eitaa logo
🌻🌻🌻🌻 طلوع 🌻🌻🌻🌻
1.9هزار دنبال‌کننده
64.5هزار عکس
66.9هزار ویدیو
2.7هزار فایل
اسیرزمان شده ایم! مرکب شهادت ازافق می آیدتاسوارخویش رابه سفرابدی کربلاببرد اماواماندگان وادی حیرانی هنوزبین عقل وعشق جامانده اند اگراسیرزمان نشوی زمان شهادتت فراخواهدرسید. @tofirmo
مشاهده در ایتا
دانلود
موفقیت 🔶 وقتی آدم وارد زندگی جمعی میشه ممکنه سوالات و ابهاماتی براش پیش بیاد. 🔺 مثلا خیلیا میگن که ما دوست داریم مهمانی بریم و مهمانی بدیم ولی خب فلان مشکل پیش میاد. چیکار کنیم؟ ✅ بله قبول دارم که زندگی جمعی کار سختی هست ولی باید از یه جایی شروع کرد. اگه مومنین نخوان زندگی جمعی رو شکل بدن کی میخواد این بار بزرگ رو برداره؟ غربگراها که تمام تلاششون اینه که بین مردم تفرقه بندازن و هر چقدر میتونن انسان ها رو از هم دور کنند. ⭕️ انسانی که تنها بمونه رو خیلی راحت میشه منحرفش کرد. تقریبا اکثر قریب به اتفاق کسانی که در اغتشاش های اخیر حضور داشتند جوانانی از خانواده های کم جمعیت بودند. 🔺 وقتی آدم ها تنها بشن ضعیف میشن و شیاطین انسی و جنی بر چنین آدم هایی خیلی راحت مسلط میشن. مثل اتفاقی که در زندگی غربی افتاده و مردم همگی برده های کت و شلوار پوش صهیونیست ها هستند... حالا این وسط کی باید یا علی بگه و انسان ها رو از تنهایی نجات بده؟ ✅ قطعا کار مومنین هست. مومنینی که خداوند دغدغه هدایت دیگران رو در قلبشون قرار داده.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 💐 سلام علیکم 🍃 🔹قرارگاه جهادی شهید خدادادی را در طرح 🍃 * پنجشنبه و جمعه های صدقاتی* یاری فرمایید. * فاتحه و صلوات به یاد همه رفتگان و همه عزیزانمون که دیروز بودند و امروز یادشون به یادگار مانده است به نیت آنها صدقه و خیراتی برای کمک به محرومین و سلامتی اعضای خانواده پرداخت نماییم . نیازمندان تحت پوشش قرارگاه جهادی را حمایت نماییم و خانه آخرتمان را بسازیم. 🌾 ارادتمند علی امیدی خدمتگزار مردم 🍃🌺🍂 💐🌾🍀🌼🌷 💠قرارگاه جهادی سردار شهید محمدیار خدادادی 🇮🇷 📲شماره تماس فرماندهی محترم قرارگاه جهت همکاری: 👤برادر امیدی ۰۹۱۳۱۳۴۵۲۳۶ شماره شبا IR۵۷۰۱۵۰۰۰۰۱۴۱۶۸۰۱۱۵۰۱۹۱۹۱ شماره حساب ۱۴۱۶۸۰۱۱۵۰۱۹۱۹۱ شماره کارت *۶۲۷۳-۸۱۷۰-۱۰۰۹-۲۲۹۸* .‌‌‌‌‌‌🤝🤝🤝🤝🤝🤝🤝 تکیه گاه باشیم ✍مهربانی سخت نیست👌👇 ☫به جمع جهادگران قرارگاه جهادی جغرافیا محور سردار شهید محمدیار خدادادی بپیوندید👇 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸 https://eitaa.com/joinchat/513605869C29134e94ef 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️ پزشکیان و ظریف و روحانی از نظر قرآن 📖 قرآن سیاسی (11) 📺 این قسمت : حزب باد 💡 شرح سوره نساء آیات 138 تا 147
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تیم پزشکیان پلاکاردهای "به عقب برنمیگردیم" دانشجویان رو پاره میکنن جالبه بخش زیادی از جمعیتی که رفتن برای برنامه پزشکیان در اصفهان، مخالفینش بودن ایول به مردم پایه اصفهان
حفص گوید: نزد امام صادق (ع) بودم، مردی وارد شد پس امام به من فرمود: آیا او را دوست داری؟ گفتم: آری. حضرت فرمود: چرا او را دوست نداشته باشی و حال آن که او برادر تو و همکیش تو و یاور تو در برابر دشمن است و مخارج او هم بر عهده دیگری است. 👈 رفقا ما باید وحدتمون را حفظ کنیم. این روزا هم میگذره و ما با هر سلیقه و نظری بازم چشممون تو چشم همديگه است. ان‌شاءالله هر چه زودتر تکلیف مشخص بشه و به اجماع برسند تا هممون زیر عَلَم یک کاندیدای انقلابی جمع بشیم و رئیس جمهور انقلابی را با رأی بالا و منحصر بفرد انتخاب کنیم. نذر صلوات برای نزدیک شدن دلها به یکدیگر و رفع کدورت‌ها؛ هر کسی ۵ صلوات به امام عصر ارواحنا فداه هدیه کند. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎉 ‌سه روز سفر رایگان هدیه دولت جلیلی به ملت ایران ❓ می‌دونستید دولت با پول مردم کلی محل اقامت گردشگری ساخته؟ با طرح سفر دکتر جلیلی، هرایرانی می‌تونه در سال چند شب اقامت رایگان در اقامت‌گاه‌های دولتی بگیره... سفر نباید یه چیز لوکس و غیرقابل دسترسی باشه! _ 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ فتنه ۸۸ رقم خورد رئیس جمهور خواندن پزشکیان توسط ظریف!!!!
