 کشته و 55 زخمی تعداد تلفات ایران : 720 کشته و 1404 زخمی ▪️طبق گزارش خبرنگار روزنامه کیهان که به ظفار رفته بود نیروهای ایرانی که جلوتر از ارتش های انگلیس و عمان در نبردها حضور داشتند با نبرد سخت در کوهستان ها و دره منطقه را پاکسازی می کردند و آنگاه ارتش عمان و انگلیس منطقه پاکسازی شده را تحویل می گرفتند و در آن اردوگاه ایجاد می کردند!
🌹 دستِ داوود بصائری (شهید سمت راست) را گرفتم و در دست رفیق دیگرمان اکبر قهرمانی گذاشتم؛ به اکبر هـم سفارش کردم مراقب داوود باشد.از نقطه ی رهایی باید عازم خط میشدیم؛ خداحافظی کردیم و از یکدیگر قول شفاعت گرفتیم. 🌷 صبح روز بعد، پاتک سنگین دشمن روی کانال ۱۱۲ آغاز شد. حجم آتش به قدری شدید بود که از گرمای انفجارهای مداوم در داخل کانال، احساس میکردیم پوست بدنمان دارد میسوزد و ریه هایمان داغ شده است. 🌹 زیر آن آتش باران شدید، ناگهان داوود و اکبر را دیدم که کنار هم به دیوار کانال تکیه داده بودند. با دیدن این دو بچه محل در آن وادی آتش و خون، کلی خوشحال شدم؛ آنها هم با دیدن من خیلی ذوق کردند. دستی برایشان تکان دادم که به یکباره گلوله ی توپ ۱۲۰ نزدیک آنها به زمین خورد. گرد و خاک که فرو نشست،دیدم سر داوود به روی شانه اکبر افتاده و همینطور کنار هم به شهادت رسیده اند. قلبم داشت از حرکت می ایستاد با حسرت نگاهشان کردم و در دل از خدا خواستم شفاعتشان را شامل حال من گرداند. 📚 زمینهای مسلح / گلعلی بابایی "روایتی از حمـاسـه والفـجر ۱" پیکر مطهرشان تا سال ۷۳ به همین شکل در منطقه فکه، زیارتگاه ملائکة الله بوده.
🌷🌷مبحث ۱۳۲۴ آذر ۱۴۰۲ شمسی با نام و یاد و نشان خدا و عرض سلام و ارادت و تسلیت🌺💝 به اقیانوس بیکران و حیات بخش کوثر، وصل شویم...🌷 🌺 تدبری موجز در سوره کوثر کوچکترین(کوتاهترین) سوره که حاوی علم اجمال خداست، در شان بزرگترین زن آفرینش ( سیده نساء العالمین و سیده نساء الجنه) و افضل زنان هستی، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها نازل شده است تعداد آیات : ۳ محل نزول: مکه مکرمه (سوره مکی) ترتیب نزول : سوره ۱۵ ( پانزدهم) ترتیب چینش در قرآن فعلی : سوره ۱۰۸ ( صد و هشتمین) 💝 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم به نام و نشان خداوند بسیار مهربان و همیشه مهرورز 🌹إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ ﴿١﴾ همانا ما به تو ( پیامبر) کوثر عطا کردیم الکوثر : در وزن الفوعل، از ریشه "کثرت " و به معنی فراوان است. اما فراوانی در چه چیزی؟ در خیر, زیرا مفهوم خیر در آیه مستتر است و حذف به قرینه و یا حذف معنوی شده است. مفهوم آیه : ای رسول ما ! همانا ما به تو کوثر دادیم 🌹فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ ﴿٢﴾ انحر : این کلمه فعل امر از ریشه " نحر " است و به معنی قطع نمودن حلقوم موجود زنده بوسیله ذبح کردن ( مثل نحر شتر)یا امر دیگری است. یا نحر نفس اماره . با توجه به معنی آیه شریفه به دو صورت ترجمه شده است. امر به قربانی کردن شتر و یا امر به بالا بردن دو دست تا مقابل گلو در نماز ،که نوعی نحر کردن است. مفهوم آیه : پس به شکرانه آن، برای پروردگارت نماز بگذار و قربانی کن( یا هنگام تکبیر دستهایت را تا مقابل گلو بالا بر ) 🌹إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الأبْتَرُ ﴿٣﴾ شانئ : دشمن این کلمه از ریشه " شنئ" است. به معنی دشمنی، به همراه بدخواهی و دوری جستن. الابتر : دم بریده این واژه از ریشه " بتر " به معنی مقطوع بودن و ناتمام ماندن است.