eitaa logo
🌻🌻🌻🌻 طلوع 🌻🌻🌻🌻
1.9هزار دنبال‌کننده
65.2هزار عکس
67.7هزار ویدیو
2.7هزار فایل
اسیرزمان شده ایم! مرکب شهادت ازافق می آیدتاسوارخویش رابه سفرابدی کربلاببرد اماواماندگان وادی حیرانی هنوزبین عقل وعشق جامانده اند اگراسیرزمان نشوی زمان شهادتت فراخواهدرسید. @tofirmo
مشاهده در ایتا
دانلود
✨﷽✨ ✍ چشمه باش حکیمی شاگردان خود را برای یک گردش تفریحی به کوهستان برده بود. بعد از پیاده‌روی طولانی، همه خسته و تشنه در کنار چشمه‌ای نشستند و تصمیم گرفتند؛ استراحت کنند حکیم به هر یک از آن‌ها لیوانی داد و از آن‌ها خواست قبل از نوشیدن آب یک مشت نمک درون لیوان بریزند. شاگردان هم این کار را کردند. ولی هیچ‌ یک نتوانستند آب را بنوشند، چون خیلی شور شده بود. سپس استاد مشتی نمک را داخل چشمه ریخت و از آن‌ها خواست از آب چشمه بنوشند و همه از آب گوارای چشمه نوشیدند. حکیم پرسید: «آیا آب چشمه هم شور بود؟» همه گفتند: «نه، آب بسیار خوشگوار بود.» حکیم گفت: «رنج‌هایی که در این دنیا برای شما در نظر گرفته شده است نیز همین مشت نمک است نه کمتر و نه بیشتر. این بستگی به شما دارد که لیوان آب باشید و یا چشمه که بتوانید رنج‌ها را در خود حل کنید. پس سعی کنید چشمه باشید تا بر رنج‌ها فایق آیید.» دریا باش که اگر یک سنگ به سویت پرتاب کردند سنگ غرق شود نه آن که تو متلاطم شوی!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☘️اگر همگی یکدل ویکصدا برای ظهوردعا کنیم، ، قطعا،،امر شریف ظهور به زودی،محقق خواهد شد. اللهم عجل لولیک الفرج
یک ون شبهه - سعداء.pdf
4.58M
سلام و نور *کتاب یک ون شبهه* *نوشته حاج آقای راجی* به تنهایی پاسخگوی اکثر شبهات امروز جوانان بویژه دانشجویان است. لطفا ضمن بهره برداری در برنامه های مختلف به نشر حداکثری آن کمک کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️🎥آنقدر با سنگ می‌زنیم نیروی خودی را، و وقتی چپ کرد میگوییم چرا چپ کرد؟ میگویند چرا نیستی؟ کجا باشم؟ 🔻صحبتهای حامد زمانی در مورد علت نبودنش و توطئه جریانات نفوذی در دستگاه امنیتی و دولتی برای ترور شخصیت و پشیمان سازی و افسرده سازی و حذف تک تک نیروهای انقلابی و ارزشی را بشنوید... بلایی که امروز گریبانگیر جبهه انقلاب است و چه بسا باعث بریدن برخی نیروها شده باشد..
مداحی آنلاین - این سینه سرشار از درد و داغِ - رسولی.mp3
10.54M
🎼 آقو سلام علیک آقو جوابم بده .... ! 🎤 با نواے : مهدی رسولی بسیار دلنشین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥 تصاویر زیبای قدردانی مردم از پلیس در حاشیه راهپیمایی محکومیت جنایت تروریستی شیراز 🔹بوسه بر دست و سینه سربازان و حافظان امنیت کشور 🔹 چقدر زیبا 😍👌🏻 احسنت به انسان های شریف و قدر دان سلامتی همه نیروهای مسلح و رزمندگان و مدافعان حرم و وطن صــــــــــلوات
هدایت شده از SRT
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این نوجوان چه ایول ایولی راه انداخته دمش گرم😁 گفتم حیفه نبینید فرستادم براتون😘
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥀 آخرین سکانس از زندگی یک بسیجی این تصاویر باید در تاریخ ثبت شود باید آنقدر از مظلومیت آرمان و آرمان‌ها گفته شود تا نسل فردا بداند برای رشد و بالندگی این انقلاب و این کشور چه دسته گلهایی مظلومانه پرپر شده اند تا جمهوری اسلامی، جمهوری اسلامی بماند!
تلخ ترین برگه حضور غیاب😔🖤 شادی روح شهید آرمان علی وردی صلوات🌿
1401-08-10(abedini).mp3
11.76M
🔊 فایل صوتی برنامه سمت خدا 👤 📚 موضوع: سیره تربیتی انبیاء الهی در قرآن کریم ( حضرت موسی علیه‌السلام ) 🗓 سه شنبه دهم آبان ماه ۱۴۰۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
#تاوان_سکوت.mp3
5.05M
شرح حال کسانی است که در این ایام از مسیر ولایت خارج شدند😔😔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قابل توجه دولت آقای رییسی، مخصوصاً وزیر صنعت معدن و تجارت و.... : آرین، یکی دیگر از نخبگانی که همچنان دلش برای ایران می‌تپد و مافیای خودرو هنوز در دولت رییسی هم در قدرت هستند که اگر نبودند هرطور بود این دولت این دانشمند مخترع را به ایران بازمی‌گرداند در این کلیپ تولیدی سال ۹۴ ،گوشه ای از خیانتهای ابتکار این خانم مسئول به ۸۴ میلیون ایرانی و نسل بعد ایران را ببینید تا شوکه شوید! ببینید چگونه بخاطر منافع شخصی خودشان، نوابغ را به بدترین شکل ممکن از ایران فراری می دهند و به اروپا و آمریکا می فرستند! آرین یکی از نخبه هایی بود که از ایران بنوعی رانده شد چند نخبه ی ایرانی از زمان حزبی سرطانی به نام اصلاحات از کشور فراری داده شد؟ کلیپی که باید با دیدنش از عمق جان خون گریست! گریه های آرین روضه ایست که از مصیبت نخبه های ایرانی حکایت میکند ننگ بر اصلاح طلبان قدرت طلب ننگ بر مافیای قدرت و ثروت که جوانان نخبه ما رو اینطور سرشکسته کردن و فراری دادن دوست دارم به شکلی این کلیپ را در گروهها پخش کنید تا کل ایران این خیانت را ببیند!