1403.03.26 درنگ.mp3
26.71M
| ☑️ جمهوری اسلامی و معنای جدید حکمرانی ▫️واکاوی سه مفهوم دموکراسی، اقتدار و مشروعیت عقبه مفهوم حکمرانی 3:50 حکمرانی عام و سنتی 16:00 عقلانیت حکمرانی 23:50 دعوای نظام علم 39:15 ایده انقلاب در قانون اساسی 41:45 اتوپیای ناتمام جهان مدرن 48:18 ایده انقلاب در دنیای امروز 61:40
دیپلماسی.mp3
14.97M
| 🎧دیپلماسی ذلت 👤استاد حسن عباسی
عقل و دین 16.mp3
6.69M
| 🎧درس گفتار عقل و دین 👤حجت الاسلام دکتر جعفری ♻️ جلسه شانزدهم 🔻 بررسی برخی ادعاهای اخباریان شیعه 🔻شکل گیری مدرسه معارفی خراسان ( مکتب تفکیک) در سده اخیر 🔻 نسبت مکتب تفکیک و اخباریگری 🔻روش و نگرش مکتب تفکیک در فقه و عقاید 🔻 نقد مکتب تفکیک
مدرنیته ۹.mp3
11.15M
| 🎧 مدرنیته: بخش نهم 👤 دکتر مهدی مشکی 🏷 خدمات امثال دکارت به مدرنیته 🏷 قطع ارتباط معرفت از عالم وحی 🏷 روشن‌فکری یعنی استقلال از دین ♻️بخش هشت |
فقه حکمرانی.mp3
34.67M
| 🎧ماهیت و نظام مسائل فقه حکمرانی 👤حجت الاسلام دکتر ایزدهی (مدرس خارج فقه سیاسی حوزه علمیه قم) 🗓 26 خرداد 1403- مشهد مقدس، مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (علیه و علیهم السلام)
راه طی شده.mp3
8.93M
| 🎧استقلال یا نون شب 👤دکتر شهریار زرشناس
🔹بد سابقه ها اتفاق زشت شب گذشته در یک برنامه زنده تلوزیونی،در درجه اول مهمترین شعار تبلیغاتی پزشکیان درباره استفاده از کارشناسان متخصص را هوا کرد اما نکته مهم تر در رابطه با این اتفاق و هوچی گری و سروصدای دیشب این است که از قرار معلوم این جماعت بیشتر از آنکه برای ساختن و آباد کردن آمده باشند، برای ایجاد دعوا و درگیری آمده اند و اگر مطمئن شوند که رای نخواهند آورد هیچ ابایی از به هم زدن انتخابات و به راه انداختن آشوب و اغتشاش ندارند فراموش_نکنیم دارودسته اطرافیان پزشکیان همان هایی هستند که در فتنه ۸۸ پرشورترین انتخابات پس از انقلاب را به آتش کشیدند ... ✍ "قاسم اکبری"
🔹اجازه ندید تاریخ رو درمورد این موجود تحریف کنن!! ‎محمدفاضلی مشاور که تو برنامه زنده تلویزیونی خواست با هوچی‌گری از حقیقت فرار کند کیست و چه سوابقی دارد؟ فاضلی سال ۸۸ و در جریان فتنه از دانشگاه گیلان اخراج شد. بعد از این که دولت تغییر کرد و روحانی سر کار اومد، فاضلی بصورت غیرقانونی رفت دانشگاه شهید بهشتی. از اینجای داستان به بعد رو به استناد حرف‌های «سعدالله نصیری قیداری» رئیس دانشگاه شهید بهشتی که از طرف وزیر علوم دولت «روحانی» منصوب شده توضیح میدهیم: قیداری میگوید: از روز اولی که فاضلی وارد دانشگاه شد تو نهاد ریاست‌جمهوری مشغول فعالیت بود. محمد فاضلی بصورت پیمانی تو دانشگاه شهیدبهشتی ادامه فعالیت میده. وقتی استاد پیمانی شروع به فعالیت می‌کنه، ۳ سال وقت داره تا بر اساس برنامه‌ای که اعلام می‌کنه به رسمی آزمایشی تبدیل وضعیت بده. اگر نتونست ۲ سال دیگه هم وقت