( مقطوع النسل) آمدن ضمیر "هو" میان مبتدا و خبر اسلوب بیان حصر است در نتیجه آیه شریفه ابتر بودن را مختص به شانئ آن حضرت می داند. مفهوم آیه : قطعا تو ابتر نیستی و رسالت نورانی ات، پایدار است، لذا دشمن توست که ابتر است و نام و یاد و مرامش ناپایدار است. 💐 برای کوثر مصادیق بسیاری ذکر شده از جمله : ۱. نهری در بهشت ، ۲.حوض پیامبر (ص) در بهشت یا محشر ،که ساقی اش امیرالمومنین است ۳. کثرت اولاد پیامبر ، ۴. فزونی علمای امت پیامبر ، اسلام ، توحید ،نبوت ، علم و حکمت و مهمتر از همه: ۵. قرآن صامت (کتاب الله به عنوان ثقل اکبر ) ۶. قرآن ناطق ( وجود نازنین حضرت زهرا خاصه به عنوان ثقل اصغر) و... این سوره دارای یک سیاق می باشد. سیر هدایتی و جهت هدایتی سوره : رسول خدا جاودان است چون خدا به او خیر بی حد و بی عد عطا کرد و دشمنان او ، خودشان ناپایدار و ابتر هستند. خدایا بحق القرآن الکریم ،ما را از چشمه گوارای محبت حضرت فاطمه الزهراء بنوشان🤲 🌷سیروس کامران ماوردیانی گیلانی🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺نوحه‌ای که رهبر از آن تقدیر کرد ... 🎙مداحی جدید حاج با نام () بمناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها حضرت آقا بعد از مراسم شب اول به حاج مهدی رسولی فرمودند این مرثیه‌ی شما (اشاره به مداحی ‎)‌ کار یک منبر نه بلکه کار چند منبر رو با هم کرد.
👈چه میکند؟؟ دراقتصاد سرمایه داری شمارا از چین وچروک صورتتان می ترسانند تا فلان👈 کرم پوست رابه شما قالب کنند😳در اقتصاد سرمایه داری شمارا از دیابت و یاکبدچرب می ترسانند تا فلان 👈داروی گیاهی و یا شیمیائی راقالب کنند😳😲در اقتصادسرمایه داری شمارا از آینده می ترسانندتا 👈انواع بیمه را قالب کنند😲😳 در اقتصادی که خدا و ارزشهای اخلاقی نیست و فقط به پول وافزایش ثروت اندیشه می شود 👈 بلگیس‌ها وایلان ماکس های😡 میلیاردر الگو و کارآفرین معرفی می شوند تا نهایت آرزویت ثروتمند شدن باشد👈 نه ادم شدن و تزکیه نفس و رستگار شدن و خدایی شدن ؟!😳😲😳
هنگام بازی کردن با فرزندتان ▪️ بازی کردن واقعاً هنر است. چون باید همبازی خوبی باشید. ▪️ نشان ندهید از او بیشتر می دانید. ▪️ در سطح فکری کودک با او همبازی شوید. ▪️ مدام او را راهنمایی نکنید. ▪️ تا وقتی پیش بینی می کنید که اوضاع خطرناک نشده برای کنترل کودک اقدامی نکنید. بسیاری از والدین آن قدر وقت صرف کنترل کردن کودکشان می گذارند که از وقت گذاشتن با کودک آن گونه که هر دو از کیفیتش راضی باشند غافل می مانند. ▪️ گاهی گیج بازی در بیاورید و اعتراف کنید که اشتباه کرده اید.
یکی از روستاهای مشهد سال 65