eitaa logo
🌻🌻🌻🌻 طلوع 🌻🌻🌻🌻
1.9هزار دنبال‌کننده
65.3هزار عکس
67.7هزار ویدیو
2.7هزار فایل
اسیرزمان شده ایم! مرکب شهادت ازافق می آیدتاسوارخویش رابه سفرابدی کربلاببرد اماواماندگان وادی حیرانی هنوزبین عقل وعشق جامانده اند اگراسیرزمان نشوی زمان شهادتت فراخواهدرسید. @tofirmo
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پدربزرگی برای تمام کودکان غزه پدر بزرگ فلسطینی بعد از دفن نوه‌هایش که تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شده بود حال به تقسیم وسایل بازی میان کودکان مجروح و بی خانمان فلسطینی پرداخته
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ جا داره به مناسبت 9 دی که گذشت؛ یادی کنیم از این صوت مهدی هاشمی👆👆👆 مهدی هاشمی: استراتژی ما همیشه از روز اول همین بود که جلوی خامنه‌ای وایسیم.... آخه جوجه! اون قبله امالتان و کدخدایتان آمریکا و انگلیس جلوی سید ما ایستادند، حال و روز امروزشان را ببین و عبرت بگیر. آخه نفهم ! بفهم. - پس کی میخواید شروع کنید؟! - شروع کردیم، وقتی مامانم میگه بریزید تو خیابون … گروه گام دوم انقلاب👇💐 مشارکت در انتشار روشنگریها، جهاد و زمینه سازی منتهی به ظهور و اطاعت از امر ولایت است.
⚠️ محاسبات معکوس(سرویس اطلاعاتی سه قلوعبری.غربی.عربی )جهت تروروشهادت رهبران جبهه مقاومت: نتانیاهو، کابینه‌امنیتی و جامعه اطلاعاتی رژیم غاصب صهیونیستی به خیال خود بازی دو سر برد می‌کنند.ترور اعضای شاخص مقاومت با دو هدف عمده و ظاهرا متناقض صورت می‌گیرد:یک. دستاوردسازی برای پایان به سه ماه نبرد و عملیات کور و بی‌حاصل نظامیان صهیونیست دوم. باز کردن دامنه درگیری برای تعویق ابرزلزله سیاسی که ارکان رژیم صهیونیستی را درنوردیده و طومار کابینه افراطی نتانیاهو را در هم می‌پیچد. جبهه مقاومت و هسته‌های ضدصهیونیستی در سراسر منطقه بر اساس تدبیر و بهترین نتیجه در مسیر به شکست کشاندن نقشه‌های شوم صهیونیستی برای ناکام کردن عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی، تصمیم گرفته و اقدام خواهند کرد.ترور و شهادت شخصیت‌های مقاومت اگرچه ملاحظات و نکاتی را در محاسبات طراحان جبهه مقاومت در محورهای مستقل چندگانه در پی دارد ولی رژیم صهیونیستی و آمریکا را از باتلاقی که در آن گرفتارند، نجات نخواهد داد. خون شهدای مظلوم فلسطین و غزه از پیر و جوان و زن و مرد و معروف و گمنام، کار خود را خواهد کرد. بیش از دو ماه نبرد سخت در فلسطین، می‌توان برخی از لایه‌ها را به مرور باز کرد. یک مقاومت سرحال، بلوغ‌یافته و صدالبته کاملا مستقل و به خودمتکی فلسطینی است که حضور آن در تاریخ تاریک رژیم وحشی صهیونیستی، بی‌سابقه بوده است. مخلص کلام: صهیونیست‌ها از این پس باید در هول و هراس دائمی از ناحیه نیروی مقاومتی زندگی کنند که بیش از گذشته آبدیده و کارکشته است و عزم آن برای بازگشت به سرزمین اصلی فلسطین و به دست گرفتن سرنوشت خود، بیش از گذشته است. حالا علت جنایت‌های مکرر و پردامنه و لجبازانه دولت نتانیاهو برای ادامه جنگ و "ترمیم شکست" و بازگرداندن روحیه از دست رفته را متوجه شدیدتوصیه به صهیونیست‌ها، تکرار همان توصیه سردار حاج اسماعیل قاآنی، یار دیرین حاج‌قاسم و ابومهدی و عماد مغنیه و مصطفی بدر الدین است: تا نرخ خانه‌های اروپا و آمریکا گران نشده، برای ترک خانه‌هایی که به زودی ارزان‌تر از قبل می‌شود، اقدام کنید! جبهه مقاومت پس ازتروربزدلانه وشهادت شیخ صالح العاروری نایب رییس جنبش حماس و فرمانده مجاهد مقاومت و دو‌تن از فرماندهان گردان‌های قسام در بیروت در(نقطه رهایی.