میدن و اگر باز هم نتونست نهایتا ۸ سال وقت میدن و در پایان ۸ سال اگر نتونه آرای موافق برای تبدیل وضعیت رو کسب کنه، هیات امنا دیگه بهش فرصت نمیده. و درنهایت این به معنای «اخراج» نیست؛ بلکه در اصل قراردادش دیگه تمدید نمیشه. تو ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ جلسه‌ای تشکیل میشه تا شرایط فاضلی بررسی بشه که «از نظر عمومی، آموزشی و پژوهشی، در مرحله تبدیل وضعیت موفق به کسب آرای هیات اجرایی نمیشه» چرا؟ ۱- خارج از دانشگاه پست داشته. ۲- حضور کافی تو دانشگاه نداشته و طبق ۲سال حتی ۲ماه هم توی دانشگاه حاضر نبوده!!! ۳- بارها بابت این موضوعات تذکر گرفته اما اهمیت نداده ۴- نه کتاب و مقاله می‌نوشته و نه کار اجرایی و فرهنگی و علمی انجام می‌داده! و قانونا نمیشه چنین شخصی عضو هیات علمی باشه! ۵- مقاله بین‌المللی قابل قبول نداشته! +قیداری میگه: هیات اجرایی وقت زیادی برای بررسی صلاحیت آقای فاضلی گذاشت اما به نتیجه نرسید حتی بعدش راه‌های اعتراض به وزارت علوم هم بهش ابلاغ شده!! حالا اصلاح‌طلبای وقیح چی میگن؟! میگن بخاطر مسائل سیاسی اخراج شده!! همینقدر کثیف و دروغگو! تو برنامه زنده تلویزیونی فاضلی در مورد این موضوع پیمانی بودنش و اخراجش بدلیل غیبت مورد سوال قرار گرفت و به جای پاسخگویی اینگونه بی ادبانه و‌گستاخانه فرار کرد! 📍اجازه ندید تاریخ را درمورد این موجود بی ارزش و بی ادب تحریف کنند و از این بیشرمی برای خودشون کلاهی ببافند!! فراموش_نکنیم
✳️منتظران ظهور ♨️شرط عبور از پل صراط؛ ولایت امیرالمومنین❗️ 💠چگونه پسر عبدالباسط محب حضرت علی(ع) گردید؟ ◀️پسر عبدالباسط پس از فوت پدر، چند بار پدر را در عالم خواب دید، که از رؤیاهای صادقه است. عبدالباسط خطاب به پسر گفت: ◀️نگران من نباش، قرآن مرا از رفتن به جهنم حفظ کرد. ولی برای عبور از پل صراط تا به بهشت برسم، مرا در آستانه پل صراط متوقف کرده اند و می گویند نیاز به ولایت امیرمؤمنان علی (ع) دارد، از تو پسرم می خواهم که به نجف اشرف سفر کنی، به محضر مراجع و علما برو، از آن ها بخواه که تذکره عبور از پل صراط از مولی علی(ع) برایم بگیرند، که همان تذکره ولایت است! ◀️پسر عبدالباسط به این دستور عمل کرده، و به نجف اشرف مسافرت نموده و به زیارت مرقد منور امام علی (ع) رهسپار می گردد و پس از توسل، به محضر مراجع وقت رفته و ماجرای خوابش را تعریف نموده و از آن ها می خواهد تا این تذکره را از امیرمؤمنان علی(ع) بگیرند، و به قولی همین پسر عبدالباسط در پی خوابی که می بیند در زمره‌ی محبین اهل البیت قرار گرفته و شیعه می شود.! شادی دل مهدی فاطمه و تعجیل در فرج حضرت صلواااااات
✍آیت الله سید حجت هاشمی خراسانی : تهجّد شب و توسّل به ائمّه‌ی طاهرین، انسان را به سرمنزلِ مقصود می‌رسانَد. ما از اصل خودمان دور شده‌ایم. این دو کار، ما را به اصل خودمان می‌رسانَد.
