eitaa logo
🌻🌻🌻🌻 طلوع 🌻🌻🌻🌻
1.9هزار دنبال‌کننده
64.5هزار عکس
67هزار ویدیو
2.7هزار فایل
اسیرزمان شده ایم! مرکب شهادت ازافق می آیدتاسوارخویش رابه سفرابدی کربلاببرد اماواماندگان وادی حیرانی هنوزبین عقل وعشق جامانده اند اگراسیرزمان نشوی زمان شهادتت فراخواهدرسید. @tofirmo
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا کتائب حزب‌الله عملیات علیه آمریکایی‌ها را تعلیق کرده است؟ 🔹حمله پهپادی به پایگاهی آمریکایی در اردن که موجب کشته شدن 3 سرباز و زخمی شدن 40 نفر شد، همچنان خبر اول منطقه است؛ دولت آمریکا اظهارات ضد و نقیضی در این زمینه داشته و در نهایت به کتائب حزب‌الله عراق اشاره شد. 🔸این گروه در سال 2003 توسط شهید ابومهدی المهندس با هدف بیرون راندن ارتش آمریکا از عراق تاسیس شد؛ گروهی که با شروع طوفان الاقصی، حملات شدیدی علیه مواضع آمریکا و رژیم صهیونیستی در نقاط مختلف انجام داد. 🔹کتائب حزب الله روز گذشته طی بیانیه‌ای از تعلیق عملیات‌ها علیه اشغالگران آمریکایی خبر داد و هدف از این تصمیم را کاهش فشار روی دولت عراق اعلام کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحنه‌سازی اسرائیل برای لاپوشانی اتهام نسل‌کشی 🔹درگیری بین نیروهای مقاومت با ارتش صهیونیستی در خان یونس، رفح و دیگر نقاط شمال و جنوب غزه ادامه دارد در عین حال مقامات این رژیم در پی صحنه‌سازی برای لاپوشانی اتهام نسل‌کشی در دادگاه لاهه هستند. 🔸خبر تلخ امروز از بیت لاهیا (شمال غربی باریکه غزه) منتشر شد؛ رسانه‌ها نوشته‌اند پیکر 30 فلسطینی در مدرسه‌ای پیدا شده که با چشم و دست‌های بسته، تیرباران شده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیا احکام دادگاه لاهه علیه اسرائیل سملیک است؟ گرگ سیمون - نویسنده و تحلیل‌گر سیاسی از سوئد: 🔹بسیاری دوست دارند بگویند احکامی که دادگاه لاهه صادر کرده، سملیک است ولی ما باید به این مسئله توجه کنیم که تاثیر این احکام چه هستند چون رژیم صهیونیستی کمتر از 30 روز فرصت پاسخگویی دارند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دلیل اختلاف در کابینه رژیم صهیونیستی چیست؟ گرگ سیمون - نویسنده و تحلیل‌گر سیاسی از سوئد: 🔹مسئله اصلی در داخل رژیم صهیونیستی این است که اعضای کابینه هم می‌دانند در جنگ غزه دستاوردی نداشته و به ورطه باطلی افتاده‌اند. 🔸مقاومت فلسطین همچنان در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت می‌کنند و دستاوردهای خوبی داشته‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ایران دومین کشوری بود که اسرائیل را به رسمیت شناخت! صفاءالدین تبرائیان - نویسنده و مورخ: 🔹ایران در زمان پهلوی، دومین کشوری بود که رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخت و رابطه عجیبی بین این دو حاکم شد به نحوی که تا یک سال قبل از پیروزی انقلاب، 15 هزار نظامی ایرانی در اسرائیل آموزش می‌دیدند. 🔸در ماجرای زلزله بوئین زهرا، کارشناسان اسرائیلی وارد دشت قزوین شدند، در جریان جنگ 6 روزه این کارشناسان حوزه کشاورزی سریعا به سرزمین‌های اشغالی برگشتند، پاسخی به این ادعا که در آن جنگ اسرائیل فقط از نیروهای نظامی استفاده کرده است.