ابابیل.آتش بااختیار) زیرامرگ درمسلک ققنوس نداردجایی، امروزبخاطربسپارید🔸سعید شهرابی فراهانی/ مدیرمرکزپژوهش ومطالعات انجمن بین المللی ضدصهیونیستی/ مدیرتبیین اتاق تحلیل جبهه مقاومت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ مراقبت از مادر 🔰 حمید رسایی: از دکتر فریدون جنیدی، عضو امنای بنیاد فردوسی برای تدریس در دانشگاه ناپل ایتالیا دعوت شده بود. او در پاسخ گفت: باید مراقب مادر پيرم باشم. فکر می‌کنید مادرش چه کسی بود؟ دگرگون خواهید شد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
پیام تسلیت دفتر آیت‌الله سیستانی در پی وقوع حادثۀ تروریستیِ کرمان 🔹حادثه تروریستی امروز در استان کرمان که صدها انسان بی‌گناه را به خاک و خون کشید موجب تأسف و تأثر فراوان گردید. 🔹این مصیبت جانکاه را به خانواده‌های داغ‌دار و عموم مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌نماییم و از خدواند متعال برای شهدای گرامی رحمت و رضوان الهی و برای مجروحان شفای عاجل مسألت داریم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سردار قاآنی: قهرمان این میدان مبارزه مقاومت فلسطین و حامیان آن هستند 🔹 کسی که در صحنه فلسطین در حال نبرد است، شهید سلیمانی و برادرانش در فلسطین هستند. 🔹 به خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی کرمان و خانواده شهید العاروری تسلیت می‌گوییم.
دشمن بترسد از نسلی که پیرو مکتب سلیمانی ست.
تاریخ قلمت بشکند اگر ننویسی که هم از اسم قهرمان ایران ترس داشتند و هم بعد از شهادتت از سالگردت میترسن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یا للعجب! مردم ساعاتی بعد از دادن بالای صد شهید به گلزار شهدا برگشتن؛ عجب مردمی؛ این ها پرچم علی (ع) رو تو دورترین افق ها به زمین خواهند کوبید. امام کاظم (ع): مردی از قم مردم را به حق دعوت می‌کند و قومی گرداگرد او جمع می‌شوند به صلابت پاره‌های فولاد:
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حاج قاسم: انتقام ما شلیک یک موشک نیست. قصاص این خون‌ها برچیده شدن رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیسی: زورتان به مقاومت نمی‌رسد زنان و کودکان را می‌کشید؟ سرنوشت فرعون را بخوانید ‌
مگر نمی‌گویند تصاویر حرف می‌زنند؟
باید در کتاب‌های تاریخ بنویسند حاج -قهرمانِ عزیزِ ما- کسی است که دشمن از خودش، از نامش، از مزارش، از دوستدارانش و حتی از زائرانش می‌ترسد.
ماشاءالله بهشون:) انگار نه انگار زمستونه و هوا سرده! با شیش تا بچه قد و نیم قد، قدم گذاشته تو این مسیر! صحنه‌هایی که از مشایه برامون خاطره شده بود امروز توی پیاده‌روی زائران حاج قاسم می‌بینیم🇮🇷✌🏻
تصویری از مجری مُسلح شبکه ۱۴ اسرائیل در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفته است!