🕊 از خدا پروا کنید، تا "پَر" وا کنید🕊 ۳۱خرداد ۱۳۶۰ سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران گرامی باد.
☢️ در انتخابات امسال آقای پزشکیان نتونسته اون جنجال و عربده کشی رو به نمایش بذاره برای همین گفتن بهترین آدمی که خوب بلده داد بزنه جواد ظریف هست. در کنارش هم آقای فاضلی رو آوردن که دیروز دیدید چطور هتاکانه برخورد کرد و میکروفون رو کوبید به زمین! 🔺 تک تک کاراش کاملا حساب شده بود و پیغام داشت: یعنی آی جوانان کشور! جریان ما ساختارشکنه و اگه حرف زور بشنوه میزنه زیر و میز و میره! و شما مطمئن باشید با همین حرکتش که از نظر آدم ها فهمیده جامعه کار زشت و قبیحی بود همین حرکت چند میلیون رای برای پزشکیان آورد. 💢 در ادامه اگه 5 تا حرکت دیگه این مدلی انجام بدن احتمالش هست که بتونن آرای خاموش رو جذب کنن و در همون مرحله اول کار رو تمام کنند.... 🔺 افراد انقلابی باید تلاششون رو ده برابر کنند تا هر طور شده نذارن این هوچیگر ها دوباره بر سر کار بیان. وگرنه کشور ما تا 10 سال آینده دیگه روی آرامش رو نخواهد دید.... چکار میکنیم؟!
🔻پریشان‌حالیِ اصلاح‌طلبان: در حاشیۀ یک نمایش ناخواسته 🖊مهدی جمشیدی [یکم]. میزگردِ فرهنگیِ مسعود پزشکیان، یک آئیۀ تمام‌نما از «وضع هویّتی و معرفتی اصلاح‌طلبان» است و هرچه آن را بیشتر و دقیق‌تر بخوانیم، به فهم عمیق‌تری دربارۀ ماهیّت و غایت اصلاح‌طلبیِ سکولار دست خواهیم یافت. نباید از کنار این نمایش رسانه‌ای، به‌سادگی عبور کرد، بلکه باید لحظه‌لحظۀ آن را با دقت و تأمّل، دید و واقعیّت‌های نهفته را از این «متنِ رسانه‌ایِ افشاشده»، دریافت کرد. اما دربارۀ شخص پزشکیان باید گفت همچنان‌که وی دربارۀ سیاست و اقتصاد، داشته و اندوخته‌ای ندارد و یک هوس و سودای شخصی، وی را به میدان انتخابات کشانده، دربارۀ فرهنگ نیز گرفتار «فقر مطلق» است. در طول این میزگرد، احساس نکردم که وی حتی اندکی از نظریۀ فرهنگی و هویّتِ فرهنگیِ انقلاب اسلامی، فهم و شناخت دارد و بر اساس آن، سازوکارهای سیاستی را طراحی کرده است. او با بی‌خیالیِ نامسئولانه، «هیچ» را به نمایش گذاشت و نشان داد که اصلاح‌طلبی، دیگر سخنی ندارد و به پایان راه رسیده است. هرچه که از او دربارۀ امر فرهنگی پرسیده می‌شد، وی به «غیرفرهنگ» ارجاع می‌داد و می‌کوشید با «برداشت‌های عوامانه» و «تحلیل‌های سطحی»، نقصان‌های رسوای خود را جبران کند، درحالی‌که مخاطب به‌آسانی فهمید که وی، فکر پخته‌ای و چارۀ اندیشیده‌ای برای علاج دردهای فرهنگی ندارد، بلکه حتی خودِ «فرهنگ» را نیز نمی‌شناسد. فاصلۀ ذهنیِ او با فرهنگ، فرسنگ‌ها بود و اگر در طول سال‌های نمایندگی در مجلس، او نتوانسته به یک «فهم ابتدایی» و «برداشت حداقلی» از فرهنگ دست یابد، روشن است که چنانچه جامۀ ریاست‌جمهوری به تن کند نیز نخواهد توانست که چیزی بر ذهنیّتِ فرهنگیِ خویش بیفزاید. پاسخ‌های «کلّی»، «نامرتبط»، «نافرهنگی»، «توده‌ای»، «سلبی»، «روزمرّه»، «عوام‌فریبانه»، «تکه‌تکه»، «بدیهی»، «غیرتجویزی» و ... همۀ داشته‌های فرهنگی او بود که در رسانه ارائه کرد. [دوّم]. اصلاح‌طلبان، محمد بهشتی را از قعر دهۀ شصت به انتخاباتِ اکنون آوردند تا شاید گرهی از کار فروبستۀ آنها بگشاید، غافل از این‌که رویکردهای «انقباضی» و «تنگ‌‌نظرانۀ» او در دهۀ شصت، فراموش‌شدنی نیست. او در آن دوران، در کنار مسیرحسین موسوی و زهرا رهنورد و محمد خاتمی و محسن مخملباف و ...، حلقۀ تمامیّت‌خواهی را تشکیل می‌دادند که کمترین تفاوت و زاویه‌ای را برنمی‌تابیدند و نگاه «تمرکزگرایانه»‌شان در فرهنگ، فرصت‌ها را سوزانده بود. اینان بودند که روایت «سخت‌گیرانه» و «انعطاف‌ناپذیر» از سیاست فرهنگیِ انقلاب را در دهۀ شصت، ساخته‌وپرداخته کردند و همگان را دیگری و معارض انگاشتند و طریق «سرکوب» و «نفی» و «طرد» و «تحقیر» را در پیش گرفتند. اما اکنون، محمد بهشتی با نسخۀ جدیدِ خود به میدان مددرسانی به پزشکیان آمده و می‌خواهد گذار ایدئولوژیک خویش را از «توتالیتاریسم فرهنگی» به «لیبرالیسم فرهنگی» نشان بدهد و گزاره‌هایی را بیان کند که از نظر اصلاح‌طلبان، رأی‌ساز است و خاکستری‌ها را شکار می‌کند. بااین‌حال، مسأله این است که کسی همچون او که در دهۀ شصت، آنچنان «غلیظ» و «فروبسته» و «انسدادی» رفتار کرده، اینک نمی‌تواند از «گشاده‌دستی» و «انبساط» و «آزادی» سخن بگوید؛ خاکستری‌ها، صداقت وی در گفتار فرهنگی‌اش را باور نخواهد کرد و وی را به گذشتۀ سیاستی و مدیریّتی‌اش ارجاع می‌دهند و او را به چالش می‌کشد. دست‌کم، او کسی نیست که بتواند لیبرالیسمِ فرهنگی را به مخاطب خاکستری بخوراند؛ این مواضع برای چون اویی، «نچسب» و «نمایشی» و «تصنّعی» است. افزون‌براین، وی در موضع نقادیِ وضع موجود، متوقف ماند و از اثبات‌ها و ایجاب‌ها و راهکارها سخنی نگفت، درحالی‌که وی به عنوان مشاوری که می‌خواهد برای دولت آینده، بسترسازی فکری کند، باید به پرسش «چه باید کرد؟» پاسخ بدهد،؛ نه این‌که همچون روشنفکرانِ بی‌مسند سخن بگوید. جالب و تأسف‌برانگیز این‌که پزشکیان به دلیل «ناآگاهیِ فرهنگی»، از پیشینۀ فرهنگیِ محمد بهشتی بی‌اطلاع بود و تازه در لحظه‌های پایانیِ میزگرد درمی‌یابد که یک مُهرۀ سوخته و فرصت‌سوز را به میدان کنشگری رسانه‌اش آورده است. [سوّم]. رسواترین پاره از این میزگرد، محمد فاضلی بود که در مواضع رادیکال و انقلاب‌ستیزانه، شهره است. اگر محمد بهشتی را به سیاه‌کاری‌اش در دهۀ شصت ارجاع می‌دهند، او را نیز به نسبتِ مستقیمش با دولت نامتعادلِ حسن روحانی ارجاع می‌دهند. او نیز، «بخشی از روند اختلالی» بوده و نه یک روشنفکرِ مظلومِ حاشیه‌نشینِ بی‌بهره از منصب و قدرت. او در آنچه که هست، سهیم و شریک بوده و بدون تردید باید وی را از بانیان و همکاران فلاکتِ دهۀ نود قلمداد کرد. او در آن فرصت ناچیز، خودش را بر جریانش ترجیح داد و کوشید از گذشته‌اش، روایت سفید بسازد، اما ناگهان، غضبِ مخاطب‌سوز بر وی غالب شد و کارِ پزشکیان را بساخت.