Part03_بیوتروریسم.mp3
10.14M
قسمت 3️⃣[فرستاده شده از کتابخانه صوتی] 📗📗 کتاب بیوتروریسم درباره کشتار خاموش در سراسر جهان با دارو و غذا است. کتابی هولناک، اما حقیقتی دردآور که بسیاری از آن بی‌خبرند و در همان بی‌خبری، قربانی آن می‌شوند. بیوتروریسم عبارت است از: منتشر کردن عوامل بیولوژیکی یا سمّی با هدف کشتن یا آسیب رساندن به انسان‌ها، حیوانات و گیاهان با قصد و نیّت قبلی و به منظور وحشت‌آفرینی، تهدید و وادار ساختن یک دولت یا گروهی از مردم به انجام عملی یا برآورده کردن خواسته‌ای سیاسی یا اجتماعی. طی سال‌های اخیر، هزینه سنگین و فوق‌طاقت ساخت، نگهداری و به کارگیری بمب‌ها و سلاح های اتمی و عکس‌العمل عمومی ساکنان جهان در برابر آن، به دلیل تجربه قبلی انفجار اتمی، هر حاکم عاقلی را وامی‌دارد که از تجربه ساخت و به کارگیری این سلاح خودداری کند؛ در حالی‌که در مقابل آن، مطالعات بیولوژیکی باعث شده‌اند تا صاحبان قدرت در شرق و غرب و به ویژه رژیم صهیونیستی، به سلاحی به مراتب مخرب‌تر و ارزان‌تر دسترسی پیدا کنند. «سلاح بیولوژیکی» بی‌صدا، بی هیچ اثر تخریبی بر اماکن و مساکن و بدون گذاشتن رد پا، موجودات زنده را (اعم از گیاهان، حیوانات و انسان‌ها)، در گستره‌ای وسیع از پای درمی‌آورد. بیوتروریسم (bio terrorisme)، در میان غوغای رسانه‌های غوغاسالار، از کشته پشته می‌سازد، زمین را می‌سوزاند، نسل‌ها را ضایع می‌سازد و همه موجودات زنده را در تهدیدی مداوم به خطر می‌افکند؛ بی‌آنکه مورد بازپرسی و بازخواست واقع شود. مؤسسه موعود عصر (عج)، کتاب بیوتروریسم را به خاطر احساس نیاز مردم به دانستن و آگاهی در این م
انتظار.Mp3
2.23M
انتظار شعر : رهی معیری با صدای علیرضا افتخاری
سفر.mp3
2.58M
📗📗 فاضل نظري ( متولد ۱۳۵۸) يكي از شاعران جوان معاصر است كه به دليل برخورداري از ذوق شاعري، مطالعات ادبي و خلاقيتهاي زباني و مضموني اشعارش با اقبال خوب مخاطبان روبرو شده است. شعر فاضل بیشتر از سبك عراقي، سبك هندي و سبك غزل امروز است . استفاده از نمادها و نشانه هاي سبك هندي، ايجاد تصاوير نو و مضامين خلاقانه و گرايش به طرز بيان حافظ از جمله هنرمنديهاي وي است. فاضل نظری هم اکنون استاد دانشگاه ، ریاست حوزه هنری استان تهران ، عضو شورای عالی شعر مرکز موسیقی و سرود و مدیر عامل کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان است. مجموعه شعرهای وی تا کنون در قالب کتابهایی مانند گریه‌های امپراتور، اقلیت، آن‌ها، ضد و "کتاب" منتشر شده‌است.
dars masnavi 28.mp3
18.76M
☘️ قسمت 8️⃣2️⃣ ابیات ۴۵۸ تا ۴۹۴
1_845221025.mp3
14.48M
قسمت سوم (پایان) " حسین از مستضعفان میگوید" "تیپ شناسی مردم کوفه"
3.mp3
6.64M
📗کتاب صوتی "زندگینامه داستانی شهید رجایی" قسمت 3️⃣
▪️مردم ژاپن یک ضرب المثل بسیار جالب دارند که اساس توسعه کشورشون قرار گرفته: بخاطر میخی نعلی افتاد بخاطر نعلی، اسبی افتاد بخاطر اسبی، سواری افتاد بخاطر سواری، جنگی شکست خورد بخاطر شکستی، مملکتی نابود شد و همه اینها بخاطر کسی بود که میخ را خوب نکوبیده بود… یادمان باشد هر کار ما، حتی کوچک، اثری بزرگ دارد که شاید در همان لحظه ما نبینیم.
-56811776_-1624005239.mp3
21.42M
🔍 🎤 سخنرانی 👈 استاد حسین انصاریان ▫️جلسه دهم (آخر) 🌙 29 جمادی الاول 1445 📆 22 آذر 1402 🏢 تهران، حسینیه همدانی ها
📌تصویری از وضعیت قبل و بعد از خیابان الرشید غزه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻 برخی موسسات خیریه مصری مدعی شدند که دولت مصر از کامیون های عبوری که به سمت غزه میروند مبالغی را به عنوان عوارض دریافت میکند طنز است مصری ها مقامات ترکیه و دیگرانشان در حالی که ژست حمایت از فلسطین میگیرند بیشترین سو استفاده را از این مسئله کرده اند...
💠بیانات امام خامنه ای 📝 🔸دو عامل اصلی ماندگاری انقلاب... 🇮🇷آغاز دهه فجر مبارک باد🌺
🔅 پای درس بزرگان * ... اسم این کتاب را می‌گذاشتم «عیون خمینی»
. ♨️بعضیها با کنایه گفتن اگه راست میگی و بیطرفی چرا فیلم افتضاح امیرعبداللهیان رو توی کانال منتشر نمیکنی؟ اولا انگلیسی صحبت کردن مزیت هست اما اصل نیست! بودند کسانی که بواسطه اقامت در آمریکا انگلیسی رو به قول معروف مثل بلبل صحبت میکردن اما در حالی که زانو میزدن در مقابل دشمن با زبان انگلیسی در حال التماس و تحقیر ملت ایران بودند! حالا با این توضیحات اول هنرنمایی هوش مصنوعی رو در فیلم سمت راست و بعد فیلم سمت چپ رو بدون دخالت هوش مصنوعی ببینید! قطعا سرعت در انتقال خبر بسیار مهم هست اما عجله قطعا آفت کار رسانه ایست... 📌کانالها از دروغ وتهمت به جایی نمیرسند😔🙈